Auteur Topic: Molduel: Renée vs. Rocky  (gelezen 9131 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2021, 10:07:39 »
Stabiel in kandidaat zijn en geld verdienen.

En dat maakt het geld verdienen goed?
Zij heeft niet veel geld verdiend. Wel veel geld uit de pot gehouden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2021, 10:23:36 »
2 weken geleden ;-)
Wat maakt dat je je overtuigende argumenten zelf ineens niet meer overtuigend vindt?
Jammer volgde je graag in de rocky tunnel ondanks een wat stroeve start  ;D
Tsja, nooit volgen. Ik ben overtuigend op het verkeerde been gezet en heb dat blijkbaar met enige overtuiging doorgegeven. Ik blijf altijd maar kijken, kijken, lezen, lezen en zelfs daarmee heb ik Rocky 6 weken verdacht. Maar de ontsnapping uit de gevangenis dat was de druppel. Rocky als mol op een presenteerblaadje. Dat klopt niet. Ik heb dat stukje inmiddels met gemak 50 keer gezien en heb nu een vermoeden (afl. 10) dat de sleutel boven in een cel lag te zien dat Renée in cellen kijkt vlak nadat Rocky geld opraapt. Eindeloos speuren en lezen en dan is Renée de mol. Rocky de winnaar, net zoals Nikkie, ook 5 afleveringen in het vizier totdat Gadoesja zei "het wordt wel erg veel, zou je niet eens uit je tunnel komen". En dat klopte, en Jeroen snel uit de prullenbak opgevist. Dus ik tunnel vaak stevig, maar na een aantal weken moet je dat eens herbekijken en dan gewoon de juiste mol kiezen, daar heb je dan meestal wel zicht op, omdat je alles weet van die ene kandidaat waarop je getunneld hebt en hoe die reageert op de anderen.
Anderen gebruiken meer de helicopterview en werken met kansen en waarschijnlijkheden.
Ik heb graag iets waarmee je de mol kan vastpinnen. Bijvoorbeeld het zweefvliegen met prima werk van MartinJ waaruit maar 1 conclusie mogelijk is. Let niet op kleding, hecht geen waarde aan simpele aanwijzingen als voetbalbus of theater (we miss you Newbie). Kijk gewoon naar het spel. En na lang speuren ga je die pin punten wel vinden. Met het uitschakelen met die hendels vond Moedermol (denk ik) dat Renée een station heeft gebruikt dat de andere kandidaten niet gevonden hebben. Pin punt. En zo ga je door. Leendert met zijn analyses die evenwichtig zijn, dat is meer de helicopterview benadering met kansen en mogelijkheden wegen. Dat is wel de stabiele factor waar je niet te ver vandaan moet afwijken. En die krent van een Belgian mol die iedere cent ter verantwoording roept. Lijkt zeeuws meisje wel  ::bravo:: .
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 10:40:57 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2021, 10:37:46 »
Een mooi verhaal, foxhunter. En ik kan je manier van zoeken goed volgen. Ik zoek ook graag naar pinpunten. Niet alleen bij de Mol, maar ook bij kandidaten. Zo'n pinpunt bij Renée als kandidaat is voor mij de opdracht Steengoed. Daar is iets gebeurd, wat bijna niet te verklaren is als Renée de Mol is. Ik heb dat balletje 2x opgegooid, maar niemand heeft het beantwoord. Ik zie zelf wel een uitweg, maar die is nogal onwaarschijnlijk. Dus dat pinpunt blijft wat mij betreft staan.
Bij Rocky heb ik niet echt pinpunten, behalve dat ze dingen heeft gedaan die een Mol m.i. niet zou doen. Zoals de hele kwestie rondom de 2.000 euro vs. de vrijstellingen. Maar ook de Mol kan rare fratsen uithalen. En er ging later met gemak weer 5.000 euro uit de pot. Niet heel stijlvol, maar je kan het uitleggen. Bij degene wiens naam ik hier niet mag noemen tenslotte heb ik verschillende pinpunten als Mol. De escaperoom voorop. Dat mensen niet inzien dat Renée hier van alle kanten wordt bespeeld, snap ik niet. Maar de hele onwaarschijnlijkheid van alles geeft de doorslag. Pinpunt.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2021, 10:43:26 »
Nikkie viel juist op, Rocky niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2021, 11:03:34 »
Nikkie viel juist op, Rocky niet.
Als je Rocky wil verdenken prima hoor. En waren 3 mijn lampen, 2 gele en 1 rode lamp. Welke had Rocky?

Rocky had wakker gelegen voor de treinopdracht, dat vond ze spannend en na de executie in de gesprekken na vertrek Joshua dit doen (gif)?

En niet opvallen? Zie clownspak.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 11:09:25 door foxhunter »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Molduel: Renée vs. Rocky
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2021, 11:33:02 »
En niet opvallen? Zie clownspak.
Opvallen qua gedrag. Dat geklungel van Charlotte & Renée is typisch een voorbeeld van nepmollen.

Clownspak duidt erop dat Rocky de joker, de mol, is.