Auteur Topic: [CL] Dag 3: Frankfürter Würstchen  (gelezen 60010 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #280 Gepost op: 26-01-2020, 13:02:44 »
Ja dat is waar, maar naar mijn idee wordt bv Dennis door bijna niemand verdacht, vandaar

Ik verdenk MV, Swifty/Vermoljoen, Jacco en Molduck nu het meest
Nee, snap ik. Maar in tegenstelling tot jou geeft hij geen antwoord op mijn vragen (ik val in herhaling ik weet het en ik hou erover op) en dat vind ik raar.

Is ook alleen zo'n typische "OH je verdenkt mij? DAN VERDENK IK JOU"! MWUAHAHA


Vertel dan eens waarom je op LDH stemde... volgens Kaaasje haar overzicht is dat niet duidelijk...

Ik heb nog proberen bij elkaar te zetten, wie sprong nou op de LHD-wagen en wie verdachte hem zelf?

(voor mij) onbekend 
- D*N
Je verwijt mij raar stemgedrag, maar zelf leg je niet uit waarom je op LDH hebt gestemd... of sprong je lekker makkelijk mee met de rest?

Vinden anderen dat niet raar dan? (wel typisch dat D*N en ik in een discussie belanden btw :P) ik onderbouw mijn keuzes wel, maar stel ik een tegenvraag hoor ik de krekels...
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 13:11:59 door MollenvangR-Art »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #281 Gepost op: 26-01-2020, 13:22:26 »
Mensen die op MV gaan stemmen vind ik nu al verdacht, hij doet juist echt niets verdachts  ???
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #282 Gepost op: 26-01-2020, 13:29:50 »
Mensen die op MV gaan stemmen vind ik nu al verdacht, hij doet juist echt niets verdachts  ???
Wat jij nu zegt vind ik verdacht, nu zeg je eigenlijk: als je op MV stemt ga ik op je stemmen want dan ben je verdacht. Zo probeer je ervoor te zorgen dat er minder mensen op MV stemmen... Als MV een overvaller blijkt te zijn zal Frank dat denk ik ook zijn  ::vergroot::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #283 Gepost op: 26-01-2020, 13:37:22 »
als je op MV stemt ga ik op je stemmen want dan ben je verdacht.
Waar zeg ik dit  ??? Ik zeg nergens dat ik dan op je ga stemmen, ik zeg alleen dat ik geen reden zie om op MV te stemmen en dus niet snap dat mensen dat misschien zullen gaan doen.
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #284 Gepost op: 26-01-2020, 13:42:08 »
Waar zeg ik dit  ??? Ik zeg nergens dat ik dan op je ga stemmen, ik zeg alleen dat ik geen reden zie om op MV te stemmen en dus niet snap dat mensen dat misschien zullen gaan doen.
Je zegt dat je ze dan verdacht vindt. En als ze verdacht zijn ga je er op stemmen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #285 Gepost op: 26-01-2020, 13:45:00 »
Mensen die op MV gaan stemmen vind ik nu al verdacht, hij doet juist echt niets verdachts  ???
Ik heb toch echt een duidelijk argument gegeven? Jouw verdachten zijn een stuk vager, dus begin dat eerst maar te onderbouwen  ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #286 Gepost op: 26-01-2020, 13:49:12 »
Mag ik vragen waarom je mij verdenkt?  :)
En waarom je Molduck verdenkt, want ennasil bijvoorbeeld zegt net zo weinig (als dat de reden is dat je haar verdenkt)

Ja hoor dat mag je vragen ;D
Ik zal zelfs antwoord geven!

Ik verdenk jou omdat ik hier en daar wat dingen gelezen heb die mensen over jou zijn opgevallen en dat vond ik wel interessant. Maar je bent nog niet zo verdacht dat ik op je ga stemmen hoor don’t worry ::hug::

Ik verdenk Molduck omdat ik haar een beetje ken en bv de Hey mamma hint goed op haar zou kunnen slaan, maar ook hiervoor geldt dat het nog maar een vage verdenking is dus ze gaat nog geen stem krijgen

Maar ja iemand vroeg me om namen te noemen dus dat deed ik maar ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #287 Gepost op: 26-01-2020, 14:10:52 »
Ik vertrouw jullie allemaal eigenlijk.  ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #288 Gepost op: 26-01-2020, 14:26:18 »
Ik heb toch echt een duidelijk argument gegeven? Jouw verdachten zijn een stuk vager, dus begin dat eerst maar te onderbouwen  ::)
Ja, dat het vaag is dat hij zonder duidelijke reden zomaar op iemand stemt. Vind ik geen goed argument, hij heeft het duidelijk uitgelegd en ik begrijp de redenatie.

En ik heb serieus al 3 keer uitgelegd waarom ik Jacco verdenk, en heb ook al een heel betoog gehouden over stemmen op Lucy en Nieky  ??? dus ik hoef niets uit te leggen  :-*
Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #289 Gepost op: 26-01-2020, 14:35:51 »
Ja hoor dat mag je vragen ;D
Ik zal zelfs antwoord geven!

Ik verdenk jou omdat ik hier en daar wat dingen gelezen heb die mensen over jou zijn opgevallen en dat vond ik wel interessant. Maar je bent nog niet zo verdacht dat ik op je ga stemmen hoor don’t worry ::hug::

Ik verdenk Molduck omdat ik haar een beetje ken en bv de Hey mamma hint goed op haar zou kunnen slaan, maar ook hiervoor geldt dat het nog maar een vage verdenking is dus ze gaat nog geen stem krijgen

Maar ja iemand vroeg me om namen te noemen dus dat deed ik maar ;D

Wauw wat een fantastisch antwoord. “Anderen” zeggen “iets” over jou en dus vind ik je verdacht. Wtf? Wat dan en waar, wie zeiden dat. Waarom vind je dat verdacht etc, en dan zeggen je krijgt geen stem hoor bah mag ik een teiltje?

het valt mij enorm op dat je constant met anderen meeloopt, vooral de connectie tussen jou en D*N is opvallend. Je vraagt hem waarop hij wil stemmen bij lynch 1. Hij verdenkt MV en daarna ben jij het er mee eens. Waarom vertrouw je hem zo erg? En waarom probeer je mensen op MV mee te krijgen. Het voelt onwijs aan als een lynchtarget naar voren te duwen, waar iedereen weer lekker op mee kan springen.



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #290 Gepost op: 26-01-2020, 14:38:57 »
Daar gaan we weer met de Lucy & D*N zijn een gevaarlijk duo complottheorieën... *Zucht heel diep*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #291 Gepost op: 26-01-2020, 14:40:49 »
Viel mij ook al op Mollenmania. Goed dat je het aankaart  ::ok::

@D*N Niet gevaarlijk, maar het wordt nu wel een beetje irritant dat jullie elkaar al 4 dagen constant verdedigen en zowat niet afzonderlijk kunnen beslissen.  ::)
Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #292 Gepost op: 26-01-2020, 14:43:58 »
Daar gaan we weer met de Lucy & D*N zijn een gevaarlijk duo complottheorieën... *Zucht heel diep*

Uhm nee ik reageer gewoon op wat er in dit spel gebeurt. Ik kan er ook niks aan doen dat zij jou onwijs loopt te vertrouwen en achterna te lopen zonder aanleiding.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #293 Gepost op: 26-01-2020, 15:04:04 »
Lol wat een onzin ::rofl::
Ik heb volgens mij ook zat dingen gezegd die niets met Dennis te maken hebben en zeker ook zelf dingen aangedragen dus ik stel voor dat jullie je valse beschuldigingen lekker voor je houden ::)
Achternalopen pff ::rofl::

Jullie zijn het anders met z’n tweeen ook de hele tijd met elkaar eens, maar dat is toch ook niet raar? Als iemand dingen zegt die jij ook vindt dan krijg je dat 🤷🏻‍♀️
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #294 Gepost op: 26-01-2020, 15:30:11 »
Ik heb blanco gestemd.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #295 Gepost op: 26-01-2020, 15:31:42 »
Ik heb blanco gestemd.

Huh waarom?
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #296 Gepost op: 26-01-2020, 15:36:53 »
Ik heb net alles bijgelezen.
Als ik het goed begrijp ben ik dus verdacht wegens een mogelijke hint? Ik vind de hint eerlijk gezegd niet krachtig genoeg, ook als die niet op mij zou slaan. Toevallig slaat de hint ook op Swifty, dus dat kan een extra reden zijn om op haar te stemmen, maar voor mij is dat het niet.
Ik ga waarschijnlijk nog eens op Swifty stemmen. De 'vibes' die ik bij haar voel, zijn nog steeds niet veranderd en ik blijf erbij dat ik een heel goed gevoel bij haar heb als overvaller.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #297 Gepost op: 26-01-2020, 15:45:51 »
Gisteren geen tijd gehad vanwege voetbal en werk. Jullie zijn weer aardig actief geweest ::bravo::

Ik heb blanco gestemd.

Om hier gelijk op te reageren. Waarom zou je blanco stemmen? Dat is in mijn optiek het meest nutteloze wat er is en helpt in mijn optiek de overvallers alleen maar in het zadel. Die hebben dus meer kans dat er een gegijzelde uitgaat (hoewel met 30 personen dat nog iets te verwaarlozen is, maar toch).
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #298 Gepost op: 26-01-2020, 15:47:14 »
Ik heb blanco gestemd.

Misschien bedoelt hij de_witte  ;D

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #299 Gepost op: 26-01-2020, 15:48:12 »
Misschien bedoelt hij de_witte  ;D
::rofl:: ::jaja::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.