Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 55225 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #400 Gepost op: 22-10-2018, 19:55:07 »
Ye, gebeurt toch opvallend vaak dat wanneer ik me aan voorspellingen waag er he-le-maal niets van terecht komt.
En toch meerdere sportpoules gewonnen ;D :P Tweede set bij Anderson nu in tie-break en 1-1 in sets geworden.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2018, 20:01:00 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #401 Gepost op: 22-10-2018, 20:37:51 »
Fritz en Cilic winnen  ::bravo::

Anderson komt terug en wint ook met 2-1 in sets.

Oh en Rublev en Coric hebben ook gewonnen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #402 Gepost op: 22-10-2018, 22:23:08 »
Fritz en Cilic winnen  ::bravo::

Jaaaa, dit begint niet goed.

En hun zwakke kwart is nog (iets) zwakker geworden aangezien Cecchianato heeft verloren van.. Laaksonen ::rofl:: Fritz heeft het nog weleens in zich om volstrekt overbodig te struikelen, maar Cilic moet tegen Copil. Altijd lastig ::)


Raonic overigens eerste set tegen Jurgen Melzer verloren, maar dat maakt waarschijnlijk voor niemand echt uit.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #403 Gepost op: 23-10-2018, 21:37:16 »
Man man man man man man man, Federer.
Ja, hij wint, maar hoe. ::ohno::

Begint de eerste set lekker, 6-2. Wordt vervolgens in de tweede set 3x op rij gebroken :o ::) ::ohno:: En in de derde set staat hij 5-2 voor, heeft een serveerbeurt voor de winst.. nah, hij wordt gebroken. Z'n volgende serivcegame komt het tot deuce, waarna hij alsnog per ongeluk wint.
Met dit niveau gaat hij het de volgende ronde niet eens tegen Struff redden. >:(


Ander nieuws uit Basel:
Poperyn verslaat Ebden (maargoed, die zou toch in de volgende ronde sneuvelen tegen Zverev). Medvedev verslaat Marterer, en Gojo worstelt zich na een zwak begin terug om te winnen van Jarry. Dus de uitslagen van de zwakkere spelers vallen goed voor me uit, hoewel dat weinig uitmaakt als Federer sneuvelt. Heb 'm wel eerder zo zwalkend in het seizoen gezien, waarbij het de eerste rondes steeds maar net goed ging. Ik mik dat hij er in de halve finale uitvliegt - of hij moet ineens z'n niveau serieus opschroeven.



In Wenen niet echt veel verrassends. Isner met significante moeite Norrie overleefd - dat had je een hartverzakking gekost als je Wenen had verdubbeld.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #404 Gepost op: 24-10-2018, 21:15:58 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2018 - Week 42 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Antwerpen (ATP 250)

Moskou (ATP 250)

Stockholm (ATP 250)

Punten
40 punten: Edmund, Khachanov, Tsitsipas
20 punten: Monfils, Mannarino, Gulbis
10 punten: Isner, Fognini, Gasquet, Schwartzman, Medvedev, Seppi

Winnaars
2 winnaars: The Hawkeyes, De Genivelleerden, The Vatican Saints 4, Bagels and Deuces 3.0
1 winnaar: Kiss my ace, Ahw! Oh!, De elektrische vliegenmeppers, The Deucebags

Bagels
2 bagels: Grand Sla'm
1 bagel: The Hawkeyes, Ahw! Oh!, NET KO, Team Advantage 2018, Vamos!, Game set match 2

Verdubbelaars
10 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
----------------------------------------
210 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
130 - Simon: Kiss my ace
100 - Tiafoe: The Deucebags
30 - Vesely: Ahw! Oh!, The Vatican Saints 4, De elektrische vliegenmeppers
20 - Istomin: Vamos!
10 - Delbonis: NET KO

Klunzen
Geen
----------------------------------------
190 - Basilashvili: Bagels and Deuces 3.0
140 - Chung: NET KO
60 - Gojowczyk: Kiss my ace, The Hawkeyes, Team Advantage 2018, Vamos!, De elektrische vliegenmeppers
50 - Bedene: The Deucebags
10 - Benneteau: Ahw! Oh!, Grand Sla'm, Game set match 2

Verdubbelde toernooien
ATP 250:
50 - De elektrische vliegenmeppers: Stockholm
50 - Kiss my ace: Moskou
50 - The Deucebags: Stockholm
30 - Bagels and Deuces 3.0: Antwerpen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - De Genivelleerden: Stuttgart
50 - Net KO: Doha
50 - De elektrische vliegenmeppers: Stockholm
50 - Kiss my ace: Moskou
50 - The Deucebags: Stockholm
40 - Grand Sla'm: Sint-Petersburg
30 - Bagels and Deuces 3.0: Antwerpen
0 - The Hawkeyes: Sofia
ATP 500:
120 - De Genivelleerden: Halle
110 - The Hawkeyes: Washington
70 - The Deucebags: Peking
60 - Bagels and Deuces 3.0: Halle
40 - Grand Sla'm: Peking
40 - NET KO: Dubai

Top 3 van de week
1 Bagels and Deuces 3.0 160
2 Kiss my ace / De elektrische vliegenmeppers 140
# Grand Sla'm 20
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #405 Gepost op: 24-10-2018, 21:16:07 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 42 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: De Genivelleerden ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: De elektrische vliegenmeppers ::confettie::  ::confettie::

::dans:: The Deucebags ::dans::

Volledige stand
1 De Genivelleerden 6640
2 De elektrische vliegenmeppers 6590
3 The Deucebags 6550
4 The Vatican Saints 4 5890 +1
5 Grand Sla'm 5860 -1
6 Kiss my ace 5750
7 Team Advantage 2018 5410
8 Bagels and Deuces 3.0 4960 +1
9 Vamos! 4860 -1
10 Ahw! Oh! 4670
11 NET KO 4450
12 The Hawkeyes 4380
13 Game set match 2 3390

Week 43

Basel (ATP 500)

Wenen (ATP 500)

Verdubbelde toernooien
Kiss my ace: Wenen (ATP 500)
The Vatican Saints 4: Basel (ATP 500)
De elektrische vliegenmeppers: Basel (ATP 500)
« Laatst bewerkt op: 24-10-2018, 21:59:45 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #406 Gepost op: 24-10-2018, 21:44:10 »
Weekwinnaar  ::cheerleader::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #407 Gepost op: 25-10-2018, 01:06:54 »
Hmm Cilic uitgeschakeld, geen punten daarmee behaald. Andere unica's ook nog weg. Het is nu echt hopen dat Federer eruit vliegt ergens en dat mijn kluns verliest van Tsisipas en dat Isner in Wenen op de een of andere manier ver komt. Anders is het game over ben ik bang.. (ook met een Edmund die HDD nog in de strijd heeft).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #408 Gepost op: 25-10-2018, 09:12:38 »
Hmm Cilic uitgeschakeld, geen punten daarmee behaald. Andere unica's ook nog weg. Het is nu echt hopen dat Federer eruit vliegt ergens en dat mijn kluns verliest van Tsisipas en dat Isner in Wenen op de een of andere manier ver komt. Anders is het game over ben ik bang.. (ook met een Edmund die HDD nog in de strijd heeft).

Eh niet wanhopen. Je hoeft maar 50 in je lopen, en als bv een Zverev het toernooi wint dan loop je al 80 in.
Sure, met toernooiwinst van Cilic was dat 160 geweest - maar daarvoor hadden nog een hoop hordes moeten worden genomen.
Maar sneuvelen op Copil..

In Basel zijn verder niet echt onverwachte uitslagen. Had wat meer tegenstand van Chardy tegen Tsisipas verwacht, maar ach. Ohja en seed-5 Sock is eruitgevlogen tegen Gulbis, maar dat is nauwelijks onverwacht te noemen.


In Wenen zijn Fognini en opmerkelijk genoeg ook Dimitrov gesneuveld. Door toedoen van Fucsovics en "phoning it in" Kukushkin.

En in Essen zit ik nu, dus wellicht ben ik de komende dagen in deze belangrijke week wat minder aanwezig  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #409 Gepost op: 26-10-2018, 19:59:26 »
Het is nog lang niet game over, MV. Volgende week keert Nadal weer terug (al is het nog de vraag hoe), dus daar kan je misschien ook nog aardig wat puntjes mee pakken. Het zou zomaar eens kunnen dat de strijd in dit spel wordt beslist door een finale Federer-Nadal bij de ATP Finals.

Ik ga in ieder geval niet meer winnen. Ik heb bijna exact dezelfde topspelers als MV en kom door de verdubbeling alleen maar verder op achterstand. Fognini is eigenlijk de enige speler waarmee ik normaal gesproken kan inlopen. De rest bakt er gewoon te weinig van.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #410 Gepost op: 26-10-2018, 20:04:03 »
Het is nog lang niet game over, MV. Volgende week keert Nadal weer terug (al is het nog de vraag hoe), dus daar kan je misschien ook nog aardig wat puntjes mee pakken. Het zou zomaar eens kunnen dat de strijd in dit spel wordt beslist door een finale Federer-Nadal bij de ATP Finals.

Ik ga in ieder geval niet meer winnen. Ik heb bijna exact dezelfde topspelers als MV en kom door de verdubbeling alleen maar verder op achterstand. Fognini is eigenlijk de enige speler waarmee ik normaal gesproken kan inlopen. De rest bakt er gewoon te weinig van.
Nee klopt wel, kaarten liggen nu heel anders weer helemaa anders. Baalde gewoon enorm van uitschakeling Cilic (en later ook nog Isner, zijn puntenpakkers). Edmund is gelukkig ook al snel onschadelijk gemaakt.  Ik moet hopen dat Simon Federer eruit kan knikkeren (2-4 achter in eerste set). Dan zou ik na deze week koploper kunnen zijn. Jij had Fucsovics nog, maar die is helaas ook uitgeschakeld.

Edit: 2-5. Federer is echt dit hele toernooi al niet zo lekker bezig...
« Laatst bewerkt op: 26-10-2018, 20:11:01 door MollenvangR-Art »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #411 Gepost op: 26-10-2018, 20:52:34 »
Hm, hij pakt de set toch nog. Maar nu weer een break achter in de tweede set.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #412 Gepost op: 26-10-2018, 20:57:31 »
Hm, hij pakt de set toch nog. Maar nu weer een break achter in de tweede set.
Ja bizar, maar wat me vooral opvalt (weet niet of je zit te kijken), is het hoge aantal (dubbele) fouten van Federer. Dan is het wel zijn klasse dat hij de tie-break Simon weet weg te vegen. Maar gaat allemaal niet vanzelf..

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #413 Gepost op: 26-10-2018, 21:02:48 »
Nee, zit niet te kijken. Volg alleen de livescore. Maar het is allemaal niet bepaald stabiel inderdaad.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #414 Gepost op: 26-10-2018, 22:02:08 »
Klopt, Federer kwakkelt alweer een tijdje, en ook dit toernooi is geen uitzondering.

.. En toen ik dat tikte verloor hij z'n service op love ::) ::) ::) met dat momentum heeft Simon een goede kans.

Je zal in ieder geval blij zijn dat je Basel hebt verdubbelt ipv Vienna, MV. Slagveld daar.
En Isner was onhandig, maar onderling maakte het niet uit vergeleken met Monfils die daardoor wel door ging.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #415 Gepost op: 26-10-2018, 22:25:30 »
Klopt, Federer kwakkelt alweer een tijdje, en ook dit toernooi is geen uitzondering.

.. En toen ik dat tikte verloor hij z'n service op love ::) ::) ::) met dat momentum heeft Simon een goede kans.

Je zal in ieder geval blij zijn dat je Basel hebt verdubbelt ipv Vienna, MV. Slagveld daar.
En Isner was onhandig, maar onderling maakte het niet uit vergeleken met Monfils die daardoor wel door ging.
Ja de keuze voor Basel vooral ook tactisch gemaakt om Medvedev onschadelijk te maken tegenover jou. Aan dat voordeeltje heb je nu niks, want ik profiteer vrolijk mee. Maar oh oh die dekselse Federer. Wat een lucky *piep*. Ik heb de wedstrijd zitten kijken voor een groot deel. Leek de 3e set met gemak naar zich toe te trekken en toch van 4-1 kwan Simon nog terug naar 4-4. Kansen om bij 5-4 achter nog 5-5 te maken want 15-40, maar uiteindelijk wint Federer 6-4. Eerste set stond Federer ook 2-5 achter. Hopelijk houdt zijn geluk ergens op, want ook tegen Krajinovic en Struff ging het stroef. (die laatste zin is geen woordspeling ;D).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #416 Gepost op: 27-10-2018, 09:19:22 »
Federer ::love::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #417 Gepost op: 27-10-2018, 10:02:03 »
Niet alleen Federer wint, maar Medvedev overleeft Tsisipas. Dat.. Heeft grote invloed voor MV's verdubbeling. Een finale Tsisipas Zverev had een sloot punten gegeven, maar dat gaat niet meer gebeuren. Met Medvedev wordt niet ingelopen, en Federer zou effectief slecht nieuws zijn.

Federer toch weer opmerkelijk sterk (m.i. Veel te sterk) favoriet bij bookies, krijgt 70% grofweg tegen Medvedev. Terwijl het niet bepaald vlekkeloos was tegen Krajinovic en Struff, z'n toernooi aan een zijden draadje hing tegen Simon, en Medvedev is momenteel een veel sterkere tegenstander.

Nadal vs Federer kan inderdaad beslissend in de finals zijn. Hoewel we denk ik ook Thiem vs Cilic hebben, wat dit jaar op hardcourt ruim in het voordeel van Cilic is. Denk dat ik daarentegen een voordeel bij de junioren finals hoor te hebben.
Dus veel hangt af van de vorm van Nadal. Federer weten we: matigjes. Nadal kan zowel goddelijk worden, zich terugtrekken, en alles ertussen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #418 Gepost op: 29-10-2018, 11:27:52 »
Federer toch weer opmerkelijk sterk (m.i. Veel te sterk) favoriet bij bookies, krijgt 70% grofweg tegen Medvedev. Terwijl het niet bepaald vlekkeloos was tegen Krajinovic en Struff, z'n toernooi aan een zijden draadje hing tegen Simon, en Medvedev is momenteel een veel sterkere tegenstander.

Ja, dat was natuurlijk mogelijk geweest.
Offffff hij veegt Medvedev van de vloer; Copil overleeft na Cilic ook Zverev; en Federer heeft de grootste moeite met Copil.
Dat kan natuurlijk ook.

Copil is 28, en bereikte dit jaar z'n eerste twee finales en z'n eerste 2 winsten tegen top-10 spelers (nl. Cilic en Zverev).
Nieuwe Gilles Muller? ;) Denk het niet - dus waarschijnlijk wel ::ok::



En dan, net voor de World Tour en Next Gen finals, hebben we nog een laatste sloot punten te verdienen met de Paris Masters. 160 voor de winnaar, 80 voor verliezend finalist, etc - nog genoeg op te rapen. Djokovic hoort wel stevig favoriet te zijn echter, met een variabele Federer en een onbekende Nadal.


Even in het kort de indeling:
Kwart 1: Nadal mazzelt met seed-16 Sock (live ranking: 150e plek); maar verder een hoop sterke unseeded spelers: Verdasco, Chardy, Gasquet, Shapovalov. Daarnaast in dit kwart moet Coric tegen de winnaar van Medvedev/Carreno-Busta en Thiem tegen de winnaar van Simon/Pouille. Dus heel veel grote bekende namen, hoewel veelal niet op hardcourt.

Kwart 2: Zverev mazzelt ook, met seed-15 Schwartzman - dat is geen hardcourtspeler. Verder Tiafoe, Mahut, Feli Lopez, en De Minaur. Zwakke oppositie. Daarnaast in dit kwart zit Edmund bij Khachanov en Krajinovic, en Isner bij Herbert en Kukushkin. Eigenlijk een ronduit zwak kwart.

Kwart 3: In de onderste helft treffen we Anderson (bij Basilashvili en Millman) en Nishikori (bij Mannarino en Humburt). Twee sterke seeds, en de finale van ATP-500 Wenen gisteren, maar verder weinig backup. Daarnaast hebben we Fognini tegen de winnaar van Fucsovics/Paire, en Federer tegen de winnaar van de bizarre eersterondepartij Raonic-Tsonga.
Weet niet wat er mis is, maar Raonic heeft niet z'n maand: na winst tegen Mannarino en Watanuki (wie?) heeft hij 4x op rij verloren, tegen Medvedev, McDonald, Pospisil en Melzer. Tsonga is er ruim een half jaar uit geweest, sindsdien heeft hij 4 partijen gespeeld. Gewonnen tegen Pella, en driemaal verloren. Daarentegen waren de verliezen tegen Gojowczyk, Monfils, en Querrey - allemaal via driesetters, geen schande.

Kwart 4: Cilic (bij Kohlschreiber en Haase) heeft Dimitrov geloot, hoewel Dimitrov dan eerst door Bautista-Agut of Steve Johnson moet komen. Daarnaast zit in dit kwart Djokovic (easy eerste partij tegen Cecchianato of Joao Sousa) en Tsitsipas (bij Dzumhur en Gojowczyk).



Conclusie: Dus voor iedereen positieve en negatieve punten. Klunsen zullen niet echt punten pakken. Cilic zit bij Djokovic en Thiem bij Nadal in het kwart, dus dat wordt voor beide lastig. Nadal heeft een berg aan subtoppers in z'n kwart, dus kan weinig slip-ups hebben. Daarentegen zijn er ook geen échte toppers, en als hij de halve finale haalt dan is de tegenstander uit kwart-2 niet bepaald indrukwekkend. Federer treft in z'n eerste partij sowieso een Grote Naam, hoewel zowel Raonic als Tsonga ver van hun normale top zijn. Denk dat z'n draw verder steeds zwaarder vergeleken met normaal wordt: Fognini hoort prima te zijn, Anderson of Nishikori misschien iets zwaarder dan vergelijkbare seeds, en Djokovic hoort in hun huidige vormen momenteel einde oefening te zijn. Cilic hoort Dimitrov te overleven, Dimitrov speelt momenteel niet goed, maar ook hier: Djokovic.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #419 Gepost op: 29-10-2018, 13:48:40 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2018 - Week 43 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Basel (ATP 500)

Wenen (ATP 500)

Punten
80 punten: Federer, Anderson
40 punten: Nishikori, Copil
20 punten: A. Zverev, Verdasco, Kukushkin, Medvedev
10 punten: Thiem, Bautista Agut, Coric, Monfils, Fucsovics, Simon, Tsitsipas, Fritz

Winnaars
1 winnaar: The Hawkeyes, NET KO, De Genivelleerden, Ahw! Oh!, Team Advantage 2018, Bagels and Deuces 3.0, Game set match 2

Bagels
Geen

Verdubbelaars
20 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
10 - Simon: Kiss my ace
----------------------------------------
230 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
140 - Simon: Kiss my ace
100 - Tiafoe: The Deucebags
30 - Vesely: Ahw! Oh!, The Vatican Saints 4, De elektrische vliegenmeppers
20 - Istomin: Vamos!
10 - Delbonis: NET KO

Klunzen
Geen
----------------------------------------
190 - Basilashvili: Bagels and Deuces 3.0
140 - Chung: NET KO
60 - Gojowczyk: Kiss my ace, The Hawkeyes, Team Advantage 2018, Vamos!, De elektrische vliegenmeppers
50 - Bedene: The Deucebags
10 - Benneteau: Ahw! Oh!, Grand Sla'm, Game set match 2

Verdubbelde toernooien
ATP 500:
70 - The Vatican Saints 4: Basel
70 - De elektrische vliegenmeppers: Basel
50 - Kiss my ace: Wenen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - De Genivelleerden: Stuttgart
50 - Net KO: Doha
50 - De elektrische vliegenmeppers: Stockholm
50 - Kiss my ace: Moskou
50 - The Deucebags: Stockholm
40 - Grand Sla'm: Sint-Petersburg
30 - Bagels and Deuces 3.0: Antwerpen
0 - The Hawkeyes: Sofia
ATP 500:
120 - De Genivelleerden: Halle
110 - The Hawkeyes: Washington
70 - The Vatican Saints 4: Basel
70 - De elektrische vliegenmeppers: Basel
70 - The Deucebags: Peking
60 - Bagels and Deuces 3.0: Halle
50 - Kiss my ace: Wenen
40 - Grand Sla'm: Peking
40 - NET KO: Dubai

Top 3 van de week
1 Team Advantage 2018 240
2 De Genivelleerden 230
3 Game set match 2 220
# The Deucebags 60
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."