Auteur Topic: [kandidaat] Remco Veldhuis  (gelezen 5474 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Remco Veldhuis
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2021, 21:53:10 »
De eerste afvaller wijst de mol aan. Remco benoemde Rocky als degene die hem in zijn rug schoot. Waarom heeft hij daar niks mee gedaan?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Remco Veldhuis
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2021, 09:40:03 »
Ik mag toch wel aannemen dat hij een deel van zijn antwoorden op Rocky heeft ingezet? Als je immers denkt dat zij het was die jou heeft neergeschoten zou het toch wel dom zijn om daar helemaal niks mee te gaan doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Remco Veldhuis
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2021, 11:51:50 »
''Ik wou juist dat ik jou was, gewoon een keertje de mol was, niet de afvaller maar nog kandidaat was''  ::zingen::

Dit schoot ook door mij heen gisteren  :P

En verder hoe Vriendlief hem getekend had: past perfect als afscheidsplaat.

Remco deed oprecht zijn best met lasergamen, itt tot Florentijn wist alle details wel te onthouden. En montage of niet: het leek alsof Rocky Remco buitenspel zette met het lasergamen.

Een type kandidaat die je als groep wel langer kunt gebruiken dan een enkele aflevering. Helaas.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Remco Veldhuis
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2021, 15:53:48 »
Ik mag toch wel aannemen dat hij een deel van zijn antwoorden op Rocky heeft ingezet? Als je immers denkt dat zij het was die jou heeft neergeschoten zou het toch wel dom zijn om daar helemaal niks mee te gaan doen...
Dit soort dingen gaan vaker mis, juist omdat het zo expliciet is gezegd dat hij denkt dat Rocky hem heeft afgeschoten, zou het zomaar eens kunnen dat ie daar niets mee heeft gedaan en dat zijn fout is geweest ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human