Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27686 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Ik zou niet meer reageren Starlight en Specht, niet druk om maken :-* ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Ik vergelijk het even met WIDM op tv, zou jij het dan leuk vinden als 3 mensen met een bom zeggen, ok ik heb een bom stem mij maar weg?

Prima, top, je hebt het spel gespeeld, pluim voor jou ::bravo::.

Maar hey, wie zijn nu de enige twee personen die zonder items de volgende test ingaan? ::nieuwsgierig::  ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Mollenmania, wat mij betreft is de discussie over. Ik weet niet wat ik nog zou kunnen zeggen om het je wel te laten begrijpen. Het spel is afgelopen, er zit geld in de pot, het boeit niet meer.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik vergelijk het even met WIDM op tv, zou jij het dan leuk vinden als 3 mensen met een bom zeggen, ok ik heb een bom stem mij maar weg?

Maargoed, verschillende mensen, verschillende meningen.

Nee maar iedereen wil items rapen. Ik had zelf die vrijstelling niet nodig, toch wou ik naar het einde om maar zoveel mogelijk items te kunnen krijgen. Nu heb ik niks. Nja, die vrijstelling, maar die had ik al :P
Als ik een bom had en geen vrijstelling, dan had ik het net als Lucy gespeeld, bom verzwijgen zolang je kunt en dan de deal maken dat je 1 of 2 bochten voor het einde jezelf wegstemt, zodat 1 van je bondgenoten de vrijstelling haalt en er geld in de pot gaat (en dan zou ik er natuurlijk wel iets bij onderhandelen, neem aan dat Lucy dat ook gedaan heeft nav de verkregen items).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zou niet meer reageren Starlight en Specht, niet druk om maken :-* ::hug::

Wil jij misschien reageren op wat je Starlight te melden had? Of kom ik dan te dicht bij de waarheid?

Prima, top, je hebt het spel gespeeld, pluim voor jou ::bravo::.

Maar hey, wie zijn nu de enige twee personen die zonder items de volgende test ingaan? ::nieuwsgierig::  ::pinokkio::

Dankjewel ::bravo::

Naar mijn weten hebben Molcrazy, Lucy en ik geen items, maar kennelijk weet jij meer?

Mollenmania, wat mij betreft is de discussie over. Ik weet niet wat ik nog zou kunnen zeggen om het je wel te laten begrijpen. Het spel is afgelopen, er zit geld in de pot, het boeit niet meer.

Wat mij betreft ook. Ik weet genoeg.


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mensen, laten we even niet vergeten dat het maar een spelletje is ;)

Iedereen succes bij de test! ::bravo::

*Rent snel topic weer uit.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Ik sluit me aan bij de opmerking van Daisy. Er is genoeg geschreven hierover. De opdracht is gespeeld en de discussie wordt gestaakt. Anders ben ik genoodzaakt dit topic te sluiten.

Bij voorbaat dank.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Wil jij misschien reageren op wat je Starlight te melden had? Of kom ik dan te dicht bij de waarheid?
Citaat

Wat mij betreft ook. Ik weet genoeg.
Ja, okee, nou kan ik het toch niet laten nog even te reageren.

Ik weet niet wat je hier probeert te impliceren, maar er is geen andere waarheid dan ik hier heb verteld. Ik zou het appreciëren als je niet mij probeert te beschuldigen van liegen als je zelf zo ongelofelijk gepikeerd raakt omdat ik dacht dat jij ergens over loog, terwijl ik allang heb gezegd dat dat een verkeerde inschatting van mijn kant was.

---
Sorry Tim, dit was echt het laatste wat ik hierover ga zeggen. Had dit bericht al getypt voordat ik jouw opmerking zag ::sorry::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wel, als je gewoon kan vertellen waarom D*N contact met jou zocht is er niks aan de hand. Maar die vraag wordt ontweken, logisch dat ik het dan niet vertrouw.

Ik heb totaal geen kwade bedoelingen met deze discussie, het leek me juist interessant om na te praten. No hard feelings  ::hug::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ik ontwijk die vraag niet, ik was gewoonweg klaar met de discussie die al pagina's lang duurde en had geen zin meer er nog verder op in te gaan. Daarnaast is het ook totaal niet relevant. Maar als je het echt zo nodig wilt weten: er stond in dat we eens moesten praten omdat ik verder nog de enige persoon was die hij vertrouwde. Vanaf daar is er niets anders gebeurd dan wat ik al heb gezegd.

En nu stel ik voor dat we naar Tim luisteren en deze zinloze discussie staken ::zwaai::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Ik sluit hierbij het topic. Dit spel is bedoeld om met plezier te spelen. Niet om met elkaar ruzie te maken en te gaan bekvechten.

Mijn excuses voor mijn taalgebruik ::sorry::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela