Auteur Topic: Overige auto- en motorsport  (gelezen 27032 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #60 Gepost op: 16-08-2020, 21:56:47 »
Ze zijn wel wat gewend die jongens in de MotoGP maar dit...  :o
Op de onboard camera van Rossi zag je ook hoe close het was. Hij zag er na de race toch echt wel aangedaan uit, zeer begrijpelijk natuurlijk.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #61 Gepost op: 24-08-2020, 00:06:45 »
Leuke Indy500 race, veel spanning, veel crashes (waaronder twee flinke klappers van Askew en Pigot) en een mooie race winnende move van Sato. Ik heb 'm wel eens verguisd (terecht) na een kamikaze actie, maar dit deed ie wel weer knap, Dixon kwam m niet meer voorbij.

Veekay had een topklassering ingezeten, als ie zijn pitcrew niet omver had gereden. Zonde zonde,.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #62 Gepost op: 30-08-2020, 23:46:16 »
Veekay zojuist zijn beste resultaat behaald met een 4e plek in St. Louis  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #63 Gepost op: 4-10-2020, 20:19:01 »
Als deze coureur nog aspiraties had voor een leuke race carrière, kan ie die nu wel opbergen ...


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #64 Gepost op: 4-10-2020, 22:29:20 »
Als deze coureur nog aspiraties had voor een leuke race carrière, kan ie die nu wel opbergen ...


Blijkbaar is hij 23, dus ik vermoed dat een glorieuze carrière er toch niet meer in zat  :-X

Maar ja, verder, wat een mafketel.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #65 Gepost op: 6-12-2020, 14:32:03 »
Mick Schumacher heeft het racen niet van een vreemde geleerd...

(liever samen er af dan ingehaald worden)  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #66 Gepost op: 8-12-2020, 15:38:46 »
Van: https://www.nu.nl/sport-overig/6095251/w-series-kent-in-formule-1-weekend-race-in-zandvoort.html

De W Series kent komend seizoen een race in Zandvoort. De hoogste klasse voor vrouwen doet op 4 september, een dag voor de Formule 1-race, het circuit in de Noord-Hollandse plaats aan.

Go Beitske!
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #67 Gepost op: 3-02-2021, 16:22:40 »
Grosjean gaat verder in de Indy Car Series.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2021, 16:53:21 »
Dat is nog gevaarlijker
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #69 Gepost op: 3-02-2021, 17:29:33 »
Fijn dat dit topic gekikt is, ik zie opeens een oud bericht van mezelf en een reactie van HDD daarop.

Blijkbaar is hij 23, dus ik vermoed dat een glorieuze carrière er toch niet meer in zat  :-X

Maar ja, verder, wat een mafketel.

Deze mafketel (Alessio Deledda) rijdt komend seizoen in de Formule 2. Echt schandalig. Gelukkig wel bij het slechtste team van afgelopen jaar, neemt iig geen topzitje in ten koste van een echt talent.

Grosjean en Indycar, hij past daar wel, we zijn natuurlijk allemaal blij dat hij er nog is, hij is wel snel (je wint niet zomaar een GP2 titel), maar niet van onbesproken stuurmanskunsten. De reden dat hij in Bahrain crashte was ook zijn eigen fout, maar daar hebben we het (begrijpelijk) niet meer over. Ben benieuwd wat hij kan laten zien in een meer gelijkwaardig kampioenshap. Wel grappig, een ervaren ex-F1 coureur, een ervaren Supercars coureur én een zéér ervaren NASCAR coureur gaan strijden voor de titel rookie of the year ::rofl::

In ander mooi autosport nieuws werd deze week bekend dat Juan Manual Correa weer gaat racen, in de Formule 3. Hij was de andere coureur die betrokken was bij het heftige ongeluk op Spa in de Formule 2, waarbij Antoine Hubert het leven liet. Na 1,5 jaar eruit wel verstandig om onderaan de ladder te beginnen. Denk ik dat Correa het talent heeft om de F1 te halen? Nee. Maar als je het podium in de F2 kan halen dan kan je echt wel wat, dus ik ben benieuwd of ie het na zo lang revalidatie traject ook nog kan.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #70 Gepost op: 3-02-2021, 19:48:58 »
Grosjean slaat de ovals over lees ik
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #71 Gepost op: 3-02-2021, 19:52:06 »
Klopt, en dat komt door de crash in Bahrain, eerste gesprekken zouden al ten tijde van de GP op Mugello gevoerd zijn en toen zou er nog sprake zijn van het hele seizoen. Snap het wel. Meeste races zijn gelukkig wel straten- of permanente circuits, dus heel veel mist ie niet (maar met de Indycar puntentelling kan je wel een top klassering vergeten als je niet het hele seizoen rijdt).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #72 Gepost op: 15-05-2021, 22:09:47 »
Veekay aan de leiding bij de Indycar race met nog 20 ronden te gaan. En er komen buien aan .... dit wordt nagelbijten.....

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #73 Gepost op: 15-05-2021, 23:50:04 »
Heeft gewerkt daisy, veekay wins

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #74 Gepost op: 16-05-2021, 12:33:51 »
Knap hoor van Veekay!  ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #75 Gepost op: 29-05-2021, 17:33:38 »
Zware crash in de moto3 vandaag lees ik net, coureur verliest de controle en wordt vervolgens vol geraakt door degene erachter. Zwaar hoofdletsel en in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen.

Zou dan weet je het wel. ::ohno::

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Overige auto- en motorsport
« Reactie #76 Gepost op: 30-05-2021, 22:22:50 »
Wat ging er mis na de laatste stop van veekay. Hij zat er redelijk bij rond plek 4-5 en op zicht was er weinig mis met laatste pitsstop. Maar ineens zat hij op plek 14 of zo.

Verder mooie winnaar, vooral door het verhaal erachter weer.