Auteur Topic: [Nieuws & Media]  (gelezen 11993 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
[Nieuws & Media]
« Gepost op: 16-03-2006, 12:53:17 »
Boer zoekt vrouw komt terug
Vanaf 14 mei keert het populaire programma Boer Zoekt Vrouw voor een nieuwe serie terug bij de KRO. Net zoals de vorige keer is dit een speciale introductie-aflevering waarin 10 nieuwe single boeren zich aan de kijksters presenteren. Daarna is het de bedoeling dat deze liefdesbrieven gaan sturen aan hun favoriete.. Lees meer  



Bron: Zappen.blog.nl
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006, 23:22:57 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2006, 16:14:10 »
Nieuwe serie Boer zoekt Vrouw in de maak
 


AMSTERDAM - De KRO zendt op 14 mei de eerste aflevering van een tweede serie van het programma Boer zoekt Vrouw uit.

In die aflevering zullen tien single boeren zich presenteren, met de bedoeling een geschikte levenspartner te vinden. Op basis van het aantal ontvangen liefdesbrieven volgt het programma... <<<Lees meer>>>  



Bron: Telegraaf

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2006, 16:15:00 »
Tweede reeks Boer zoekt Vrouw
HILVERSUM - De KRO geeft op 14 mei de aftrap van een nieuwe reeks 'Boer zoekt Vrouw'. Op die datum is de eerste aflevering te zien waarin tien single boeren zich aan de kijkers presenteren. Op basis van de ontvangen liefdesbrieven volgt de camera gedurende de zomermaanden hun zoektocht naar een geliefde. Die inspanningen zijn in het najaar op televisie te zien.

De nieuwe reeks kent in totaal dertien afleveringen. Yvon Jaspers tekent opnieuw voor de presentatie. Geïnteresseerde boeren kunnen zich nu al opgeven via de website... Lees meer  


Yvon Jaspers
Bron: AD
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006, 23:23:14 door Nîcky »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2006, 13:19:08 »
Nieuwe serie 'Boer zoekt Vrouw'
De KRO start zondag 14 mei met een nieuwe serie Boer zoekt Vrouw. In deze eerste aflevering zullen tien vrijgezelle boeren zich weer aan Nederland presenteren, met de bedoeling om via de KRO een vrouw te vinden. De tien boeren zijn inmiddels bij de redactie bekend. Voor de nieuwe serie hebben zich meer dan 200 boeren aangemeld.


Net als vorig jaar komen zij niet alleen uit verschillende provincies, maar vertegenwoordigen zij bovendien diverse bedrijfstakken uit de agrarische sector. Ook in leeftijd variëren de boeren weer sterk: de oudste is vijftig jaar en de jongste vijfentwintig. Volgens de KRO blijft de opzet van het programma ongewijzigd, en ook de presentatie ligt wederom in handen van Yvon Jaspers.

Hoe deze zoektocht begint, is op 14 mei te zien, om 20.30 uur bij de KRO op Nederland 1. Het vervolg van de serie is te zien vanaf zondag 10 september tot en met 26 november. Radio.NL


 
The sun came up and reality set in.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2006, 13:29:46 »
Boeren zoeken weer massaal naar een boerin
 


HILVERSUM (ANP) - Het KRO-programma 'Boer zoekt Vrouw' heeft in de afgelopen weken ruim tweehonderd aanmeldingen gehad van vrijgezelle boeren die mee willen doen aan een nieuwe reeks van het populaire programma. Bij de vorige reeks lag dat aantal op honderd, meldde een KRO-woordvoerster woensdag.

Op 14 mei is er een eerste uitzending van de nieuwe cyclus. Daarin stellen de tien uitverkorenen zich voor aan het publiek, waarna geïnteresseerde vrouwen zich kunnen inschrijven. De afleveringen twee tot en met dertien zijn in het najaar bij de KRO te zien.

In leeftijd variëren de kandidaten zeer. De oudste boer die via het programma van Yvon Jaspers een boerin hoopt te vinden is 50 jaar, de jongste is 25. Opvallend is dat de meeste kandidaten door vrienden of familieleden zijn opgegeven.



Bron: Spits

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2006, 13:32:13 »
Hoer Zoekt Man
 


Het succesvolle KRO programma Boer Zoekt Vrouw is voor allenstaande mannen met klei aan de klompen een serieuze matchmaker gelet het aantal nieuwe inschrijvingen dat uitzendgemachtigde de KRO ontving. Meer dan 200 desperate agrariërs doen een beroep op de programmaleiding met aanmeldingen voor de nieuwe serie van Boer zoekt Vrouw. Dat zou een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar zijn. Op 14 mei zullen tien vrijgezelle boeren voorgesteld worden en in september start de nieuwe reeks. Een succesvol format met als hoogtepunt 3.2 miljoen kijkers vorig jaar mei voor de uitzending waarin de boeren hun voorkeur uitspraken voor hun nieuwe partner.

Goede voorbeelden doen goed volgen is een adagium dat vooral in televisie industrie opgeld doet. Derhalve heeft SBS een tender uitgeschreven voor een opvallende variant op dit thema. “Hoer Zoekt Man”. Een select groepje dames van lichte zeden wordt gekandideerd voor een serie van 12 afleveringen waarin zij duurzaam op zoek gaan naar een man die hun mede kan helpen uit het leven te stappen. De dames worden gevolgd in hun dagelijkse beslommeringen waarin vooral de achtergronden van de keuze voor hun beroep aan het licht komen. Wat zijn hun motieven, hoe zien zij het leven, wat zijn hun ambities.

Belangstellende mannen worden zorgvuldig gescreend door de redactie. Naar verluidt heeft erkend hoerenloper en voormalig wethouder van Amsterdam Rob Oudkerk zich kandidaat gesteld voor de serie die door playmate, schrijfster en entertainer Heleen van Rooyen gepresenteerd zal worden. Vuurwerk verzekerd…

Bron: Venturo.web-log.ml

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #6 Gepost op: 9-05-2006, 19:31:33 »
Boer kijkt Boer
 

Bijna de helft van de Nederlandse boeren kijkt naar het KRO-programma 'Boer zoekt vrouw'. Dat blijkt uit onderzoek waarvan het resultaat deze week is gepubliceerd in KRO Magazine. De eerste aflevering van de nieuwe serie wordt op 14 mei uitgezonden. Hierin kunnen de boeren zich bekend maken aan de gegadigden. Yvon Jaspers is opnieuw de presentatrice en naar verluidt is dit keer één van de boeren helemaal niet op zoek naar vrouw, maar naar een man. De afloop van de serie volgt in het najaar.



Bron: MediaWatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #7 Gepost op: 10-05-2006, 18:16:50 »
Helft boeren ziet Boer zoekt vrouw
 

Hilversum- Bijna de helft van de nederlandse boeren kijkt naar het KRO-Programma Boer zoekt Vrouw.
Dat blijkt uit een onderzoek waarvan het resultaat deze week is gepubliciteerd in KRO Magazine. Ongeveer 51.000 boeren en tuinders volgden vorig jaar het dating programma voor landbouwers. Ze zien gemiddeld 82% van het programma. Bij het totale publiek is het gemiddelde 63%.
De Nieuwe serie van Boer zoekt vrouw word vanaf 10 September uitgezonden. Yvon Jaspers is opnieuw de Presentatrice.



Bron: AD.nl

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #8 Gepost op: 11-05-2006, 14:41:03 »
Whaha krijg net nieuwe tvgids binnen en zie gewoon dat mijn oude baas is geselecteerd :o Hij is degene die rechts naast Yvon staat. Hij gaat zeker kans maken op een vrouw denk...leuke vent! ::ok::
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #9 Gepost op: 11-05-2006, 22:21:31 »
Boeren kijken massaal 'Boer zoekt Vrouw'
 

44,4 procent van de boeren en tuinders in Nederland kijkt naar het KRO-programma 'Boer zoekt Vrouw'. Dat blijkt uit onderzoek van Kijk- en Luisteronderzoek. Zo'n 51.000 boeren volgden het programma vorig seizoen.

Boeren kijken relatief bijna tweeënhalf keer zoveel als het algemeen publiek. Ze zien gemiddeld 82 procent van het programma. Het algemeen publiek heeft een gemiddelde van 63 procent. Het aandeel van boeren in het kijkerspubliek (67 procent) ligt twee keer zo hoog als dat van het algemeen publiek (32 procent). Van alle tv-kijkende boeren en tuinders zit dus gemiddeld tweederde naar 'Boer zoekt Vrouw' te kijken op dat moment. Ze kijken wel alleen op zondag: naar de herhalingen op zaterdagmiddag kijken ze niet.

Een nieuwe serie afleveringen van het programma begint aanstaande zondag met het voorstellen van tien nieuwe boeren door Yvon Jaspers. De serie wordt vanaf 10 september uitgezonden.



Bron: Fok

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #10 Gepost op: 14-05-2006, 15:10:45 »
Boer zoekt voort  
Op zoek naar 'n leuke agrariër? Kijk dan vanavond naar de KRO, waar twaalf nieuwe mannen zich voorstellen in Boer Zoekt Vrouw. De redactie van het programma heeft het eerste deel van het werk gedaan: twaalf boeren selecteren uit 200 inzendingen. Maar nu begint pas het echte werk: het koppelen. Uit enkele (digitale) postzakken vol reacties zal een keuze gemaakt moeten worden, waarna de kennismakingen beginnen. En dat is pas echt het moeilijke voor de redactie: je mond niet voorbij praten. Want het hele proces is pas vanaf september te zien. Reken maar dat vrienden en familie van de makers alles willen weten. Maar net als bij Wie Is De Mol is verklappen verboden. Succes met het uitvoeren van de zwijgplicht!

Boer Zoekt Vrouw, 20.55 uur, KRO



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #11 Gepost op: 15-05-2006, 11:18:29 »
Goede start voor Boer zoekt Vrouw
(Novum) - De eerste aflevering van de tweede serie van Boer zoekt Vrouw heeft zondag met ruim 1,7 miljoen kijkers een goede start gemaakt. In het KRO-programma stelden tien boeren zich aan Nederland voor, in de hoop via deze weg de liefde van hun leven te vinden. Presentatrice Yvon Jaspers reisde het land door om de boeren op te zoeken en aan de tand te voelen over hun ideale vrouw.

De uitslag van het RTL 4-programma Dancing with the Stars trok zondagavond 1,8 miljoen kijkers. De danswedstrijd werd gewonnen door schaatsster Barbara de Loor.

Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de Nederlandse boeren naar Boer zoekt Vrouw kijkt. Ongeveer 51 duizend boeren en tuinders volgden vorig jaar het eerste seizoen van het datingprogramma. Een uitzending van Boer zoekt Vrouw was vorig jaar het best bekeken programma op de Nederlandse televisie dat geen sport bevatte. Meer dan drie miljoen mensen bekeken de bewuste aflevering.

Vrouwen wier hart sneller is gaan kloppen bij het zien van een van de boeren kunnen een brief schrijven. In september is het vervolg van de serie te zien, waarin de boeren de vrouwen met de leukste brieven in levenden lijve ontmoeten.



Bron: Nieuws.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #12 Gepost op: 15-05-2006, 12:07:49 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2006, 12:48:44 »
MediaNieuws Boer Zoekt Vrouw



Bron : Metro Amsterdam
« Laatst bewerkt op: 18-05-2006, 10:35:57 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2006, 12:34:55 »
Boer zoekt vrouw-kijker kijkt verder
HILVERSUM - Kijkers van het populaire programma Boer zoekt vrouw hebben de afgelopen week massaal de internetpagina's van de KRO bezocht. De omroeppagina's trokken twee keer zo veel (182.000) gebruikers als normaal. De pagina www.boerzoektvrouw.kro.nl kon rekenen op 650.000 zogeheten pageviews.
 
Yvon Jaspers presenteert ook de tweede serie van Boer zoekt Vrouw.
 
Veel bezoekers (55.000) van de site keken de uitzending terug waarin de boeren van het nieuwe seizoen werden voorgesteld of bekeken extra beeldmateriaal (52.000). Dat heeft de omroep dinsdag laten weten.

Ook de Netwerk-uitzending van het VVD-congres met het debat tussen de kandidaat-lijsttrekkers van de partij trok veel internetbezoekers. Van de 950.000 kijkers keken er 10.000 vrijdagavond na afloop nog verder op internet via debat.kro.nl.



Bron: Telegraaf

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #15 Gepost op: 7-06-2006, 23:05:07 »
Boer trouwt vrouw
Ze deden mee aan de datingshow ‘Boer zoekt vrouw’, waarvan niemand had kunnen vermoeden dat het zo’n groot succes zou worden. Boer Hans Ruhof (47 jr.) werd voor het oog van de camera verliefd op kandidate Connie en drie miljoen kijkers zaten er bovenop toen tussen hen de vonk oversloeg. Maar niemand mocht er bij zijn toen Hans en Connie afgelopen vrijdag in Vriezeveen in het huwelijk traden. Presentatrice Yvon Jaspers niet, en de andere boeren evenmin. Het echtpaar voelt zich misbruikt door de KRO omdat het afgelopen jaar foto's van het voor de pers niet toegankelijke feest met de boeren, waar Hans Connie ten huwelijk vroeg, zouden zijn doorverkocht aan de 'bladen'. Connie had daarom eerder al laten weten dat “de televisieboeren met niemand meer praten als dat contractueel niet hoeft..." In de recente terugblik op het programma kwam Connie zelf dan ook al niet meer beeld.



Bron: MediaWatchers

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #16 Gepost op: 12-08-2006, 21:32:45 »
Boer zoekt Vrouw wordt 'intiemer'

Het tweede seizoen van Boer zoekt vrouw wordt ‘intiemer’. Dat vertelt KRO-presentatrice Yvon Jaspers vandaag in het Algemeen Dagblad. “Ik was eerst bang dat de tweede reeks van Boer zoekt vrouw een slap aftreksel zou worden van de eerste“, vertelt de presentatrice over de kijkcijferhit. “Maar het wordt nog intiemer, nog diepgaander, nog verrassender”, belooft Yvon Jaspers in de krant.



De KRO-presentatrice vervolgt: “Vooral omdat we minder hoeven te focussen op het agrarische leven. Het koeien melken kennen de mensen nou wel.”

Behalve Boer zoekt vrouw maakte ze ook een nieuwe reeks van Wonderen bestaan, is ze komende maand gasthoofdredacteur van het blad Kinderen en volgt in het najaar het nieuwe programma Nederland te koop. Tussendoor doet ze ook nog een klus voor BNN. Maar wat precies, dat mag ze niet zeggen van de jongerenzender. “Al tijdens mijn zwangerschap zijn we begonnen met het maken van een haalbaar opnameschema voor de tweede reeks van Boer zoekt vrouw. De rest van de ploeg snapt dat ik niet vijf maanden lang zeven dagen per week kan werken. Maar je moet zelf ook flexibel zijn. Twee of drie dagen per week werken is bij tv gewoon niet mogelijk. Daarbij komt, ik wilde Boer zoekt vrouw niet uit handen geven. Het is heel erg mijn programma. Maar het is zwaar. Als ik vorig seizoen eindelijk thuis was, kon ik even lekker bijkomen. Nu ben je mama. Maar het is ook heel leuk om te kunnen denken: straks ga ik lekker naar huis, waar die wolk ligt te slapen.“

van: Mediacourant
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #17 Gepost op: 13-08-2006, 09:29:04 »
Yvon, terug in de blubber


Het leven van Yvon Jaspers stond vorig jaar op z’n kop. De hype rond Boer zoekt vrouw, trouwen, zwanger.

Yvon Jaspers. FOTO WIM KLUVERS
Even trok ze zich terug op haar roze wolk, de laatste maanden staat ze weer bijna dagelijks met blubberlaarzen op het boerenerf. Yvon Jaspers (33) arriveert op een zwarte opoefiets, in de regen. Lichtelijk geïrriteerd, want door verwarring over de ontmoetingsplek zat ze in het verkeerde etablissement te wachten.

Maar haar humeur klaart boven een kop thee snel op als ze over de tien nieuwe boeren in haar leven vertelt. De nadenkende bioboer Jochum, stapgrage Jan-Willem.

,,Ik was eerst bang dat de tweede reeks van Boer zoekt vrouw een slap aftreksel zou worden van de eerste. Maar het wordt nog intiemer, nog diepgaander, nog verrassender. Vooral omdat we minder hoeven te focussen op het agrarische leven. Het koeien melken kennen de mensen nou wel.’’

Nederland valt vanaf september als een blok voor de boeren, verwacht ze. Net als voor Teus, Joris, Piet en de anderen uit de eerste editie van de KRO-megahit.

Niet alleen de boeren kregen door het enorme succes van de plattelandsdatingshow plotseling een sterrenstatus, Jaspers, die toch al twaalf jaar voor televisie presenteert, ook. Dus is de frisse blondine, die de uitstraling heeft van de ultieme girl-next-door, sindsdien voer voor de roddelbladen.

Haar privéleven gaf genoeg stof tot schrijven: ze raakte zwanger en trouwde met haar grote liefde. Al moet ze er nog steeds hartelijk om lachen als een fotograaf haar achter de hippe wandelwagen snapt op de gracht. ,,Ga toch een ster fotograferen, man.’’

Dochter Keesje wordt komende week 1 jaar. De verjaardag wordt ergens ver weg met z’n drieën gevierd, want moeder Yvon is na een paar maanden keihard werken wel toe aan rust.

Na een paar maanden verlof ging de wekker de laatste tijd om half zes of begon de draaidag juist pas aan het einde van de middag. Behalve Boer zoekt vrouw maakte ze ook een nieuwe reeks van Wonderen bestaan, is ze komende maand gasthoofdredacteur van het blad Kinderen en volgt in het najaar het nieuwe programma Nederland te koop. En tussendoor doet ze ook nog een klus voor BNN. Maar wat precies, dat mag ze niet zeggen van de jongerenzender.

Voor de bevalling kondigde ze juist aan minder te gaan werken om zich op het moederschap te storten. ,,Weet je, het is geen keuze om selectiever met aanbiedingen om te gaan,’’ heeft ze inmiddels geleerd. ,,Op het moment dat je kiest voor het moederschap, gebeurt dat automatisch. Sinds Keesje er is, is ‘nee’ zeggen het meest natuurlijke dat er is. Terwijl ik dat vroeger moeilijk vond. Maar als ik alle leuke dingen zou doen die op mijn pad komen, kan ik geen moeder zijn. Je hebt maar een bepaalde portie energie en van nature gaat het grootste deel naar je kind.’’

Hoe ze het dan toch redt om zoveel te blijven werken? Een flexibele oppas, haar man en een goede planning, somt ze op. ,,Al tijdens mijn zwangerschap zijn we begonnen met het maken van een haalbaar opnameschema voor de tweede reeks van Boer zoekt vrouw. De rest van de ploeg snapt dat ik niet vijf maanden lang zeven dagen per week kan werken. Maar je moet zelf ook flexibel zijn. Twee of drie dagen per week werken is bij tv gewoon niet mogelijk. Daarbij komt, ik wilde Boer zoekt vrouw niet uit handen geven. Het is heel erg mijn programma. Maar het is zwaar. Als ik vorig seizoen eindelijk thuis was, kon ik even lekker bijkomen. Nu ben je mama. Maar het is ook heel leuk om te kunnen denken: straks ga ik lekker naar huis, waar die wolk ligt te slapen.’’

Haar ambities zijn door het moederschap niet minder geworden. Wat niet betekent dat ze inmiddels verslaafd is aan programma’s met een miljoenenpubliek. Jaspers ziet zichzelf juist in de toekomst weer teruggaan naar kindertelevisie, waar ze twaalf jaar geleden begon.

,,Veel mensen zagen mijn kinderprogramma’s en de kinderboeken die ik schreef als een leuk opstapje naar het echte werk. Maar voor mij is het thuis. Op een dramaserie als Knofje ben ik nog trotser dan Boer zoekt vrouw . Ik ken zoveel meisjes die de hele reeks uit hun hoofd kennen. Dat is tijdloos, Boer zoekt vrouw is iedereen over tien jaar echt wel weer vergeten.’’

Het zou leuk zijn als er binnenkort weer zo’n project langskomt, zegt ze. Maar haast heeft ze allerminst. ,,Ik wil ook nog steeds een kinderfilm maken. Maar mijn dochter is maar één keer 1, zet maar één keer haar eerste stapjes. Die film kan over een paar jaar ook nog wel.’’



Boer zoekt vrouw is vanaf zondag 10 september te zien op Ned.1

bron: www.telegraaf.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #18 Gepost op: 11-09-2006, 17:26:50 »
Boer Zoekt Vrouw legt beslag op eerste plaats
11 september 2006, 13:04 

HILVERSUM (ANP) - De tweede reeks van het populaire KRO-programma Boer Zoekt Vrouw heeft bij aanvang zondagavond direct de eerste plaats veroverd op de lijst van best bekeken televisieprogramma's. Het datingprogramma scoorde 2.073.000 kijkers. Dat blijkt maandag uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.

In de eerste aflevering was te zien hoeveel brieven de tien deelnemende boeren ontvingen. De vijf voor wie de meeste animo was, worden in de volgende afleveringen met de camera gevolgd. Dat zijn de boeren Gerrit, Jochum, Dirk-Jan, Hans en Martijn. Volgende week is in het programma (20.20 uur) te zien hoe zij op speeddate gaan met een aantal brievenschrijfsters.

bron: @home
« Laatst bewerkt op: 11-09-2006, 17:28:30 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."