Auteur Topic: Aflevering 2 (3 maart)  (gelezen 2050 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 2 (3 maart)
« Gepost op: 24-02-2022, 18:09:10 »
Normaal gezien kun je vanaf vanavond op Videoland aflevering 2 al vooruitkijken. Die mag je hier vrijuit bespreken, maar ook enkel hier! Als de aflevering op tv is geweest, verdwijnt de spoilertag van dit topic.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 22:07:58 door D*N »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [SPOILERS] Aflevering 2 (op Videoland)
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2022, 12:23:02 »
 ::zweet:: Dat scheelde weinig voor Rita. Ook echt zo typisch dat ze niet eens het overleg op het eiland laten zien omdat dit kamp echt geen enkele strategie heeft ::rofl::. Iedereen stemt maar gewoon op "robinsonwaardigheid" ofzo.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [SPOILERS] Aflevering 2 (op Videoland)
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2022, 21:32:23 »
Het lijkt wel Vlaanderen vakantieland ::rofl::. Iedereen is blij met elkaar en Krystl leek ook niet heel erg kwaad te zijn dat ze wegging. Bertie, Jan en Hugo lijken het spelletje ook allemaal heel goed te spelen. Dat voordeel in de proef was natuurlijk helemaal niks waard. De preview voor volgende week zag er voor Dio al niet te goed uit :\'(.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILERS] Aflevering 2 (op Videoland)
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2022, 21:45:38 »
Als krystle niet zo snel naar huis gestuurd was dan had ze zich kaal kunnen scheren.
Als je haar na 2 dagen al 1 grote klittenbol is kan ze blij zijn.

Van de ene kant is het jammer dat ze eruit is, omdat de vrouwen als zwak gezien worden en we dus binnen no time met bijna alleen maar mannen overblijven.
Van de andere kant kan ik me haar expeditie herinneren. Daar was ze in iedere proef de zwakste, maar mocht ze blijven omdat er dan een zwakke tegenstander in de finale was voor de anderen.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILERS] Aflevering 2 (op Videoland)
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2022, 21:59:56 »
Jammer dat we niet meer zien van het eiland leven. Vrijwel de hele aflevering was proef en dit was nou niet de meest boeiende proef (ook bij de vorige serie vond ik hem niet zo sterk).

Tot nu toe is alles pais en vree. Ben benieuwd of er nog meer gaat gebeuren dit seizoen.

Edit: ben nu Eilandpraat aan het kijken. Krystl vertelt hierin dat er nauwelijks tijd was tussen de proef en de eilandraad. Ook op het eiland was nauwelijks tijd om iets te doen qua bonden. Het vorige seizoen was te langzaam, dit seizoen misschien te snel (ook voor de deelnemers)?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 22:10:02 door joligmolletje »

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2022, 02:24:49 »
Wel jammer dat er niemand naar Hugo luisterde, ik brulde ook al naar m'n tv dat dat voordeel deze proef je niks zou opleveren, waarom zou je die bij de eerste de beste kans al gebruiken?  ::ohno::
Er is geen Mol meer...

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2022, 13:39:12 »
Sneu voor Krystl, ik vond haar een leuke, positieve noot in de groep. Het leek in de biechten alsof ze had gehuild / bijna ging huilen? Ik ben echter ook blij dat Rita er nog is.

Er werd inderdaad vrijwel niets getoond van het eilandleven tussen de proef en de eilandraad, jammer!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2022, 14:25:25 »
Er werd inderdaad vrijwel niets getoond van het eilandleven tussen de proef en de eilandraad, jammer!

Krystl vertelde in Eilandpraat dat er ook nauwelijks eilandleven was, dat ze nauwelijks tijd hadden tussen de proeven door. Ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan veranderen in de volgende afleveringen.

Ik ben ook blij dat Rita er nog is, maar zij heeft wel ongelofelijk veel nadeel van het feit dat ze de enige uit haar seizoen is die deelneemt. Alle anderen kennen al veel meer mensen, hetzij via de expeditie hetzij via hun professionele werk. Zelfs de andere 'onbekenden' kennen al meer mensen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2022, 15:21:04 »
Gezien hoe kort dit seizoen is gefilmd is het ook niet raar als er een eilandraad per dag is ::rofl::.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2022, 18:04:41 »
Krystl vertelde in Eilandpraat dat er ook nauwelijks eilandleven was, dat ze nauwelijks tijd hadden tussen de proeven door. Ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan veranderen in de volgende afleveringen.

Dat is jammer. Er is wel tijd nodig om bondjes en afspraken te laten ontstaan. Niet helemaal eerlijk voor de afvallers omdat ze nauwelijks complotjes kunnen smeden.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2022, 20:32:15 »
Dan ligt dus de nadruk op proeven en minder op backstabbing. Ik vind beide leuk, maar er wordt ook vaak geklaagd als er bondjes zijn dus wmb geen probleem dat het een keertje anders is.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 (3 maart)
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2022, 15:00:56 »
Nouja niet alleen zozeer bondjes, het is ook goed om te weten waarom iemand weggestemd wordt op de eilandraad. Of dit nu door bondjes komt of omdat iemand niet goed in de groep ligt, niet genoeg bijdraagt in het kamp, de proef het minst goed doet etc. Vind het vooral belangrijk dat we beweegredenen zien ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human