Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw 2018  (gelezen 6955 keer)

Offline Swifty

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Actief Lid
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2018, 22:38:54 »
Ik vind het niet zo boeiend dit jaar, helaas. Wim en Marnix zouden nog wel eens zonder vrouw kunnen eindigen. Michelle krijgt gelukkig wat tegengas nu. Zou Steffi dan toch niet voor Herold gaan? Bij Jaap is het wel duidelijk volgens mij.
Keep calm and eat chocolate

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-10-2018, 15:25:44 »
Ik vind het niet zo boeiend dit jaar, helaas. Wim en Marnix zouden nog wel eens zonder vrouw kunnen eindigen

Zou Steffi dan toch niet voor Herold gaan?
Marit denkt dat dat laatste zo gedit is om ons dat te laten denken, maar dat Steffi uiteindelijk toch voor hem gaat:

https://www.telegraaf.nl/video/2736423/hier-trappen-we-niet-in-boer-zoekt-vrouw

Wim is echt hopeloos, maar dat dacht ik meteen al. Door die sneren van Paula gebeurt er daar in ieder geval nog iets. Geen idee waarom ze heeft geschreven, maar mooi dat ze er nog bij is.

Vreemd dat er hier amper discussie is over het best bekeken reality programma van Nld. Ondanks dat bijna iedereen het saai vindt zakken de kijkcijfers nog niet echt in.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2018, 15:27:24 door Amethyst »

Offline joligmolletje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2018, 11:19:07 »
Ik kijk nog elke zondag trouw, maar vraag me steeds meer af waarom nu eigenlijk. Op de een of andere manier boeit dit seizoen me niet. Ik merk dat het me niet uitmaakt voor wie ze nu kiezen en waarom. Is de magie van Boer zoekt vrouw uitgewerkt?

Ik heb trouwens ook het idee dat het aan de cameravoering ligt. Om een voorbeeld te geven: die hele scne met Wim en zijn twee dames in het water was van zo'n grote afstand gefilmd dat het moeilijk is om je er betrokken bij te voelen.

Mijn voorspelling:
- Wim kiest voor Marit. Paula is toch wat te direct voor hem (en bovendien was ze ook al een beetje op hem afgeknapt na zijn gebrek aan sportiviteit en assertiviteit). Of Marit blijft, durf ik niet te garanderen. Het zou zomaar kunnen dat Wim met lege handen achterblijft.
- Marnix kiest voor Janneke, omdat Bertine teveel tegengas geeft.
- Jaap kiest voor Petra vanwege de fysieke match tussen hen beiden (al denk ik niet dat de relatie uiteindelijk iets gaat worden)
- Michelle kiest voor Maarten, omdat hij eindelijk laat zien meer te zijn dan zijn mooie ogen.
- Steffi kiest denk ik voor Roel, omdat Harrold wel erg aanwezig is en constante grappen ook vermoeiend worden

Offline putyourHANSup!

• Winnaar The Amazing Race 2017
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2018, 22:52:43 »
Ohjaa dit heb ik ook gezien.

Ik vond het z zielig voor Marilyn toen ze twee weken terug werd weggestuurd door Jaap. Ik wilde haar echt een knuffel geven toen ze zo in snikken uitbarstte  ::hug:: ::hug::

Tof dat Bertine helemaal zichzelf blijft, ook al is dat niet altijd makkelijk, zoals ze zei. Ik vind Marnix nou niet bepaald sympathiek, eigenlijk vind ik dat Bertine beter verdient :P we gaan zien hoe het afloopt!

Offline Swifty

• Actief Lid
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2018, 23:57:28 »
Wim hoeft niet meer te kiezen. Zat er wel aan te komen. Vraag me zelfs af of hij met Marit wel op stedentrip gaat.

Ik denk dat Michelle voor Ruud gaat (maar Maarten is zo schattig, en zo knap), Steffi toch voor Harrold gaat, Jaap voor Petra? en Marnix toch voor 'gewoon Janneke'?

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2018, 10:44:59 »
^^ Mooi dat er toch nog andere trouwe kijkers zijn. Ik vond de uitzending van gisteren eigenlijk veel saaier dan die van vorige week. Maar als je ondertussen wat anders doet is het nog steeds prima vermaak, dus ik blijf wel kijken.

Marit baalde er denk ik van dat Paula haar voor was. Dat wordt pijnlijk volgende week.

Raar trouwens dat Paula's exit niet in beeld was. Ook haar terugblik op de site doet het nog steeds niet:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2018/hoe-kijkt-paula-terug-haar-tijd-wim

ik denk niet dat ze van BZV heel blij met haar waren.  :-\\

Het viel op dat Steffi zei dat ze wist wie het in ieder geval *niet* ging worden.
« Laatst bewerkt op: 5-11-2018, 12:14:57 door Amethyst »

Offline Swifty

• Actief Lid
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 11-11-2018, 21:21:10 »
Goeie keuze van Michelle. Ik zat vorige week helemaal verkeerd met de voorspellingen zie ik ;D