Auteur Topic: Welkom doublecheck!  (gelezen 1802 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom doublecheck!
« Gepost op: 5-03-2020, 16:53:45 »
doublecheck van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline doublecheck

  • Forumlid
Re: Welkom doublecheck!
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2020, 16:43:14 »
Hi! Ik heb pas net een account aangemaakt, maar ben zeker niet onbekend met dit forum. Al meerdere jaren heb ik hier gezocht naar hints die me hebben geholpen bij de zoektocht naar de mol. Nu vond ik het leuk om ook actief betrokken te kunnen zijn bij de theorieën en af en toe een reactie toe te kunnen voegen. Ik volg Wie is de Mol? al bewust sinds 2008 en heb geen aflevering meer gemist sindsdien. Ook hou ik ontzettend van De Mol in België, ik ben fervent kijker sinds de comeback. Ik vind het leuk om hier nu te zijn!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom doublecheck!
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2020, 20:55:16 »
Leuk dat je dan nu een account hebt aangemaakt! Van harte welkom!  ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom doublecheck!
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2020, 08:01:00 »
Welkom hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!