Auteur Topic: Boer Dirk-Jan  (gelezen 7360 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Dirk-Jan
« Gepost op: 23-05-2006, 13:41:46 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Dirk-Jan en kun je alles over hem kwijt

Provincie:
Dordogne

Leeftijd:
36 jaar

Sterrenbeeld:
ram

Soort bedrijf:
melkvee en akkerbouw- bedrijf

Mooiste plek op je bedrijf:  de melkstal.

Hobby's:  skiën, voetbal, reizen, gezellig tafelen en stappen.

Lievelingsdier: een koe.

Lievelingsmuziek: pop en rock. Onder andere: Kane, Live en James Blunt.

Mooiste boek: mijn lezen beperkt zich vooral tot het lezen van artikelen in vakbladen.

Mooiste film: The Green Mile.

Lievelings tv-programma: een sportprogramma.

Favoriete actrice: Sandra Bullock.

Ideale bruid:  met een tevreden glimlach en een twinkeling in haar ogen.

Lievelingseten: omdat ik alles lust en lekker vind, eet ik het liefst elke dag iets anders.

Bier/wijn, of...: bier.

Lente, zomer, herfst of winter: de lente, omdat alles dan weer fris en groen wordt en het nieuwe leven zich aankondigt. 

Vakantie: in ieder geval één keer per jaar op wintersport. Daarnaast zijn mijn interesses divers van fietsvakantie tot het ontdekken van een land.

Stel je wint 14 miljoen euro: ik zou een wereldreis maken.

Mooiste jeugdherinnering: dat ik, toen ik een jaar of drie vier was, samen met mijn broer op 't hobbelpaard mocht. Wat op de camping in Denekamp stond.

Levensmotto: leef!

Toekomstdroom: dat ik iemand vind waarmee ik mijn toekomstidealen kan delen en verwezenlijken.

Bron: kro

« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:47:40 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2006, 14:34:03 »
Kijk nou! Eentje die in Frankrijk woont ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2006, 08:11:10 »
wie weet krijgt ze dan alsnog een herkansing  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2006, 11:53:35 »
Even terug komen op vorige week hoor. Ik snap echt niet waarom hij Ingrid naar huis heeft gestuurd. ??? Dat ik vind ik veruit de leukste van de drie. ::love::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2006, 13:32:41 »
 

  Zo zie je maar weer Test..dat smaken verschillen.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2006, 15:28:08 »
En dan, als ze gekozen is, dan pas bedenkt Merel zich dat het toch wel erg onhandig is met de kinderen en een vader in Nederland. Dat bedenk je je toch voordat je de brief schrijft? :-X

Wel een koud afscheid hoor, Dirk Jan op afstand, niet even meelopen naar de auto, niet uitgebreid zwaaien...
Dit is geen blijvertje volgens mij!
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2006, 15:40:08 »
En dan, als ze gekozen is, dan pas bedenkt Merel zich dat het toch wel erg onhandig is met de kinderen en een vader in Nederland. Dat bedenk je je toch voordat je de brief schrijft? :-X

Wel een koud afscheid hoor, Dirk Jan op afstand, niet even meelopen naar de auto, niet uitgebreid zwaaien...
Dit is geen blijvertje volgens mij!

Ben het helemaal met je eens Swifty..vind de manier hoe Merel dit heeft aangepakt "ondoordacht"..en inderdaad wat een koel afscheid.. ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Dirk-Jan
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2006, 17:55:53 »
Volgens mij zag ze helemaal niet echte problemen juist. Er moesten alleen nog vele gesprekken met de vader volgen. Wat me niet meer dan logisch lijkt ook.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.