Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2069734 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12620 Gepost op: 29-12-2003, 18:51:45 »
waar het een off-topic onderwerp betreft, ben ik even erg als iedereen hier. Dat kan en mag ik niemand van jullie kwalijk nemen, en dat zal ik ook niet doen, doe het dan bij mij ook niet.
(...)
Maar wie ben ik om daar iets van te zeggen?
Hm, ik vind persoonlijk dat wanneer je zelf ook wel eens (of vaker) offtopic post, dit niet wil zeggen dat je daar nooit iets van mag zeggen als iemand anders dat doet. Het is in verschillende gevallen ook meer of minder storend, en soms heb je het mss zelf niet echt door dat het storend is. (Maar ik weet niet of je dat nu precies bedoelt.)

Kheb net mijn pm-inbox verminderd van 114 tot 46. Kijk kijk, dat schiet op :).

Onze Koreaanse gast had vandaag zelfs voor ons gekookt! :) Was wel lekker.

Anne-Marie, weer genoten van ST? En niet meer zo 'bluh'? Ik kan t me voorstellen, hebbet zelf ook wel... alweeer veel te weinig gedaan vandaag ::).

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12621 Gepost op: 29-12-2003, 20:30:38 »
Hij heeft een mix van allerlei groente met varkensvlees gemaakt... Het heette - uhm, dat ben ik alweer vergeten. Maar t waren geen rare ingredienten zoals zeewier want hij heeft gewoon hier om de hoek inkopen gedaan.

Klaat t maar bij deze post want gezelli op msn (én heel leuke mails! :D) en mn vader wil weer op de comp.. dus fijne avond iedereen!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12622 Gepost op: 29-12-2003, 23:13:04 »
Anne-Marie, weer genoten van ST? En niet meer zo 'bluh'? Ik kan t me voorstellen, hebbet zelf ook wel... alweeer veel te weinig gedaan vandaag ::).
Jup, heb weer genoten van 5 afleveringen Star Trek. :) En wel wat minder 'bluh', maar nog steeds btje.. tssk, schande dat je te weinig gedaan hebt (okeej.. niet dat ik ook maar iets gedaan heb maargoewd) vooral als je met oud&nieuw en drna miss te weinig tijd hebt :P

Mooi dat die Koreaan zo lekker gekookt heeft btw. ;D om de hoek inkopen gedaan? De C1000 soms? :P

Oohja.. ik ben weer vrolijk. :D Ik ga morgen naar The Return of the King in Groningen, Camera. Voor de 3e keer! :) Miss zie ik je nog wel, Bertha. ;) Verder gaan we daar nog eten en winkelen ensjow. Jeuhjj.!

Iedereen,, slaap lekker!! *zwaaii*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12623 Gepost op: 30-12-2003, 11:08:05 »
Hey, gefeli Anne-Marie, je hebt precies 2300 berichten!

tssk, schande dat je te weinig gedaan hebt (okeej.. niet dat ik ook maar iets gedaan heb maargoewd)
jamaar ist ook... mss als je het vaak genoeg blijft zeggen dat ik ook n klein btje harder ga werken... En dan blijf ik t wel tegen jou zeggen ;): chopchop, aan het werk! Vanavond ben je ook alweer weg dus nu nog ff hard werken! >:(

vooral als je met oud&nieuw en drna miss te weinig tijd hebt :P
jah, precies... ::) ;) En vanmiddag zijn we ook nog weg naar mn tantes verjaardag :-\. En mn wekker deed het niet of zo ??? want ik heb 2 uur te lang uitgeslapen... :-\ :-[

om de hoek inkopen gedaan? De C1000 soms? :P
hoe raad je het...! ;)

Ik ga morgen naar The Return of the King in Groningen
veel plezier! Maar eerst nog ff hw! Vooral omdat je na oud en nieuw ws te weinig tijd hebt... ;)

Miss zie ik je nog wel, Bertha. ;)
wauw, dat zou cool zijn! Moeten jullie wel met elkaar op de foto hoor! Kunnen jullie nie gewoon afspreken? ;D

Verder gaan we daar nog eten en winkelen ensjow.
ook veel plezier daarmee dan :). (Hrm, dan ga je dus ws al zo vroeg weg, dat je nog maar heel weinig tijd overhoudt om hw te maken... dus extra snel aan de slag!!)

Ik ben nu toch wel een aardig eind met archeo hebbik besloten. Dus vandaag moek aan de definitieve versie van mn essay werken want die moeten we ook inl tijdens dat tentamen op 6 jan...

Hey! Ik weet het weer! Boell-goegi! Zo heette dat Koreaanse eten! ;D "Boell means fried, and goegi means meat..." ;) (Geen idee of er ook een schrijfwijze is in Latijnse letters ::).)

Nou, hopelijk kan ik dus nog wat doen voor we weggaan vanmiddag ::), moet eik ook nog die supergrappige mail van gister beantwoorden, én nog een andere heel gezellige mail, mrja...

Iig, fijne 1-na-laatste dag van 2003 allemaal...! *zwaaiii*

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12624 Gepost op: 30-12-2003, 11:22:37 »
Hey, gefeli Anne-Marie, je hebt precies 2300 berichten!
Hey, dankjuh! :D

jamaar ist ook... mss als je het vaak genoeg blijft zeggen dat ik ook n klein btje harder ga werken... En dan blijf ik t wel tegen jou zeggen ;): chopchop, aan het werk! Vanavond ben je ook alweer weg dus nu nog ff hard werken! >:( 
Okeej... ga eens wat harder werken! Schande dat je zo weinig doet.! ;) Ik heb nog nix gedaan aan school deze vakantiej, goed he.!  Nja.. opzich niet, maar vind 't wel goed van mezelf dat ik dat volhoudt omdat ook mn ouders zitten te zeuren dat ik eens moet gaan werken. Misschien dat ik vandaag zelfs wel even in mijn agenda ga kijken hoe druk ik het heb na de vakantiej.

jah, precies... ::) ;) En vanmiddag zijn we ook nog weg naar mn tantes verjaardag :-\. En mn wekker deed het niet of zo ??? want ik heb 2 uur te lang uitgeslapen... :-\ :-[
Hehe.. :P Veel plezier bij die verjaardag.. of is dat niet meest niet leuk? :P En wel foei hoor dat je te lang hebt uitgeslapen, ik had mn sterio aangezet om kwart voor 10 al. Wakker worden met LOTR-muziek, kan je dag beter beginnen? ;)

veel plezier! Maar eerst nog ff hw! Vooral omdat je na oud en nieuw ws te weinig tijd hebt... ;)
Hehe dankje.. pff mn vader zit nu ook weer te zeuren dus ik ga zo maar ff iets van hw doen ofsow :-\

wauw, dat zou cool zijn! Moeten jullie wel met elkaar op de foto hoor! Kunnen jullie nie gewoon afspreken? ;D
Hehe ;D Bertha heeft vast wel betere dingen te doen.. ;P

ook veel plezier daarmee dan :). (Hrm, dan ga je dus ws al zo vroeg weg, dat je nog maar heel weinig tijd overhoudt om hw te maken... dus extra snel aan de slag!!)
ook thanksz. ;) (ja idd.. we gaan bijna weg maar ja laat ik nog maar ff doen alsof ik op mn kamer hard aan de slag ga met hw.. )

k ben nu toch wel een aardig eind met archeo hebbik besloten. Dus vandaag moek aan de definitieve versie van mn essay werken want die moeten we ook inl tijdens dat tentamen op 6 jan...
::ok::


*zwaaiii terug*
« Laatst bewerkt op: 30-12-2003, 11:27:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12625 Gepost op: 30-12-2003, 11:25:51 »
Zo kan ik natulijk nie reageren he >:(. Zet die quote 'ns goed!

Magoed ik ga eerst maar aan mn essay dan... ::) (kwart voor 10 al, ik wilde om 8 uur wakker worden! maar nie gelukt dus...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12626 Gepost op: 30-12-2003, 11:26:54 »
Ik ben bezig!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12627 Gepost op: 30-12-2003, 12:59:50 »
Anne-Marie, ik heb je kaart!!! :D :D Whiejjj! ;) Thx he, echt superleuk zo'n heel verhaal en moest er ook om lachen (fantasie+lens) ;D.

Okeej... ga eens wat harder werken! Schande dat je zo weinig doet.! ;)
:-[ je hebt gelijk, je hebt gelijk... kheb wel al wat gedaan aan dat essay hoor, met een paar kleine aanpassinkjes ist iig al een stuk beter dan t was, en als ik maar heel weinig verander heb ik toch wel een voldoende denk ik zo... :) duz komt wel goed.

Ik heb nog nix gedaan aan school deze vakantiej, goed he.!  Nja.. opzich niet, maar vind 't wel goed van mezelf
helemaal niet goed! >:(

Misschien dat ik vandaag zelfs wel even in mijn agenda ga kijken hoe druk ik het heb na de vakantiej.
ja, das wel een goed idee ;)

Veel plezier bij die verjaardag.. of is dat niet meest niet leuk? :P
thx, jwel hor, niet hypermegaleuk maar och om ze weer eens te zien na een lange tijd is op zich wel leuk.

Ik ben bezig!
::ok::

Goed dan ga ik jullie weer verlaten, we moeten denk ik over 5 min of zo naar t station. Shit, kmoe kaartje kopen! :( We hebben btw ook nog een kerstnieuwjaarskaart van die Koreaanse jongen gekregen! :) Echt leuk.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12628 Gepost op: 30-12-2003, 13:26:15 »
Anne-Marie, ik heb je kaart!!! :D :D Whiejjj! ;) Thx he, echt superleuk zo'n heel verhaal en moest er ook om lachen (fantasie+lens) ;D.
Joepiejj! :D Mooi dat je em nu eindelijk hebt, en nog wel voor oud&nieuw. ;) Hehe.. your welcome. Hij was vast niet zo grappig als dat ene mailtje van gister maargoed. ;) (hehe.. tjaah.. diej lens.. :P ;D )

:-[ je hebt gelijk, je hebt gelijk... kheb wel al wat gedaan aan dat essay hoor, met een paar kleine aanpassinkjes ist iig al een stuk beter dan t was, en als ik maar heel weinig verander heb ik toch wel een voldoende denk ik zo... :) duz komt wel goed.
Haha.. tuurlijk heb ik gelijk. (ahum ;) ) goed van je dat je al wat gedaan hebt, en tuurlijk heb je wel een voldoende en komt het allemaal wel goed. Jij & studie --> altijd goed..

helemaal niet goed! >:(
Oehjj. ;D En nu heb ik nog steeds niks voor school gedaan, ik heb wel mn lotr-kalenders opgehangen.! Whiejj,, als jullie hier komen moeten jullie wel mijn super kamer zien met mooie lotr-dingen. :) Maargoed, verder heb ik ook pianogespeelt.. ook wel goed van mezelf.

ja, das wel een goed idee ;)
Ja hé, ik moet het alleen nog doen. :)

thx, jwel hor, niet hypermegaleuk maar och om ze weer eens te zien na een lange tijd is op zich wel leuk. ::ok::
yw, hehe neej okeej, ik snaptt..

We hebben btw ook nog een kerstnieuwjaarskaart van die Koreaanse jongen gekregen! :) Echt leuk. 
Ahh.. wat lief. :)

Ik ga zo eindelijk.. ja nu pas, naar Groningen. Jeuhj! :) Heb dr egt zin in, ik hoop dat ze daar ook die ene lotr-poster hebben waar ik al hele poos naar zoek in Mm maar nog niej gevonden.

Ik gaaaattttt.. *hyper-zwaai*

slikk.. ik ben zowaar wel op het forum en niet op msn.. een wonderr..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12629 Gepost op: 30-12-2003, 21:39:24 »
Haha.. tuurlijk heb ik gelijk. (ahum ;) )
als je t nu ook eens tegen jezelf zou zeggen ;)..

tuurlijk heb je wel een voldoende en komt het allemaal wel goed. Jij & studie --> altijd goed..
:) lief van je.. ja denkik eik ook wel btje :-X maar mss btje te veel en doe ik daarom zo weinig ::)..

nu heb ik nog steeds niks voor school gedaan, ik heb wel mn lotr-kalenders opgehangen.!
hm tja, dat moest natuurlijk ook gebeuren he ;)

als jullie hier komen moeten jullie wel mijn super kamer zien met mooie lotr-dingen. :)
jaaaa tulijk! ;D Maar toen ik daar vorige keer was (=tijd geleden..) waren er toch ook al veel lotr-dingen? ;)

verder heb ik ook pianogespeelt.. ook wel goed van mezelf.
::ok:: dat nog wel jah, maar jij hebt morgen nog.. :-X sry.. dus uhm ja dan kun je dr beter wat van maken door heel heel heel veel hw te maken.. toch? :-X :-\

Ja hé, ik moet het alleen nog doen. :)
Ga NU in je agenda kijken!! >:(

Ahh.. wat lief. :)
ja he was echt lief, en hijs nu vertrokken naar Adam om daar de bus naar Berlijn te nemen. Hij was ook echt superdankbaar dat ie hier had mogen logeren en nu gaf mn moeder m ook nog ammaal eten voor onderweg ;D, wist ie hemaal nie meer wat ie moest zeggen :). Hij heeft ook nog 2 leuke foto's, van ons samen met hemzelf, gemaakt (met de zelfontspanner).

ik hoop dat ze daar ook die ene lotr-poster hebben waar ik al hele poos naar zoek in Mm maar nog niej gevonden.
en, gevonden?? Wat een leuke afkorting btw, "Mm" ;D.

slikk.. ik ben zowaar wel op het forum en niet op msn.. een wonderr..
is dat zo heel raar? ??? Heb je dr n reden voor dan?

Bij mn tante wast wel gezellig, niet heel bijzonder. Zondag zien we bijna iedereen weer op mn oma's verjaardag. Ik ga nu ff de trein naar Breda opzoeken voor morgen... :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12630 Gepost op: 30-12-2003, 21:49:58 »

 Ik ga nu ff de trein naar Breda opzoeken voor morgen... :)
Kan ik je ook wel zeggen, waar die staat: langs het perron.............ga morgen maar eens kijken ;D ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12631 Gepost op: 30-12-2003, 21:55:44 »
Maar hoelaat? dat is dus de vraag... (nouja, voor Annemieke nu niet meer)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12632 Gepost op: 30-12-2003, 23:14:14 »
als je t nu ook eens tegen jezelf zou zeggen ;)..
Hehe ja miss.. oojt. ;) als ik volwassen en verstandig ben..

hm tja, dat moest natuurlijk ook gebeuren he ;)
Precies ;D Dat moest al tíjden gebeuren..!

jaaaa tulijk! ;D Maar toen ik daar vorige keer was (=tijd geleden..) waren er toch ook al veel lotr-dingen? ;)
Ooh jah.. :D Jij bent een keer in mn kamer geweest he.. tssk, natuurlijk stom van me. Ik dacht ook alleen maar aan diej ene keer. :P Maargoed, dr waren toen ook al veel lotr-dingen idd maar nu nog meer. :)

::ok:: dat nog wel jah, maar jij hebt morgen nog.. :-X sry.. dus uhm ja dan kun je dr beter wat van maken door heel heel heel veel hw te maken.. toch? :-X :-\
Hmm ja.. :( misschien.......

Ga NU in je agenda kijken!! >:(
Jaja.. heb geduld. ;)

Leuk dat die Koreaan (heeft ie ook een naam? :P ) het zo leuk had gehad en dankbaar was ensjow. :D

gevonden?? Wat een leuke afkorting btw, "Mm" ;D.
Hehe neej niet gevonden.. want we waren btje erg laat en je kon maar tot 7 uur parkeren bij de Oosterpoort dus toen moesten we ergens anders op een parkeerplaats rondcrossen op zoek naar een plekje. Dr was egt superchaos, wij gingen met zn drie-en zo plekjes bezet houden alleen toen zag mn vader ons weer niet en ging die ergens anders op zoek naar parkeerplek. Al met al.. veel chaos en gestress en uiteindelijk hebben we wel parkeergedoe gevonden alleen toen wast al erg laat en moesten we nog stuk lopen naar de bios en hebben we geen tijd meer gehad voor winkelen. :( Dus niet gevonden. (duhh ;P ) We gingen dus naar middagvoorstelling en voor de 3e keer wastie echt weer heeeeel vett!! :) Ik vond het eik de leukste keer.. de 3e. Ook omdat dr egt vett groot beeldscherm was en relaxte stoelen ensjow. Das ff heel wat anders dan het zielige bioscoopje in MM. (idd leuke afkorting. ;D )

is dat zo heel raar? ??? Heb je dr n reden voor dan?
Ehm.. ja wel btje raar voor mij. Geen reden voor,, ik zag het zomaar ineens. Dus ik was weer ff meer forum-verslaafd en msn-verslaafd. :P

Heel veel plezier jij en Daan en Elmar morgen.! *probeert btje blij te kijken...... ;P* en we moeten nog ff overleggen over nieuwjaarsdag. :-/

Ik gaat nog ff bijlezen en dan naar bed... doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12633 Gepost op: 31-12-2003, 02:22:08 »
Miss zie ik je nog wel, Bertha. ;)

Ik zat om 3 uur psies in de bus die toen langs Camera kwam, er stond best een lange rij buiten en ik heb nog gekeken of je ertussen stond, want ik herinnerde me ineens dat je dit gezegd had, maar nee...  :-\ Of kon het zijn dat ik je niet zag omdat je niet zo groot bent?

Wie had je allemaal meegenomen trouwens, het was ontzettend druk in de stad!  :o
Bertha heeft vast wel betere dingen te doen.. ;P

Neehoor!   ;D ;)

Ik heb mijn avatar terug!  :D
*zwaai zwaai*

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12634 Gepost op: 31-12-2003, 09:20:50 »
Of kon het zijn dat ik je niet zag omdat je niet zo groot bent?
:o nou, Anne-Marie is behoorlijk groot hoor...!! Vind ik dan.. ::)

Ik heb mijn avatar terug!  :D
whoeeeehoeeee!!! Geweldig Bertha!!  ::ok:: :D ::ok:: :D Nu kun je dus weer gewoon heppie zijn en in ieder topic komen en niemand zal je uitlachen en je zult die award gewoon weer winnen! ::ok:: Toppie!

Ooh jah.. :D Jij bent een keer in mn kamer geweest he.. tssk, natuurlijk stom van me. Ik dacht ook alleen maar aan diej ene keer. :P
tsss, ja ik ben 2 keer bij jou geweest ja..! (hm, toch? :P) Slecht hor dat je dat vergeten was ;) (ik was toen nog mn portemonnee vergeten remember?)

Jaja.. heb geduld. ;)
GA NU IN JE AGENDA KIJKEN!! >:( >:(

die Koreaan (heeft ie ook een naam? :P )
jahoor, net als die 'cabaretvrienden' en 'die ene grappige vriend' en 'mn tante' enzo ook allemaal een naam hebben.. :P Nouja hij heeft eik 2 namen, 1 Koreaanse die voor ons onmogelijk goed uit te spreken valt, en een soort van 'westerse' naam die hij 'bedacht' heeft of zo, zodat alle mensjes in Zweden hem zo konden noemen (en wij dus ook). Als het goed is is ie nu ong aangekomen in Berlijn...

we waren btje erg laat en je kon maar tot 7 uur parkeren bij de Oosterpoort dus toen moesten we ergens anders op een parkeerplaats rondcrossen op zoek naar een plekje. Dr was egt superchaos, wij gingen met zn drie-en zo plekjes bezet houden alleen toen zag mn vader ons weer niet en ging die ergens anders op zoek naar parkeerplek. Al met al.. veel chaos en gestress
whahaha, typisch voor jullie! ;D Ook altijd te laat.. :P Viel nog mee dat je alleen het winkelen moest skippen en niet het eerste gedeelte vd film.. ;)
Wel mooi dat ie nu extra leuk was btw ::ok::.

ik was weer ff meer forum-verslaafd en msn-verslaafd. :P
en zo hoort het ook! :P

Heel veel plezier jij en Daan en Elmar morgen.!
thx thx thx... ik ben iig dus op tijd opgestaan zoals jullie zien, maar nu houdt mn vader de douche bezet >:(. Ik twijfel btw wel of ik niet toch een uurtje later zal gaan, omdat ik bericht heb dat de betaling van mn camera ontvangen is, en nu vraag ik me af of ie dan niet ook vandaag bezorgd zal worden. Als dat zo is vind ik het wel erg zonde om net voor de post de deur uit te gaan en pas vrijdag of zaterdag die camera te vinden... Duz.. :-\

*probeert btje blij te kijken...... ;P*
aww, jij gaat het vast ook heel leuk hebben! :) En we komen toch morgen! (of zo) Kost t je alleen maar minder geld.. ;)

en we moeten nog ff overleggen over nieuwjaarsdag. :-/
we bellen wel... denk ik... (hehe kunnen we eindelijk wel met zn 4en tegelijk overleggen ;D)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12635 Gepost op: 31-12-2003, 09:42:47 »
Dus, Annemieke, de trein staat op de aangegeven plaats? Wel handig toch dat je altijd van de NS op aan kunt, he? Hoef je nooit lang naar zo'n vervoermiddel te zoeken.

Ik had het al aangegeven in het goeiemorgen-topic dat Katja heeft geopend: het lijk wel of het al middernacht is. Ik ben mijn bed uitgeknald. En dat komt slecht uit, want ik ben doodmoe. Eigen schuld, veel te gezellige mensen vannacht in de chat.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12636 Gepost op: 31-12-2003, 14:53:51 »
Ik zat om 3 uur psies in de bus die toen langs Camera kwam, er stond best een lange rij buiten en ik heb nog gekeken of je ertussen stond, want ik herinnerde me ineens dat je dit gezegd had, maar nee...  :-\ Of kon het zijn dat ik je niet zag omdat je niet zo groot bent?
Hehe.. miss heb ik dan wel dé bus gezien waar jij in zat, dr rijden natuurlijk superveel bussen maargoed. ;) Om 3 uur stond ik nog niet in de rij bij Camera want we waren dus btje laat, maar 't klopt dat dr een lange rij was... Maargoed, ik ben wel btje groot.. 1,80m oid...  ;) Ik had later nog wel gekeken of ik je ergens zag maar neej. (we waren rond uur of 10 nog wel ergens in de stad aan 't rondzwerven)

Wie had je allemaal meegenomen trouwens, het was ontzettend druk in de stad!  :o
;D Tsja, 't was druk he.. helaas kwamen ze niet allemaal voor mij. ;(

tsss, ja ik ben 2 keer bij jou geweest ja..! (hm, toch? :P) Slecht hor dat je dat vergeten was ;) (ik was toen nog mn portemonnee vergeten remember?)
Hehe tsja, shame on me. (jaja :P ) Erg slecht he, maar ik wassut niet vergeten alleen.. ik had dr ff niej aan gedacht. (ojaa. dat was grappig ;D )

GA NU IN JE AGENDA KIJKEN!! >:( >:(
WAAH! Annemieke commandeert mij... :P JAJA, straksz. En zo stel ik 't maar uut.. :) Maargoed, ik ben iig best nuttig bezig geweest vandaag. Eerst uitgeslapen alleen toen ging mn sterio aan om 10 uur en die stond heel hard dus ik schrok in 1 keer wakker.. :-X Dat was minderr.. maargoed verder heb ik boodschappen gedaan met mn moeder, oliebollen gekocht ensjow en mn lenzen opgehaald.. Jeuhjj.. :P

jahoor, net als die 'cabaretvrienden' en 'die ene grappige vriend' en 'mn tante' enzo ook allemaal een naam hebben.. :P
Oke oke oke.... :P Maar "de Koreaan" klinkt zo vaag.. vind ik. ;)

whahaha, typisch voor jullie! ;D Ook altijd te laat.. :P Viel nog mee dat je alleen het winkelen moest skippen en niet het eerste gedeelte vd film.. ;)
Hehe ja idd wel typisch iets voor ons ja.. :P Altijd wel grappig eerst supergestress en dan uiteindelijk komt 't (meestal) wel weer goed. En idd wel beter dat we álleen het winkelen moesten skippen, want de film missen. :o Dat zou natuurlijk egt niej kunnenn!

Wel mooi dat ie nu extra leuk was btw ::ok::.
Jaja, vond ik ook wel mooi idd. ;D

en zo hoort het ook! :P
hehe... ja eigenlijk wel he. ;)

thx thx thx...
yw yw yw... :P Ik hoop btw dat je die camera vandaag hebt gekregen, zou wel tof zijn.!

aww, jij gaat het vast ook heel leuk hebben! :) En we komen toch morgen! (of zo) Kost t je alleen maar minder geld.. ;)we bellen wel... denk ik... (hehe kunnen we eindelijk wel met zn 4en tegelijk overleggen ;D)
Hmm... ja vast wel leuk ensjow.. maar toch. :( En idd ik zie jullie morgen ws wel, offik daarheen kom of andersom moeten we idd maar ff overleggen. ;D

Neehoor!   ;D ;) 
O ja,, student he. ;)

Ik heb mijn avatar terug!  :D
Joepiejj! :D

*zwaai zwaai*
*zwaaiii*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12637 Gepost op: 31-12-2003, 23:30:32 »
Waah,, bijna 12 uur. 8) Gelukkig nieuwjaar!!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12638 Gepost op: 1-01-2004, 00:23:33 »
Heppie nieuwjaar ammel...

Hier vanuit Breda een hypervrolijk, supertof, megageweldig jaar toegewenst, we hebben lekkere (dure) champagne hier en een leuk oudejaarsoverzicht gehad.  Morgen nog een superlange toffe post, maar nu gaan we weer champagne lurken... ;D

Elmar en Annemieke zijn flink aan het bellen, al kan Annemieke niemand bereiken, wat dus ontzettend balen is voor dr. Elmar wel natuurlijk, die wel...

Fijn 2004,

D*
Annemieke
Elmar

{edit:verkleind-cora}
« Laatst bewerkt op: 1-01-2004, 18:07:16 door Cora Bora »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12639 Gepost op: 1-01-2004, 00:33:13 »
Gelukkig Nieuwjaar!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."