Auteur Topic: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden  (gelezen 23107 keer)


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2019, 17:14:04 »
 ::) Lekker boeiend interview, ze proberen op alle mogelijke manieren een reactie bij haar uit te lokken. Beetje flauw, hierdoor blijft ze maar in herhaling vallen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2019, 17:51:45 »
Een opdracht volledig zien zou natuurlijk ideaal zijn, maar dat is niet eens wat ik bedoel. Het valt me op dat telkens de elementen die interessant zijn in de zoektocht naar de mol weggelaten worden. Die balkonopdracht is leuk om te zien, maar je kunt er amper iets uithalen. Interessant is wat er vooraf gebeurde, hoe de groep tot dit besluit is gekomen. Bij deze opdracht is het heel relevant, maar wordt het niet uitgezonden. Bij andere opdrachten (bijv. de brugopdracht in aflevering 1) zien we dit proces wel terwijl het dan weer nauwelijks relevant is in de zoektocht naar de mol.
Ben het volledig eens met Joligmolletje, FS en Hulpmol.
De NIET Molloten in mijn omgeving begrijpen veel niet omdat de opdrachten niet volledig worden uitgelegd. Het lijkt er wel op toegespitst te worden dat het niet te ontleden voor Molloten moet zijn. Maar, zeg eens wat, 95 % van de kijkers snapt er steeds minder van. Voor hen wordt het te moeilijk.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #123 Gepost op: 1-02-2019, 19:45:40 »
::) Lekker boeiend interview, ze proberen op alle mogelijke manieren een reactie bij haar uit te lokken. Beetje flauw, hierdoor blijft ze maar in herhaling vallen.
Inderdaad. En wat verwacht je dan. Dat zij publiekelijk Niels aan de schandpaal gaat nagelen? Dan moet je die reacties op internet weer zien. En wat heb je er als Evelien nog aan? Kom je alsnog terug. En bedenk ook dat deze naaistreek al 8 maanden geleden was. Ze zal er inmiddels wel overheen zijn. Ik vond haar reactie uiterst professioneel.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #124 Gepost op: 2-02-2019, 01:57:23 »
Gekke aflevering, ik vind een joker stelen echt niet kunnen, gaat te ver. Als Niels ook nog is de mol is, is het nog erger.

Ik vind ook dat alles te vaag blijft. Enorm speuren loont niet, er is te weinig info te vinden, soms heeft de mol zelfs hetzelfde motief als de kandidaten. Belangrijke momenten worden niet in beeld gebracht.

Ik blijf het alsnog wel erg leuk vinden, want het blijft een geweldig programma!

Ik mis Art wel enorm, die had toch heel veel karakter als presentator, waar Rik wat anoniem is.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #125 Gepost op: 4-02-2019, 08:36:54 »
De tijdcodes zijn te vertalen in een Griekse tekst. Deze is te linken aan Sarah. Mede vanwege haar achternaam. In de eerste tweet van dit seizoen verscheen een klokje.

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #126 Gepost op: 4-02-2019, 09:02:21 »
Welke tijdscodes bedoel je? Het enige dat ik kan bedenken zijn de sloten op de boten in de 1e opdracht?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #127 Gepost op: 4-02-2019, 09:10:37 »
De tijdcodes zijn te vertalen in een Griekse tekst.

Na zo'n bewering volgt meestal ook een Griekse tekst. :-\\

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #128 Gepost op: 4-02-2019, 11:02:34 »
Welke tijdscodes bedoel je? Het enige dat ik kan bedenken zijn de sloten op de boten in de 1e opdracht?

Na zo'n bewering volgt meestal ook een Griekse tekst. :-\\
De hint komt uit een video:

« Laatst bewerkt op: 4-02-2019, 17:54:51 door Lukie4, Reden: geen vlogs in de topics aub, graag uitleggen. »

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #129 Gepost op: 4-02-2019, 11:31:36 »
Thanks.. Grappig gevonden, maar lijkt me sterk dat het een hint is, aangezien Google Translate toevallig iets maakt van warboel input. Als je "je ziet het" van Nederlands naar Grieks vertaalt krijg je iets compleet anders. θδθβ en βδαι betekenen ook gewoon niks in het Grieks.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #130 Gepost op: 4-02-2019, 14:50:52 »
Thanks.. Grappig gevonden, maar lijkt me sterk dat het een hint is, aangezien Google Translate toevallig iets maakt van warboel input. Als je "je ziet het" van Nederlands naar Grieks vertaalt krijg je iets compleet anders. θδθβ en βδαι betekenen ook gewoon niks in het Grieks.
Dat. θδθβ zou je uitspreken als thdthb. Dat Google Translate iets vertaalt, betekent het niet dat het dat ook echt betekent.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #131 Gepost op: 4-02-2019, 15:12:38 »
Welke tijdscodes bedoel je? Het enige dat ik kan bedenken zijn de sloten op de boten in de 1e opdracht?
Die bedoel ik. Die zijn omgezet in tijdcodes (met het veranderen van de volgorde) waarin Sinan te zien is. Maar, deze cijfers verwijzen (ongewijzigd) ook naar Sarah.

Na zo'n bewering volgt meestal ook een Griekse tekst. :-\\
Ik had een link naar een vlog geplaatst maar die is verwijderd. Op dit moment staat deze nu in dit topic, enkele berichten hierboven.)


 Juist, ik had dit al eerder geplaatst maar het werd verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2019, 17:54:12 door Lukie4, Reden: yup geen video\'s in de topics aub »