Auteur Topic: Ontwikkelingen in het BB-Huis  (gelezen 113384 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #40 Gepost op: 31-08-2005, 11:12:38 »
Tanja blijft roken

Rob en Ingrid hebben van Big Brother de opdracht gekregen om het rookgedrag van Tanja te bewaken. Rob, die zich er als niet-roker sowieso zorgen over maakte, neemt de opdracht graag op zich en spreekt Tanja er nu geregeld op aan. Tanja krijgt tijdens haar gesprek met de BB-verloskundihe in de dbk ook een paar folders gekregen over de gevolgen van roken tijdens haar zwangerschap, maar zegt daarover: “Die folders kende ik al.” Ze gooit haar kont tegen de krib. “Als ik nu zou stoppen zou ik mezelf echt schijnheilig vinden, omdat ik het dan alleen zou doen omdat er camera’s op me gericht staan en omdat jullie dat willen. Ik rookte een pakje per dag voor mijn zwangerschap en dat heb ik al teruggebracht tot drie sigaretten per dag. En stoppen doe ik toch niet.”

Ingrid werkte voor Willibrord

Tijdens een stage voor haar opleiding communicatiewetenschappen werkte Ingrid voor Willibrord Frequin. Zij was daarbij het aas in een casus waarbij een beruchte bandenleegprikker en voyeur door Frequin in de kraag werd gegrepen.

Live half uur langer op internet

Talpa bricht dat donderdag's na de liveuitzending op televisie (van 20:30 tot 21:30 uur) deze op internet gewoon doorgaat ! Een half uur extra live-televisie, gepresenteerd door Ruud en Bridget, exclusief op de internet-streams van bigbrother.tv.

Bron : Mediawatchers



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #41 Gepost op: 31-08-2005, 11:13:45 »
Chantal is geknapt

Het is half 6 's ochtends en Chantal zit er helemaal doorheen. Ze stopt met fietsen en staat te tollen op haar benen. Ze is te lang doorgegaan met fietsen na een aantal lange nachten, misschien heeft ze wel 48 uur niet geslapen. De andere bewoners maken zich zorgen om haar. Ze opperen dat ze lekker op bed moet gaan liggen, ze moet immers nog drie maanden mee in het huis. Chantal komt wel weer tot rust maar echt naar bed gaat ze nog niet. Ze rookt een sigaretje, loopt richting zithoek en gaat liggen op de ligbank daarachter. Roel smeekt Chantal om naar bed te gaan. Ze geeft geen reaktie maar ligt met het gezicht richting fietsers, ze heeft haar ogen open. Pas later doezelt ze wat weg.

Zorginstellingen afwachtend

Enige doktoren maken zich zorgen om de Big Baby en inventariseerden reacties van relevante instellingen in de Volkskrant. Het Algemeen Meldpunt Kindermishandeling (AMK) ziet momenteel geen directe schade en heeft te weinig gegevens om de casus aan te nemen. Bureau Jeugdzorg heeft grotendeels dezelfde reactie en vraagt te wachten totdat een calamiteit wordt gesignaleerd. De Raad voor Kinderbescherming wacht op signalen van AMK of Bureau Jeugdzorg. De Hoofdinspecteur van Gezondheidszorg vindt het iets voor een regionale Inspecteur en deze ziet geen mogelijkheden in te grijpen, al voelt hij mee met de verontwaardiging. De Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen heeft nog geen standpunt en wil haar leden niet oproepen deelname aan het programma te weigeren.

Lieske sleept met haar geld

Lieske heeft woensdag haar vuilniszak met geld naar een kast in de gang verplaatst. Het ligt in het onderste vak, helemaal achterin.

Bron : Mediawatchers


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #42 Gepost op: 31-08-2005, 12:21:27 »
Talpa bricht dat donderdag's na de liveuitzending op televisie (van 20:30 tot 21:30 uur) deze op internet gewoon doorgaat! Een half uur extra live-televisie, gepresenteerd door Ruud en Bridget, exclusief op de internet-streams van bigbrother.tv.
Alleen jammer dat die streams niet werken. Heeft niemand anders hier problemen mee? Zelfs als ik de url copy & paste naar mijn mediaplayer werkt het niet (dus geen browserkwestie). Ik krijg gewoon een 404.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #43 Gepost op: 31-08-2005, 12:32:21 »
De klik“

Is er nu nog een klik tussen jou en Ralph?” wil Lieske van Nathalie weten. Niet perse qua liefde, vriendschap kan ook. “of seks.” voegt Rikkert toe. Nathalie voelt echter nog helemaal nog geen klik. De afgelopen tijd zag ze Ralph ook nog wel eens, dan hadden ze een “Hallo hoe is het?” gesprekje. Nathalie zou hem na Big Brother misschien nog wel bellen, maar niet meer dan dat.

Noodrantsoen stress?

Nathalie en Lieske zitten samen op de fiets; het noodrantsoen komt ter sprake. “We moeten ondanks het noodrantsoen er toch een mooie tijd van maken", vindt Lieske. Want dat noodrantsoen is toch eigenlijk helemaal niet zo heel erg? Er is alleen maar een beetje stress ontstaan omdat er nu minder sigaretten zijn. Voor de rest komen we de tijd makkelijk door.”

Probeert Lieske haar schuldgevoel van zich af te praten? Ze heeft tenslotte 5000 Euro aangenomen in plaats van eten voor de hele groep.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #44 Gepost op: 31-08-2005, 12:54:34 »
Alleen jammer dat die streams niet werken. Heeft niemand anders hier problemen mee? Zelfs als ik de url copy & paste naar mijn mediaplayer werkt het niet (dus geen browserkwestie). Ik krijg gewoon een 404.

De streams via de talpa site bedoel je neem ik aan? Die werken bij mij gewoon hoor. Ze haperen af en toe een beetje maar geen 404 hier hoor.

Heb je dit topic al een bekeken over de BB streams?
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #45 Gepost op: 31-08-2005, 12:56:06 »
Hier bij mijn doen de BB streams het ook gewoon,af en toe inderdaad gehaper maar kan het gewoon volgen!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #46 Gepost op: 31-08-2005, 14:20:42 »
Tja... ik druk op play en hij stopt meteen weer.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #47 Gepost op: 1-09-2005, 00:11:40 »
Schuldgevoelens bij Lieske
In de slaapkamer zit Lieske te huilen om allerlei. Ze denkt dat niemand haar leuk vindt en voelt zich constant teveel als ze ergens bij een groepje gaat zitten. Ze heeft geen grip op de situatie en daar kan ze niet mee omgaan. Ook kan ze er niet tegen dat Rob zo dominant is, alles moet op zijn manier. Ze is totaal niet op haar plek en iedereen is achterdochtig. Nathalie en Rikkert troosten haar. Volgens Nathalie heeft niemand zijn plek nog gevonden, zij zeker niet, vooral ook vanwege de komst van Ralph. Liesje denkt dat ze een betwetertje is, maar Rikkert is er zeker van dat hij haar daarin overtreft. Eigenlijk wil Lies terug naar haar mammie ...... , ze doet wel erg zielig. Wat Nathalie en Rikkert natuurlijk niet weten is dat Lies zich wellicht schuldig voelt vanwege haar zilverlingen, en dat de achterdocht die zij bespeurt dus geheel terecht is. Ook de vermoeidheid van het fietsen zal haar parten spelen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #48 Gepost op: 1-09-2005, 10:36:51 »
De vader van de Big Baby

Samen met de andere bewoners wil Tanja de Big Baby een warm welkom geven. De grote vraag was tot nu toe: wie is de vader? De werkloze steigerbouwer Rob uit Groningen wist tot nu toe uit de publiciteit te ontlopen, maar zegt in Story: ‘Ja, het klopt: haar baby is van mij...’ De Antiliaan denkt ook dat hij de bevalling van zijn kind op internet of op tv zal moeten volgen. Tanja werd per ongeluk zwanger. Aan haar medebewoners vertelde ze hoe ze zwanger is geworden. Haar anticonceptiemethode bleek toch niet zo waterdicht als ze gedacht had. Het is dan ook niet de meest betrouwbare: ze houdt bij wanneer haar eisprong plaatsvindt. Achteraf gezien heeft de bewuste eisprong waarschijnlijk een week later plaatsgevonden dan ze dacht.

De 'live': de eerste confrontaties
De bewoners staat vanavond bij de 'live' nog een zéér onaangename verrassing te wachten, aldus de Telegraaf. Ze zijn al helemaal kapot, maar de weekopdracht van dag en nacht fietsen wordt gewoon doorgestart. Het ligt in de lijn der verwachting dat de bewoners daarmee stevig op de proef gesteld gaan worden en dat de emoties wel zullen oplaaien. Ondertussen willen Menno en Ralph bijna niet meer van de fiets afstappen. Menno heeft herhaaldelijk gesuggereerd dat hij heeft gehoord dat degene met de meeste kilometers een extra bonus krijgt. Ralph heeft een kennelijk een eigen doel gesteld gekregen: hij blijft tot aan huilens toe zitten.

De eerste BB-ontmaagding

De bewoners van het Big Brother-huis zitten al ruim een week met elkaar opgescheept. Langzaam beginnen koppeltjes te ontstaan. Lieske (19), die nog nooit een vriendje heeft gehad, heeft het voor het kiezen, met Roel en Rikkert aan haar voeten. Tv gaat steeds verder. De Telegraaf vermoedt dat de makers dromen van de eerste BB-ontmaagding…

Bron : Mediawatchers  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #49 Gepost op: 1-09-2005, 23:12:35 »
Lieske is er gloeiend bij

Doordat Lieske vanmiddag aan Rikkert heeft verteld dat ze getergd werd door een dilemma, is haar geheime missie mislukt. De 5000 euro die de arme student zo impulsief aannam, verdwijnt nu als sneeuw voor de zon. Lieske barst in tranen uit. Ze beweert dat ze blij is "dat ze van de centen af is." Dit geheim kon ze niet langer bij zich dragen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #50 Gepost op: 1-09-2005, 23:40:12 »
Ingrid heeft het zwaar

De Bewoners kunnen 50.00 euro méér in de prijzenpot krijgen, maar daar moeten ze wel wat voor doen: namelijk nog maandagavond door fietsen. Ingrid ziet dit helemaal niet zitten, en stort helemaal in. Ze begint te hyperventileren en Chantal probeert haar te troosten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #51 Gepost op: 2-09-2005, 00:15:20 »
Rikkert en Lieske zijn bij elkaar in bad gekropen. Dit is al het tweede intieme samenkomen van het stel. Rikkert masseert Lieskes schouders en zij lijkt er duidelijk van te genieten. Heeft hij haar eindelijk in de positie waarin hij haar hebben wil?
Rob verstoort het romantische samenzijn van de twee bruut door de stekker van de stofzuiger in het stopcontact te doen


Sigaretten, sigaretten en nog eens sigaretten!


“Het washok is open”, met deze woorden van Big Brother springen Dido en Chantal op en rennen naar het washok.” Sigaretten, sigaretten, sigaretten schreeuwen Dido en Chantal.”
“Snap jij dat”? Vraagt Ralph aan Linda. “Ik kan me niet voorstellen dat je zo blij bent met sigaretten. Het zal wel de verslaving zijn.” De Bewoners hebben natuurlijk veel meer gekregen dan sigaretten. Hun voorraad is weer helemaal aangevuld. Maar met de sigaretten zijn ze nu echt gelukkig.
Joost en Nathalie zoeken even wat privacy in de badkamer. “Joost, jij gaat er niet uit hoor!, want jij bent een beetje mijn Joost. Daar haal ik veel steun uit. Ik heb ook aangegeven met wie ik een band heb en dat ben jij. Jij gaat niet weg. Ik weet zeker dat er veel mensen in het Huis zijn die jou leuk vinden.”

"Dit is het spel, dit is Big Brother"

“De winnaar krijgt sowieso 100.000 euro, en de rest moeten we er nog bijverdienen”, dat wordt nog even duidelijk gemaakt door Linda. “We zien het wel, hoe het gaat lopen.” “We hebben gemeen dat wij samen genomineerd zijn, maar we moeten gewoon onszelf blijven en trots zijn op onszelf. ” Deze wijze woorden komen van Joost aan Lieske. En toch maakt Joost zich zorgen. Hij is toch bang dat hij eruit moet. Lieske: “Als heel Nederland wilt dat jij blijft, dan blijf jij. Dan kan jij iedere week genomineerd worden, maar als de kijker wil dat je blijft, dan blijf je. Dit is het spel, dit is Big Brother.”




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #52 Gepost op: 2-09-2005, 13:20:57 »
Opdracht gestaakt!!!!

Tijdens de live-uitzending kregen de bewoners te horen dat de fietsopdracht geslaagd was. Onverwacht kwam er de boodschap dat ze 50.000 euro bij konden verdienen door door te fietsen tot aan zondagavond. De (semi)genomineerden en Tanja mochten niet meedoen. Alle beschikbare vrouwen gaven direct aan dat dit een onmogelijke opgave zou zijn. Linda had een zere knie en weigerde ronduit, Chantal was al eerder geknapt en Ingrid kreeg spontaan een aanval van hyperventilatie. De mannen begonnen met de moed der wanhoop. Ze vroegen om een doktersadvies. Big Brother antwoorde dat ze in moeilijkheden zaten, omdat ze zichzelf zo gek hebben gemaakt. Door wantrouwen, roddels, wedstrijdjes doen. Ze hebben dit te danken aan hun eigen "gebakken lucht", pure hebzucht is hun eigen valkuil geworden. Om kwart voor vier 's nachts moet ook Menno toegeven dat hij het fysiek niet redt. De groep stopt met de opdracht.

Bedroevende 'live'

De live-uitzending was van bedroevende kwaliteit. Inhoudelijk was het nog wel in orde: Lieske had haar dilemma verklapt en moest de 5000 euro terugstorten, tranentrekken met vader en oma's van de Big Baby, een zoenopdracht voor Ingrid en de onmogelijke taak voor de fietsers. Maar technisch gezien was het bagger. Foute schakelingen, wegvallend geluid, een zeer slecht presenterende Ruud de Wild die niet in staat was om zinnige vragen te stellen. Slechte communicatie tussen Ruud en Bridget. Als klap op de vuurpijl bleek de internet-uitzending na afloop niet te volgen wegens overbelasting.

Bron : Mediawatchers

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #53 Gepost op: 2-09-2005, 13:29:33 »
Ruud presenteerde inderdaad erg slecht.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #54 Gepost op: 2-09-2005, 13:59:32 »
Ruud presenteerde inderdaad erg slecht.

Dat klopt  ::jaja::

Ingrid, Tanja en Chantal zijn de nachtbrakers. Ze bespreken de nominaties van gisteravond.
Ingrid merkt op dat Tanja waarschijnlijk wereldberoemd is. “Je bent de eerste zwangere vrouw in Big Brother.”
“Ik ga niet meer drinken. Ik werd helemaal mezelf. Mijn nare ik kwam boven”, lacht Chantal.
“Moet jij geen zwangerschapskussen?”, vraagt Ingrid aan Tanja. “Frans Bauer slaapt er ook nog mee.”
Tanja vertelt dat ze zich zorgen maakt over haar vader. Hij had last van zijn hart vlak voordat Tanja het Huis in moest. Hij is toen gestopt met roken. “Rookte hij veel?”, vraagt Linda. “Nee, hij rolde altijd van die dunne shagjes."

Tanja ziet vader van haar kindDe vader van het kind van Tanja spreekt Tanja toe in de live-uitzending. "Ik weet niet wat ik moet zeggen", reageert Tanja. Linda deelt mee in Tanja's vreugde. "Ik sta helemaal achter je. Dat is toch het mooiste wat hij kan zeggen", zegt Linda. Tanja knikt. Ook zegt hij dat Tanja moet stoppen met roken. Tanja kan haar tranen niet tegenhouden.

Linda wil de handdoek nu al in de ring gooien, en weigert mee te doen aan de fietsopdracht voor 50.000 euro. Dat zegt ze al voordat ze begonnen is met de opdracht. Roel probeert haar over te halen: “50.000 euro, erbij, 400 euro per uur. Menno en ik delen een fiets. En vijf anderen delen een fiets. Dus we moeten het in ieder geval proberen. Veel mensen moeten hier vier jaar voor werken. Als ik nu al zou weten dat dit geld voor iemand anders zou zijn, dan zou ik het toch proberen.”

Linda wil Opdracht opgeven

Linda : "Ik doe het niet, wat jullie ook zeggen, ik doe het niet." Roel: “ Ik vond jou zo’n tof wijf, de afgelopen dagen. Ik kan niet geloven dat jij dit nu zegt. Ik weet zeker dat als jij morgen wakker wordt, spijt krijgt van wat je nu zegt.” Chantal probeert de boel te sussen: “Jullie hebben teveel gedronken, ga maar slapen. Jullie kunnen nu niet helder meer denken. Linda, ga jij nu maar slapen en denk er een nachtje over na.” Maar Linda houdt vol. Linda: “Wat jullie ook zeggen, ik ga tot maandag absoluut niet fietsen.” Hoe zal dit aflopen? En besluiten de Bewoners anders om met vijf man verder de opdracht te voltooien of steekt Linda een spaak in het wiel?

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #55 Gepost op: 2-09-2005, 14:01:00 »
Kunnen ze dit wel aan?

Na een vier volle dagen fietsend een lamp brandend te hebben gehouden, kunnen de Bewoners deze week als beloning genieten van een royaal gevulde voorraadkast. Maar als zij doorgaan met fietsen kunnen zij nog 50.000 euro extra verdienen bovenop de uiteindelijke hoofdprijs. Een geweldig geldbedrag. Maar kunnen de Bewoners dit fysiek wel aan na een uitputtende week?

Na het verkrijgen van de Weekopdracht bedenken de Bewoners eigen complotten. Niet alleen wantrouwen zij Big Brother, maar ook onderling stijgt de spanning. De groep dreigt uiteen te vallen.

Sportman Menno wordt naar de Dagboekkamer geroepen, want Big Brother heeft zich de afgelopen dagen zorgen gemaakt. Big Brother vraagt hem met de andere Bewoners te overleggen of doorgaan met de fietsopdracht verstandig is voor ieders conditie en de sfeer in het huis.
Deze sfeer mag namelijk niet worden verpest, vindt Big Brother, want dan komt er een verschrikkelijk zware tijd. De Bewoners zouden feest moeten vieren en vrienden moeten worden. Ze moeten het immers nog 100 dagen met elkaar volhouden.

We gaan dansen!

Big Brother heeft de Bewoners het advies gegeven om te stoppen met de fietsopdracht waarmee 50.000 euro extra voor de uiteindelijke prijzenpot gewonnen kon worden. De Bewoners overleggen of ze het eens zijn met dit advies of dat zij toch gaan voor het geld? Dan ineens klinkt er Spaanse muziek door het Huis. De discussie wordt verbroken en een lach verschijnt op ieders gezicht, de heupen beginnen te wiegen en een polonaise vangt aan. Nathalie en Roel fietsen ondertussen door.

“Gaan we nu stoppen?”, vraagt Menno.
“Ik weet het nu echt niet”, zegt Lieske.
“We gaan het niet halen”, denkt Chantal.

Dan stapt Roel van zijn fiets af en draait de lamp los uit de fitting. Op de fietsen wordt niet langer gefietst maar gedanst. Gezamenlijk proost iedereen op een goede afloop en veel cohesie.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #56 Gepost op: 2-09-2005, 14:59:15 »
Dido was een moeilijk kind
Dido is ook wakker. Samen met Rob gaat ze in de Tuin zitten. Ze bespreken de afgelopen avond. Ze zijn blij met het advies van Big Brother om te stoppen met de opdracht en het feit dat iedereen daarmee ingestemd heeft. Dido vertelt dat ze vroeger een moeilijk kind was, maar daardoor is ze wel de sterkste. Uiteindelijk heeft ze zichzelf opgevoed. Ze heeft in haar leven zoveel verschillende mensen ontmoet. Daarvan heeft ze een mooie mix gecreëerd. "Ik wil alleen nog werken aan mijn wispelturige karakter", vertelt ze.

Het dringt nog niet tot me door”

Ralph is ook opgestaan. Hij neemt een korte douche en gaat verse koffie zetten. In de keuken treft hij de nog slaperige Tanja. Zij neemt liever oploskoffie. Op het aanrecht staat een mand met lekkere broodjes en croissantjes.
Dido en Rob zitten in de Tuin en hebben het over uitgaan. Rob gaat meestal naar de Bulldog in Amsterdam. “Daar draaien ze altijd van die lekkere muziek.” Dido doet meestal met twee vriendinnen een rondje Leidsplein. De Three Sisters vindt ze een leuke kroeg.
Rob begint met Tanja over gisteravond. “Het dringt nog niet tot me door”, vertelt Tanja, die zich overigens niks heeft aangetrokken van alle anti-rook adviezen.

Alle mannen waren genomineerd"

Rob zingt André Hazes. “Zing maar door”, zegt Tanja, “daar word ik altijd emotioneel van. Bij elk liedje kan ik wel een verhaaltje verzinnen.”
“Was het niet te doen?”, vraagt Ralph aan Roel over de extra fietsopdracht. “We hadden pech dat alle mannen waren genomineerd", vertelt Roel. "Al met al had ik gehoopt dat Ingrid, omdat zij geblesseerd was, iemand anders mocht aanwijzen om te gaan fietsen", zegt Ralph. Roel: "Toen Menno zei ‘laat maar’ en we stopten met fietsen, heb ik als geintje de lamp eruit gehaald."

Bron : Mediawatchers
« Laatst bewerkt op: 2-09-2005, 15:40:16 door Nîcky »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #57 Gepost op: 2-09-2005, 20:36:39 »
Dan denk je, hebben ze met die live-uitzending de kans om alles weer even te syncen, lopen ze alsnog een dag achter. En nu komt het weekend eraan, dus liggen ze maandag 3 dagen achter.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #58 Gepost op: 2-09-2005, 21:07:24 »
Volgens mij is dat altijd al zo geweest dat ze een dag achterliepen op tv. Tenminste ik kan me niet anders herinneren. In de tv uitzendingen laten ze sowieso erg weinig zien vind ik. Effectief (zonder reclame) zal het misschien zo'n 20 minuten per dag zijn. :-\\

Daarom zijn die gratis streams toch wel erg handig, vind ik. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #59 Gepost op: 2-09-2005, 21:22:47 »
Moeten ze wel werken . En de kwaliteit is ook niet al te hoog. Als ze in 24,5 minuten het hele wereldnieuws op tv kunnen brengen, kunnen ze toch ook wel een impressie van 1 dag in 1 huis laten zien.
Ik kan me van BB1 niet herinneren dat een dag na de live-uitzending je nog beelden zag van vóór die live-uitzending. Je zag gewoon wat er daarna gebeurd was.
The British are not impressed.