Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 1995 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7
« Gepost op: 10-05-2026, 18:03:50 »
Bespreek hier aflevering 7  :)
I will follow my inner gold

Offline Brtdm

• Forum Moderator
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2026, 21:13:22 »
Wederom een waanzinnige aflevering  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2026, 21:14:20 »
Ik heb zo gelachen tijdens het voetbal. Was de commentator ook echt een Vlaamse voetbalcommentator? Ik vond de montage en het commentaar geweldig.

Offline Heinz

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2026, 21:14:36 »
Wat een creativiteit, humor en spanning weer.

Het is allemaal zo ontzettend goed dat ik ga twijfelen aan wie de Mol is. Het lijkt te makkelijk dat het Wout is. Zou het toch Julie zijn? Het wordt geweldig spannend volgende week.

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 10-05-2026, 21:14:59 »
Het. Is. Zo. Goed. Die. Show! ::bravo::
...óf niet!

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 10-05-2026, 21:21:14 »
Genieten weer!
 ::bravo::

Offline fluffy82

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 10-05-2026, 21:28:13 »
Merk op hoe Julie Maxim niet feliciteerde toen hij groen licht kreeg (en Wout wel, over Julie heen), en hoe Maxim wel Wout maar niét Julie een schouderklopje gaf toen Isabel een rood scherm kreeg. Voor mij een duidelijk - maar waarschijnlijk ongewild - teken dat Julie de mol is.

Al sinds aflevering 1 zat ik op Isabel. Weer mis  ::rofl::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 10-05-2026, 21:29:52 »
Wat een boeiende en creatieve uitzending weer, genieten! ::bravo::

Wat een creativiteit, humor en spanning weer.

Het is allemaal zo ontzettend goed dat ik ga twijfelen aan wie de Mol is. Het lijkt te makkelijk dat het Wout is. Zou het toch Julie zijn? Het wordt geweldig spannend volgende week.

Ja ik kreeg precies hetzelfde tijdens het kijken!

« Reactie #8 Gepost op: 10-05-2026, 21:32:31 »
Merk op hoe Julie Maxim niet feliciteerde toen hij groen licht kreeg (en Wout wel, over Julie heen), en hoe Maxim wel Wout maar niét Julie een schouderklopje gaf toen Isabel een rood scherm kreeg. Voor mij een duidelijk - maar waarschijnlijk ongewild - teken dat Julie de mol is.

Al sinds aflevering 1 zat ik op Isabel. Weer mis  ::rofl::
Dit vind ik maar iets raars, als ik dat zo mag zeggen. Kan je dan ook omgekeerd zeggen dat Julie Maxim verdenkt, maar dat Maxim weet dat Wout niet op hem zou zitten.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-05-2026, 21:41:39 »
Tiens, ik vond de aflevering eerder matig eigenlijk. Vermakelijk dat wel, maar ik zat niet op het puntje van mijn stoel.
Vooral de spanning ontbrak. Ik had op een psychologische proef gehoopt maar die kwam niet.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 10-05-2026, 22:40:37 »
Ik vond het geweldig. Goed gelachen met elke proef.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-05-2026, 00:03:36 »
De eerste twee opdrachten erg goed, mooie montages en geweldig commentaar bij de voetbalwedstrijd. ;D

De derde opdracht oogde wat simpel, één-lettergreep-bellen met het thuisfront terwijl ze ook al in Portugal zijn geweest. :-\\

Ik miste wat spanning/psychologie deze aflevering. En helaas weer geen twist bij het wegrijden van de afvaller.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2026, 00:14:12 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-05-2026, 00:09:17 »
Ik miste ook wel wat spanning, het voelde bijna als een feel-good aflevering voor een halve finale. 

Maar natuurlijk wel keihard genoten. Een verrassende Mol zou echt nog een kers op de taart zijn op dit al geweldige seizoen.
De leepste snor van het land

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-05-2026, 00:25:43 »
De eerste twee opdrachten erg goed, mooie montages en geweldig commentaar bij de voetbalwedstrijd. ;D

De derde opdracht oogde wat simpel, één-lettergreep-bellen met het thuisfront terwijl ze ook al in Portugal zijn geweest. :-\\

Ik miste wat spanning/psychologie deze aflevering. En helaas weer geen twist bij het wegrijden van de afvaller.

Goh, zo net voor de finale moet er niet per se een twist in nog. Een psychologische proef was wel leuk geweest, maar die zat er vorige week natuurlijk ook al in.

Offline Krien

• Forumlid
  • I am Krien
« Reactie #14 Gepost op: 11-05-2026, 08:57:31 »
Geweldige aflevering, weer genoten en veel gelachen.
Complimenten aan de makers. ::ok::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #15 Gepost op: 11-05-2026, 14:53:01 »
Die commentator, Carl, is geen echte voetbalcommentator maar hij duikt soms wel op bij Play als studiogast bij Europa League voetbalmatchen, vaak met ludieke bijdragen. Hij is meer een entertainer. Hij werkt ook voor Woestijnvis en maakte vroeger ook deel uit van het team achter het satirische nieuwsprogramma De Ideale Wereld, waarin hij vaak het typetje van de ‘perswoordvoerder’ speelde. Een heel grappig man!

Dat commentaar bij de voetbalwedstrijd was zo geweldig droog en grappig. Ik heb ontzettend genoten.
En ook van de hele aflevering; waanzinnig  ::bravo::

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #16 Gepost op: 11-05-2026, 20:08:37 »
De landelijke verdenkingen zijn door aflevering 7 verschoven. Wout werd na aflevering 6 door 43% verdacht en nu nog maar rond de 33%.

Zo zie ik deze aflevering 7 dan ook als opmaat naar de finale. De mol molt wat minder, de kandidaten maken wat fouten en de finale is weer spannend. Verwacht dat het percentage Wout is mol deze week weer gaat stijgen.

Vond deze aflevering niet zo bijzonder, weinig animo om te herbekijken.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 12-05-2026, 20:29:31 »
Ik zou iemand die een volle laag melk bewust in mijn gezicht spuugt ook geen schouderklopje geven haha

Offline trollmol

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-05-2026, 21:06:39 »
Ik zou iemand die een volle laag melk bewust in mijn gezicht spuugt ook geen schouderklopje geven haha

precies nooit in een jeugdbeweging gezeten, ofwel een beetje zuur ??