Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?  (gelezen 25492 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #260 Gepost op: 17-02-2022, 21:29:02 »

Het lijkt me logisch dat de blauwe boot met daarop mogelijk Fresia of Thomas, die bij Everon, Laetitia en Kim dezelfde route volgt en daarna afbuigt niet als een valse hint is ingezet.

Ja, je hebt gelijk. Is idd logisch.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #261 Gepost op: 17-02-2022, 21:50:15 »
De betekenis van de autowaterfiets is me nog steeds onduidelijk, aangezien Rik na afloop zei dat, terwijl de kandidaten aan het fotograferen waren, de mol vlak langs hen is gevaren.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #262 Gepost op: 17-02-2022, 21:56:49 »
Ik vermoed dat die autowaterfiets toevallig daar was omdat een stel toeristen er een tochtje mee maakten. De beelden daarvan kwamen de productie vermoedelijk wel goed uit om wat extra verwarring te stichten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #263 Gepost op: 17-02-2022, 23:17:58 »
Ongelofelijk dat Laetitia de mol niet heeft gezien. Ze keek meerdere malen goed om zich heen, waarvan 1x terwijl de mol dichtbij langs voer  ::oink::

Viel me bij het kijken op dat de kapitein van de boot op een gegeven moment half naast de kandidaten stond (ik heb het niet meer teruggekeken om het goed te checken). Kan misschien zijn dat hij daarmee het zicht een beetje onttrekt van de langsvarende mol?

Ik moest trouwens ook aan Everon op de jetski denken.  ::rofl:: (maar denk toch dat de mol op boot 17 moet zijn)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #264 Gepost op: 18-02-2022, 07:22:10 »
Ik vermoed dat die autowaterfiets toevallig daar was omdat een stel toeristen er een tochtje mee maakten. De beelden daarvan kwamen de productie vermoedelijk wel goed uit om wat extra verwarring te stichten.
Eerst zat er een persoon met een hoofddoek op, die leek op Thomas, maar het kan Rick geweest zijn. Later iemand met een pruik en mannenarm, die krabde net zo aan het hoofd als Fresia altijd doet. Die pruik kwam in beeld toen Fresia langs kwam. Er zijn overigens wel vaker waterfietsen langs gekomen.
Overigens vind ik het wel passend en grappig als Everon alle water evenementen niet zou hebben gedaan om dan nu op de jetski langs te komen. Ook bij Fresia: ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter als er iets achter haar langs vaart.

Bij de ronde van Kim zie je de blauwwitte boot langskomen en dan links onder de kin van Kim een Everon lookalike aan de zijkant van de boot. Maar wel heel weinig pixels.

Dan heb ik lookalikes van Everon, van Thomas en van Fresia gezien. Je zou ook kunnen zeggen er is er nog eentje over.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2022, 08:49:46 door foxhunter »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #265 Gepost op: 18-02-2022, 12:27:35 »
In de autowaterfiets die naar Fresia toetert zit links van degene met de donkere pruik een mogelijke lookalike van Kim-Lian.

Ik denk dat je op basis van deze opdracht niemand definitief kan wegstrepen.

Het blijft moeilijk.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #266 Gepost op: 18-02-2022, 12:55:51 »
Ik verwacht inderdaad niet dat hier zo vlak voor de finale een sluitende oplossing voorhanden is. Het is blijkbaar de bedoeling, dat we iets zien dat op meerdere manieren te interpreteren is. Nu (nog) iets presenteren dat alle anderen uitsluit, zou voor iedereen een tegenvaller zijn.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #267 Gepost op: 19-02-2022, 17:47:59 »
Er is in dit topic al veel gezegd dat de pettenwissel van Thomas verdacht is, maar zou het ook kunnen dat hij van tevoren geen idee had wat de opdracht zou zijn? Zo ja, dan zou hij eerder een kandidaat zijn en niet de Mol.

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #268 Gepost op: 27-02-2022, 08:26:14 »
Ik blijf hangen op Kims “I got you on my radar”. En het gesprekje na afloop met Fresia.
Aanvankelijk dacht ik dat KL Fresia had gespot op het bootje maar heb nu een andere uitleg.
Wat nou als ze allebei Everon al verdachten, ze allebei E hebben gespot? Dan zou hun gesprekje over de leuke vent met wie ze hebben geflirt nog beter te begrijpen zijn.
Toch Everon?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #269 Gepost op: 27-02-2022, 11:46:38 »
De Mollie waar ze het over hadden was ook best aantrekkelijk, dus ik vond het niet heel raar  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #270 Gepost op: 27-02-2022, 11:49:26 »
Volgens mij zong Kim hier een referentie naar pop sensatie Britney Spears (waar ze fan van is) met haar nummer Radar. "Got you on my radar".

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #271 Gepost op: 6-03-2022, 13:57:45 »
Dus toch wel met blauw petje op. Al dacht ik meer Everon in de stuurman te herkennen met korte broek aan. En toch gezien boot 17 bij Fresia niet te zien viel dacht ik: case closed, de mol kan niet bij zichzelf langs varen.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan