Auteur Topic: Aflevering 1 (29 augustus)  (gelezen 2868 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #20 Gepost op: 30-08-2021, 08:53:20 »
Wat een mooie eerste uitzending was dit! Voor het eerst in jaren heb ik niet tijdens een uitzending even weggezapt om elders te kijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #21 Gepost op: 30-08-2021, 09:35:19 »
hele mooie eerste uitzending


leuke twist met die duo's ook


mooie groep eilanden, top locatie die ze hebben weten te vinden
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #22 Gepost op: 31-08-2021, 03:48:18 »
De opening was super mooi in beeld gebracht, dat moet ik ze echt geven ::bravo::. Je kan wel zien dat ze er een jaar uit zijn geweest en lijken echt extra moeite te stoppen in dit seizoen. Goeie hoop dat ze dit vasthouden en er gewoon weer een top seizoen van gaan maken.

De openingsproef was ook goed gedaan en zat lekker in elkaar. Duo's geeft een leuke dynamiek en er sprong gelijk een favoriet duo naar boven bij mij: Stefano en Sterrin ::bravo::. Heerlijk die twee bij elkaar. 26 kandidaten is veel, maar met het aantal afleveringen heb je ook veel mensen nodig ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #23 Gepost op: 31-08-2021, 11:17:30 »
Ik was ook blij verrast met het begin. De duo's waren origineel en leuk bedacht. Ook leuk dat er oud deelnemers terugkomen! :) Een aantal kandidaten vind ik al erg leuk! Sandra ::bravo::

Ik ben wel nog een beetje voorzichtig, want het zou altijd nog tegen kunnen gaan vallen met het immense aantal afleveringen (en deelnemers). Ben er verder niet zo'n fan van dat de returnees niet op gelijke voet mogen beginnen als de andere deelnemers.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #24 Gepost op: 2-09-2021, 00:26:28 »
Oh boi, ik zie ze nu al rondklooien met een afvallerseiland voor de oudkandidaten om het aantal afleveringen te kunnen vullen.  ::rofl::

Nee, dan zie ik eerder een afvalrace met 2-4 overblijvers die meegaan naar de echte expiditie.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #25 Gepost op: 3-09-2021, 13:59:37 »
Goed dat ze beetje geoefend hebben met de vuurstick.

Echter voor het opbouwen van een vuur is nog wat werk aan.  ::vergroot::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2021, 00:18:21 »
Hilarisch hoe trots ze allemaal zijn om heel snel het dunne stro in de fik te hebben. Niemand heeft nog door dat je beter eerst rustig een torentje van dunne takjes kan maken vóórdat je de fik erin steekt….

Ik ergerde me vooral aan de bosuien die groeiden tussen de stenen  ::rofl::

Je moet wat bij gebrek aan bananen en kokosnoten. Ik weet alleen niet of iemand er zoals Igor er met alle kokosnoten vandoor ging (kent iemand hem nog, een van de laatste onbekende deelnemers voor de BN’ers edities kwamen) wegsneakt om stiekem bosuien te eten  :P