Auteur Topic: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)  (gelezen 16541 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #80 Gepost op: 24-06-2014, 22:42:24 »
precies dit  ::niet-ok::
Barca zal hem nu ook wel niet meer willen hebben...
65 miljoen wilden ze voor m betalen toch? Dan kan je nog beter dracula of messi de teckel van de NOS halen... ::)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #81 Gepost op: 24-06-2014, 22:57:11 »
Zelden zulke lange odds binnen zien komen ::rofl:: ::rofl::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #82 Gepost op: 25-06-2014, 11:48:29 »
Zelden zulke lange odds binnen zien komen ::rofl:: ::rofl::



Norsk?
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #83 Gepost op: 25-06-2014, 13:23:23 »
Yup - hoewel die bet waarschijnlijk ook in Nederland mogelijk was, dus misschien zwerft er ergens wel een Nederlandstalig equivalent rond ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #84 Gepost op: 25-06-2014, 16:26:59 »
De reactie van Suarez zelf, en van zijn medespelers en bondscoach waren ook wel heel erg... Te zot voor woorden. Hij kon er niets aan doen, het was de schuld van die Italiaan, dat soort acties komen tientallen keren voor in wedstrijden enz... Gewoon heel lang schorsen, en hopen dat geen ploeg hem meer wil hebben.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #85 Gepost op: 25-06-2014, 19:21:31 »

 ;D
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #86 Gepost op: 25-06-2014, 19:28:03 »
 ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #87 Gepost op: 26-06-2014, 16:38:02 »
Laatste nieuws:

"Luis Suárez is voor vier maanden geschorst door de FIFA. Daarnaast mag hij de komende negen wedstrijden van Uruguay niet meedoen en moet hij honderdduizend Zwitserse Frank boete betalen, wat neerkomt op zo’n 82.000 euro. De sterspeler van Uruguay beet in het duel met Italië in de schouder van verdediger Giorgio Chiellini. Het was de derde keer in zijn carrière dat Suárez een tegenstander beet. Hij kreeg eerder al forse schorsingen na het bijten van PSV’er Otman Bakkal en Chelsea-speler Branislav Ivanovic.
Scheidsrechter zag niks

De scheidsrechter had eerder in het duel de Italiaan Marchisio met rood van het veld gestuurd, maar nam het incident tussen Suárez en Chiellini niet waar. Kort na het incident scoorden de Zuid-Amerikanen de 1-0, waarmee zij zich plaatsten voor de tweede ronde van het WK. Italië werd daardoor uitgeschakeld.
Photoshop of moedervlek

Na het duel sprak heel de voetbalwereld enkel over de bijtactie van Suárez. De Uruguayaanse bondscoach nam het voor zijn sterspeler op en ook de Uruguayaanse media beschermden Suárez. Volgens hen ging er een bewerkte foto rond op sociale media en was de bijtafdruk in de nek van Chiellini mogelijk een moedervlek.

Update 16.25 In een statement op de website laat zijn club Liverpool FC het volgende weten:

    “Liverpool Football Club will wait until we have seen and had time to review the FIFA Disciplinary Committee report before making any further comment.”
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Groep D (Engeland, Uruguay, Costa Rica, Italië)
« Reactie #88 Gepost op: 26-06-2014, 17:48:05 »
Wat Suarez deed hoort niet thuis op een voetbalveld en verdient een flinke straf maar mijn hemel, wat een selectieve mondiale verontwaardiging! De media barsten uit hun voegen en iedereen heeft een mening. Schandaal, jaren schorsing, nooit meer voetballen etc. Roep dan ook zo hard moord en brand bij andere schandalige overtredingen, zoals (poging tot)iemand invalide schoppen of iemands gezicht bewerken met een elleboog. Dat zie ik wekelijks voorbij komen, dezelfde mate van verontwaardiging niet.

Mocht ik als voetballer kunnen kiezen tussen nooit iets breken of nooit gebeten worden, dan wist ik het wel.

Al die creatieve grappen en grollen van het hele voorval zijn wel weer heel erg leuk. ;D

een schop is niet goed te praten, een elleboogstoot ook niet, maar dat kan in de strijd gebeuren. Bijten is echt van een andere orde hoor.
Maar ik snap jouw punt ook wel. Het ene (bijten) vind ik echter toch erger.

Schorsing is precies goed in mijn ogen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.