Auteur Topic: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten  (gelezen 26640 keer)

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2004, 19:21:06 »
Natuurlijk is iedereen vrij om hier zijn verhaal te doen.
Reinier hoort hier uiteraard ook bij. Het zou alleen maar goed zijn als hij eens iets van zich laat horen.
Dus troedel wees niet teleurgesteld als Reinier hier verschijnt. Er zijn erger dingen in het leven. ::trots::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2004, 19:10:59 »
Ik wil nog wel wat dingen straks weten hoor  :D

- klopt het zoals jullie en de situaties overkomen op tv, of is het (te) veel knip- en plakwerk?
- wat heeft het meeste indruk op jullie gemaakt tijdens de reis?
- viel het achteraf mee of tegen?
- zouden jullie nog een keer terug willen gaan naar bepaalde gebieden?
- waren jullie nooit bang in bepaalde situaties/gebieden?
- was het echt zo'n voordeel om met de trein te reizen?
- voor degene die afvielen: zouden jullie bepaalde dingen achteraf anders gedaan hebben?

Dit was het wel voor nu  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 20-04-2004, 14:47:12 »
De mogelijkheid doet zich voor om enige vragen aan Reinier en Clarinca te stellen. Heb je een brandende vraag... zet hem (vandaag nog)in dit topic.

  ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 20-04-2004, 16:20:14 »
Of de weergave van de beelden overeenkomt met het beeld wat Reinier van zichzelf heeft?

Of Reinier achteraf nog steeds vindt dat hij niet te ver gegaan is met het blok zijn aan Lotte's been?

Hoeveel impact deze reis heeft gehad. En dan in de zin van de fantastische ervaring die het ongetwijfeld geweest is?

Of ze het leuk vinden om de race op televisie te zien?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Louiske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ~CLOVIS~
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2004, 17:01:12 »
Beste Reinier en Clarinca,
Welkom op deze site, veel fans van PE halen hier hun hart op. Vooral over jullie vindt veel discussie plaats, jullie zijn een spraakmakend stel, en welke kritiek er ook is op jullie; iedereen is het er denk ik over eens dat jullie kleur gaven aan de race en PE veel spraakmakende momenten bezorgde door jullie afwijkende instelling. Van deze gelegenheid kunnen we dankzij Verdi  ::ok:: gebruik maken om enkele vragen te stellen, en dat doe ik graag.
Reinier: Heb je nu wel het idee dat je cht hebt genoten van PE, van de bevolking, het landschap en het surviven? En Clarinca, wilde jij niet het initiatief nemen om de sfeer te verbeteren?
We hebben nl. veel gezien wat jullie niet hebben meegekregen, bijv. dat Elias jullie van de verkeerde lift verdacht.
Het was leuk om van jullie te genieten, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat Elias en Jeske mijn favorieten zijn, omdat hun instelling en persoonlijkheid mij meer aanspreekt, maar dank voor jullie meedoen (drive mortherfocker ::oink::)
Succes en veel plezier in Wassenaar.
 ::zwaai::
Tjoeke Tjoeke Tuut Tuut; weg zijn zij

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2004, 11:23:48 »
Ik wil alleen even tegen Reinier zeggen:

Reinier.. Je bent mijn held! Jij speelt het spel zoals het hoort. Competetief. Niet zo mietjes stijl van met ze alle in een bus gaan zitten?!?

Goed bezig... Hoop echt dat je wint!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2004, 19:29:45 »
He Lotte, nu je toch online bent  :P Jouw ondertitel: 'The story continues...' betekent dat dat ik heel misschien nog een beetje mag hopen dat jullie terug komen in de race?  ::ok::

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 23-04-2004, 11:05:48 »
Elleuw  ;D

Eerst en vooral gefeliciteerd aan alle kandidaten... jullie maken er een sterk programma van !!!

Aan Reinier en Clarinca...
Blijf aub zoals jullie zijn... televisie laat natuurlijk maar de helft zien van wat er gaande is (en dat zorgt voor sensatiebeelden...)
Ik wens jullie nog heeeeeeeeeeeel veel geluk toe  ::bravo::

Veel liefs..

Groetjes
Inge

Offline yohan

  • Forumlid
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 26-04-2004, 15:44:38 »

We beloven jullie, dat we een verslagje sturen, zodra we uit de race liggen....
tot die tijd, veel plezier.
groetjes

Jeske en Elias ::tandpastasmiley::

Als dat serieus Jeske en Elias zijn, dan hebben ze dus nu al verraden dat ze niet de winnaar worden ('zodra we uit de race liggen...')

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 26-04-2004, 16:03:00 »
Als dat serieus Jeske en Elias zijn, dan hebben ze dus nu al verraden dat ze niet de winnaar worden ('zodra we uit de race liggen...')

zelfs de winnaar ligt eruit vroeg of   laat  ::vergroot::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 26-04-2004, 20:05:45 »
Of een rookgordijn,..kan ook!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #31 Gepost op: 26-04-2004, 22:04:45 »
of je krijgt dus nooit dat verslag tezien  ;D
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #32 Gepost op: 23-05-2004, 21:55:31 »
ik vraag me eigenlijk al heel lang af wie hun kleren nou al die tijd gewassen heeft....
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #33 Gepost op: 26-05-2004, 10:22:08 »
Citaat
ik vraag me eigenlijk al heel lang af wie hun kleren nou al die tijd gewassen heeft....

Dat vroeg ik me inderdaad ook af, broeken en t-shirts kan je nog wel wat vaker aan, maar ondergoed en sokken zijn op een gegeven moment toch echt vies. Ik neem nie aan dat ze dertig paar sokken bij zich hadden, dat past denk ik ook nie in hun rugzakken.

Offline Loeske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #34 Gepost op: 26-05-2004, 20:20:25 »
Ja ben ik het helemaal mee eens, hoe hebben ze dat opgelost? Zal op het laatst anders wel lekker gestonken hebben ;) en wie zou een stel stinkende rare buitenlanders nou in hun huisje laten slapen?!
Nog een vraag, voor de mensen in Rusland en Mongolie is het leven echt en geen tv programma. Ik een aflevering is een man heel boos geworden omdat hij geen geld kreeg voor de lift, op zich best begrijpenlijk, voor hem is het geen spel maar het echte leven, hij had geen geld meer voor benzine. Ik vraag me af of de mensen van de productie (Want volgensmij was er constant een productiewagen in de buurt, iig waren er camera mannen/vrouwen) later nog geld of iets dergelijks aan de man hebben gegeven... Ik zou het namenlijk niet echt normaal vinden dat een arme man in een vreselijk arme omgeving alleen om onze reality-soap-honger te stillen vreselijk zou moeten lijden al dan niet in financiele zin.