Auteur Topic: [kandidaat] Yens  (gelezen 14614 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #260 Gepost op: 9-05-2022, 19:14:12 »
Had echt te doen met Yens.. het ongemak en de teleurstelling spoten er vanaf. Die jongen wilde echt weg daar.


Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #261 Gepost op: 9-05-2022, 22:03:45 »
Ik vind Yens echt een top-kandidaat! En ook wat mols :-)
Heel goed gespeeld en wat mij betreft mocht hij de winnaar zijn (nu hij geen mol blijkt te zijn).
Hij heeft het fantastisch gespeeld en ik gunde hem de winst.
Als je het leest: Yens, jij hebt mijn seizoen De Mol tot een tof seizoen gemaakt! Dank dank!!!
« Laatst bewerkt op: 9-05-2022, 22:07:31 door ThaStayFan »

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #262 Gepost op: 9-05-2022, 22:06:36 »
Yens was een topper, vooral onder Philippes molschap. In de tweede helft bleef hij een smaakmaker van de reeks maar mijns inziens toch een iets minder productieve kandidaat, dus zelf vind ik het best wel rechtvaardig dat Sven met de pot aan de haal ging.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #263 Gepost op: 10-05-2022, 00:14:03 »
Ik was ook wel fan van zijn authentiek teleurgestelde reactie en vond het niet onsportief :) Al gunde ik Sven de winst meer, Yens voegde ook een prettige energie toe aan het spel!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eenhoorntje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #264 Gepost op: 10-05-2022, 03:36:06 »
(H) eerlijke reactie van Yens inderdaad. Erg verbaasd dat hij niet won zal hij ook weer niet geweest zijn, want in een interview (Gert Late Night maar doe het jezelf niet aan) zei hij de eerste 25 vragen vol op Sven ingevuld te hebben, en pas de laatste 5 vragen op Uma. Sven daarentegen zat wel al vol op Uma dus Yens had nog 10 pasvragen mogen winnen, het had niets uitgemaakt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #265 Gepost op: 11-05-2022, 14:13:09 »
Yens was een topper, vooral onder Philippes molschap. In de tweede helft bleef hij een smaakmaker van de reeks maar mijns inziens toch een iets minder productieve kandidaat, dus zelf vind ik het best wel rechtvaardig dat Sven met de pot aan de haal ging.

Ja, eens. Ik vermoed dat Yens vooral verdacht wilde overkomen in de tweede helft. Daarmee heeft hij misschien wat concurrenten uitgeschakeld. Veel minder productief inderdaad. Al met al, heeft Sven volgens mij meer geld ingebracht.
In de eerste helft wilde Yens vooral tegen de mol ingaan en geld verdienen, die indruk kreeg ik in ieder geval.

Ik had het ook met hem te doen in de finale. Eerst voor het oog van iedereen niet uit de dwangbuis kunnen komen (moeilijke opdracht ook) en dan de ontknoping. Ik kan me voorstellen dat je dan weg wil; dat zou ik zelf ook hebben geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2022, 14:16:23 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)