Auteur Topic: Geocaching  (gelezen 11493 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Geocaching
« Gepost op: 26-05-2019, 17:10:48 »
Vandaag trok ik weer een oude hobby onder het stof vandaan: Geocaching. ::bravo::
Volgens mij hebben we hier nog helemaal geen topic van, terwijl het wereldwijd gespeeld blijkt te worden.

Meer mensen die dit spelen? Of hebben gespeeld? Zelf heb ik nog maar 4 caches gelogd; 2 in mijn woonplaats en 2 op een vakantie in 2016 in Duitsland. ::)
Lijkt mij de hoogste tijd om elkaar hier te vinden en ervaringen uit te wisselen, uiteraard zonder spoilers weg te geven.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geocaching
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2019, 17:27:48 »
Ik heb dit eerder ook wel gedaan. Misschien moet ik dit ook weer eens op mijn telefoon gaan zetten. Ik raak alleen snel gefrustreerd als ik die dingen niet kan vinden.  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geocaching
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2019, 17:48:06 »
ik speel het ook wel. Gewoon als ik in een leuke stad ben even kijken of ik een cache kan pakken.
in het verleden wel eens routes gefietst/gelopen om er veel op een dag te pakken. Leuke manier van lichaamsbeweging.
Ik doe alleen die simpele hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geocaching
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2019, 13:18:10 »
De allereerste die ik gedaan heb was een plastieke eendje dat in een beek dobberde, waarvoor je in de buurt een paal met een haak kon vinden om het op te vissen. Daaraan bleek dan een buis te hangen die afgesloten was en daarin zat een bellenblaas met daarin een kokertje waar je je naam op kon zetten.

Dus ik was superenthousiast omdat het zo goed in elkaar stak. Maar daarna heb ik alleen doorweekte doosjes met verlepte rommel gevonden. Of het gewoon niet gevonden. Dus ben ik gestopt. :)

Was inderdaad goed voor de lichaamsbeweging, maar tegenwoordig heb ik daar The Walking Dead: Our World voor (een soort pokemon go maar dan met The Walking Dead personages en overal zombies afknallen ipv pokedingen vangen). Daarmee haal ik de laatste tijd mijn dagelijkse 10000 stappen ook  ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geocaching
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2019, 16:35:37 »
Ik heb de app toch ook maar weer gedownload. Het wordt weer lekker weer, dus dan is het wel leuk om af en toe op jacht te gaan. Maar waarschijnlijk als ik weer een paar keer niks heb kunnen vinden, word ik weer gefrustreerd en stop ik er weer mee.  ::rofl::