Auteur Topic: Nou, da's toevallig!  (gelezen 3196 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Nou, da's toevallig!
« Gepost op: 8-05-2020, 20:17:16 »
Ik maakte net wat mee waarvan ik dacht 'Nou, da's toevallig!' en wilde het hier plaatsen. Maar ik kon nergens een topic vinden waar het thuis hoorde.
Maar ik ben vast niet de enige die wel eens toevallige dingen meemaak. Dus plaats in dit topic vooral lekker veel toevalsmomenten.

Ik was vandaag weer lekker aan het behangen in de hal. We hebben al een stuk behangen van zolder naar de gang achter de trap langs. De gang beneden is iets breder en ik was bezig om de linkerkant af te maken. In totaal ongeveer 5 meter. We hebben rollen van 1 meter breed en er zit een lekker tempo in.
Op het laatste stukje moesten we nog 1 meter en een paar millimeter.
Dus ik zeg tegen mijn vader: 'we hebben net 1 millimeter te kort aan behang'. Ondertussen was ik ook muziek aan het luisteren en hoor letterlijk 1 seconde later 'Kein Millimeter mehr Papier'.
Nog even terug geluisterd en bleek het 'Kein Millimeter mehr ab hier' te zijn, maar het blijft toevallig.

De muziek kwam overigens van een oud-songfestival deelmeemster.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2020, 14:52:21 »
 ::rofl::

Erg herkenbaar ja, ik heb het ook vaak met liedteksten. Zal het melden als ik binnenkort weer zoiets heb
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2020, 23:54:55 »
Vandaag adviseerde Youtube me Little Big. De Russische inzending van het songfestival. En heb toen bekeken wat voor prachtige dansnummers ze hebben.

Ik hoor nu opeens in een Duitse tv-show dit nummer: van Little Big. Daar heb ik me dus de hele dag al over gefascineerd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #3 Gepost op: 1-06-2020, 00:06:50 »
Ik besloot om de finale van wie is de mol 10 te kijken. Ik scrolde nog een beetje op mijn instagram en ik kreeg ineens een advertentie van ene Tim Akkerman.
Så hva gjør vi nå?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #4 Gepost op: 1-06-2020, 12:03:48 »
En dat is dan weer iets minder toevallig.

Ik had iemand een leestip aan de hand willen doen. Pak de telefoon. En ik word opgebeld door die persoon, die mij een leestip aan de hand wil doen.

Toevallig ook nog eens dezelfde boekenserie

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #5 Gepost op: 16-06-2020, 18:10:49 »
Ik was met iemand aan het praten over piano en opeens kreeg ik een berichtje van mijn leraar binnen :o
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #6 Gepost op: 27-06-2020, 23:29:55 »
Ik kom net uit het weerwolven topic waar het over een bepaalde hint gaat (ik zal hier inhoudelijks niets over zeggen), open Youtube, zie dat de herhaling van het songfestival 2014 bezig is, denk 'ik kijk even', lees de live chat en zie dit is het eerste dat ik lees:

 ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #7 Gepost op: 5-07-2020, 20:25:08 »
Ik was een SF-liedje aan het luisteren om 20:20. Toen zag ik dat het liedje ook precies 2020 views had. En we leven in het jaar 2020 enzo.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #8 Gepost op: 29-07-2020, 01:42:21 »
Ik zat net spontaan te denken aan Vlamingen die vaak wel (wat) Frans kunnen, maar Walingen die niet vaak Nederlands kunnen spreken. Ik heb verder niet op België gegoogeld ofzo, ik ververs mijn nieuwsfeed en daarop verschijnt de vraag:



 ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #9 Gepost op: 29-07-2020, 07:32:55 »
Draag je soms een mondermasker? Want volgens veel Amerikanen is dat een mind control device, dus het zal daar wel mee te maken hebben!!  ::oink::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #10 Gepost op: 29-07-2020, 13:26:09 »
Gisteren hebben KPN en T-Mobile anders wel hun 5G netwerk aangezet::rofl::  :P



En direct weer iets nieuws:

Man op televisie heeft het over een-of-ander Finkersonderzoek (iets medisch, geen idee wat het inhoudt). Maar ik moest uiteraard direct denken aan Herman Finkers en dan speciaal het onderzoek van zijn broer naar het zwemgedrag van dassen. Dus ik open youtube om de betreffende scene op te zoeken. Is de geadviseerde video die bovenaanstaat van jawel hoor: Herman Finkers.

Wordt ik echt niet afgeluisterd?
« Laatst bewerkt op: 29-07-2020, 22:55:55 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #11 Gepost op: 30-07-2020, 07:55:16 »
You and me both, brtdm.

Ik hing gisteren aan de telefoon (via mijn computer) met iemand die Wendy heet. Tegelijk scrollde ik een beetje achteloos door Facebook en kreeg ik reclame over een t-shirt waar op iets stond van "I'm my own boss, I can do whatever I want (if I ask Wendy first)"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #12 Gepost op: 31-07-2020, 13:22:36 »
Ik blijf hier bezig:

Ik heb net mijn studieboeken ontvangen voor komend jaar. Ik open het boek 'dramatic story structure' op een willekeurige pagina en lees: 'Myjers-Briggs', over de 16 verschillende  soorten persoonlijkheden.

Herken ik ergens van...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #13 Gepost op: 11-08-2020, 21:49:53 »
Ik zit de hele dag met 'Tebbie' van Richard Groenendijk ik mijn hoofd.

Nu is hij op tv en heeft het erover.  :o
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Nou, da's toevallig!
« Reactie #14 Gepost op: 18-08-2020, 16:33:24 »
Ik zit de hele dag met 'Tebbie' van Richard Groenendijk ik mijn hoofd.

Nu is hij op tv en heeft het erover.  :o

Jaaaaaaa ik ook  ::rofl::.