Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.2 [Juneau - Nugget Falls] Onderhandelingstopic!  (gelezen 10185 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Gefeliciteerd Nvy, jij krijgt na afloop van de opdracht inzicht in twee testvragen voor de komende test. Ik zag alweer nieuwe gezichten staan trappelen.

Kaasje, Meezter, jullie mogen gaan bepalen wie het 2e sleutelwoord krijgt. Jullie hebben de tijd tot het volgende item op tafel komt. Succes  ::ok::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Okay. Ik heb me eigenlijk aangemeld ook mede om nog 100 euro extra te verdienen en dat jij niet in je eentje bent en maar 100 euro verdiend, maar dat er nu dus 200 verdiend wordt. Ik heb het rond 10 uur gedaan omdat ik niet wist hoe lang het zou duren en dacht laat ik er nu maar voor gaan.

Als je mij het sleutelwoord gunt, dan zal ik het eerlijk met je delen. Ik ben van nature een eerlijk persoon (zelfs in een spel als de mol blijf ik soms te eerlijk ;) dus ik zal ongetwijfeld nog een keer de deksel op mijn neus krijgen... ), dus je kunt er van op aan dat ik ook daadwerkelijk het sleutelwoord met je zal delen dat ik van de spelleiders krijg.


(Ik ben trouwens aan t werk maar zag toevallig dit bericht. Kan zijn dat ik niet heel snel reageer...)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Je kan mij natuurlijk ook het sleutelwoord geven, ik zal hem dan ook delen met jou, haha.
Ik heb meer vertrouwen in mijzelf dan in anderen, sorry.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Gek, ik vertrouw mezelf ook meer dan ik jou vertrouw  :P

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Kan ik 'm maar gewoon pakken? Jij kwam hier bij voor de 200, dat zei je. Ik zal het met je delen.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Meezter krijgt Sleutelwoord 2

We moeten denk ik opschieten, het is al vrij lang geleden sinds het nieuwe item.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik had eigenlijk jouw het item wel gegund als je nog niks had gepost nu, maar vind het wel heel flauw dat je hem nu aan jezelf geeft.  ::ohno::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Maar dat gezegd hebbende, ben ik gewoon veel te lief. Ik ga er dan wel vanuit dat je eerlijk tegen mij het juiste doorgeeft.


Meezter krijgt Sleutelwoord 2


(overigens denk ik dat de tijden overdag wat langer zijn dan s avonds want mensen moeten ook gewoom werken enzo..)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zat op school toen ik dat postte en dacht dat ik tot vanavond niet op het forum zou komen, dus ik nam het zekere voor het onzekere en drukte mijn naam alvast dik, dan mocht het geval zo zijn dat ik lang niet reageerde jij die van mij ook kon dik drukken, ik zal hem gewoon delen met jou hoor.

(Goed punt, maar het kan soms echt in 1x omdraaien qua tijd)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zou graag voor het vraagteken willen gaan. In ruil wil ik delen wat het inhoudt met jullie allen :)

Hopelijk wordt dit mij gegund!  ::joehoe::
Lomperik..

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry ik heb het verkeerd aangegeven. Hier wordt onderhandeld over de zwarte vrijstelling en in het algemene topic over het vraagteken!

Offline Nvy

  • Forumlid
HidM, jij was de eerste die voor de zwarte vrijstelling ging.

Waarom zouden we hem jou moeten geven?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Zit nu in een meeting maar ik neem aan dat jullie hier niet zijn gekomen om een tweede item te krijgen.

Ik zal met jullie delen wanneer ik hem inzet.

HIDM krijgt De zwarte vrijstelling.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nvy

  • Forumlid
Als je deelt wanneer je hem inzet vind ik het goed. Wat vind jij Frank?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik wilde sowieso al dat HIDM hem zou krijgen. Heb hem natuurlijk liever niet in het spel maar als iemand hem krijgt dan graag HIDM. Ik wil uiteraard wel dat je met ons 2 deelt wanneer je deze inzet.
Frankje Lapi

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Top! Kunnen jullie het ook dikgedrukt posten dan? Wie weet hoeveel tijd we over hebben :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nvy

  • Forumlid
HidM krijgt de zwarte vrijstelling

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
HIDM krijgt de zwarte vrijstelling
Frankje Lapi

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Bedankt allebei!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Gefeliciteerd HIDM, jij wint de zwarte vrijstelling en voor deze geslaagde onderhandeling is er 200 euro voor de pot verdiend!