Auteur Topic: Etappe 2 + uitslag  (gelezen 3981 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Etappe 2 + uitslag
« Gepost op: 21-03-2004, 12:10:50 »
Nou beginnen maar.......
Deze keer niet alleen drie halteplaatsen , maar ook een Bonusvraag. Deze brengt maar liefst 50 punten op.

Los de Halteplaatsen zo kompleet mogelijk op. Hoe meer URL's je vindt van de bijbehorende plaatjes of delen daarvan, hoe meer het opbrengt.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2004, 22:03:00 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Etappe 2 van start
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2004, 12:09:27 »
mapel, het is twaalf uur geweest (zomertijd) staat jouw klokje misschien nog op wintertijd?? ik wil graag beginnen aan ronde 3
etw ananasje dat plingt!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 2 van start
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2004, 12:35:18 »
Mijn hemel, zelfs dat gaat langs me heen :o :o Ik heb het idd nog half twaalf Ik maak het in orde doj geef me een kwartiertje ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 2
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2004, 12:41:59 »
je hebt nog de kans om tot vanavond 23.59 uur de oplossing van deze etappe in te sturen.  Dus maak er nog wat van lui!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 2 + uitslag
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2004, 22:10:25 »
nou het is weer geschaft. de diehard teams strijden voort. Maar mensen het geeft niet als je een keertje een ronde overslaat hoor. Het gaat om de lol van het zoeken en voor jezelf de uitdaging om Mapel te verslaan.  ::rofl:: ::rofl::

Team Kronkel metkte terecht op dat je er ongelooflijk veel van leert. Maar niet alleen van het oplossen leer je veel over de landen, maar zeker ook door de halteplaatsen te maken.

Het was een lastige. Ook om de uitleg te vinden. Zo Had Team Kronkel alle hints gevonden van de bonusvraag, maar helaas 1 juiste reden gegeven waarom Korcula iets met China heeft te maken.

Velen van jullie hebben moeite met het weergeven en omschrijven wat de uitleg is van de hints. Probeer zo schematisch mogelijk te zijn. Kijk hoe de oplossing van de afgelopen etappes is genoteerd en probeer die indeling aan te houden. Dus uitlegHalteplaats 1/Hint1/plaatje 1,2,3,4 etc en tenslotte uitleg van de tekst op de hint. Dan door met Hint2 etc etc

Veel succes met ronde 3
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....