Auteur Topic: Boer Johan  (gelezen 3180 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Johan
« Gepost op: 26-05-2006, 13:13:20 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Johan en kun je alles over hem kwijt.

Provincie:
Brabant

Leeftijd:
41 jaar

Sterrenbeeld:
waterman

Soort bedrijf:
varkenshouderij

Mooiste plek op mijn bedrijf: misschien is dat wel het geluk dat ik het bedrijf van mijn ouders over heb kunnen en mogen nemen.

Hobby's:  motorrijden en ik hoor ook graag muziek.

Lievelingsdier: een hond.

Lievelingsmuziek: pop en rock.

Mooiste boek: dat is zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Over het algemeen lees ik vakbladen.

Mooiste film: ik zou het niet weten. Ik kijk gemiddeld drie uur televisie per week. De laatste film die ik me kan herinneren is de Titanic.

Lievelingsprogramma: Paul de Leeuw, Lotte, Onderweg naar Morgen.

Favoriete actrice: geen

Hoe ziet jouw ideale bruid eruit?  Iemand die positief in het leven staat, waar de ondeugd in haar ogen valt af te lezen en die zeker geen jaloers type is.

Lievelingseten:  een varkenshaasje met aardappelen en prei en verder lust ik alles.

Bier/wijn, of...: bier.

Lente, zomer, herfst of winter: zomer. Ik vind het heerlijk om 's avonds buiten te zitten met een pilsje en muziek op de achtergrond. 

Vakantie: ik vind vakantie wel leuk, maar het blijft meestal bij vier dagen per jaar met een groepje met de motor naar de Ardennen, of naar een camping in Luxemburg.

Stel je wint 14 miljoen: ik zou het niet weten. Ik heb pas mijn motor en auto vervangen. Mag ik die 14 miljoen euro ook over twee jaar winnen, want dan zou ik deze twee weer eens kunnen vervangen.

Mooiste jeugdherinnering: de vakanties met mijn vrienden.

Levensmotto: blij zijn met de dingen die je hebt en niet gek laten maken door een ander.

Toekomstdroom: ik heb niet echt een toekomstdroom. Ik ben al heel tevreden als ik verder kan leven zoals ik dat nu doe en ja als daar dan nog een partner bijkomt dan hoop ik dat het een mooi sprookje gaat worden.

Bron: kro


« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:44:51 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Johan
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2006, 18:09:00 »
Er mist 1 ding... namelijk dat hij in de mooiste regio van NL woont  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
 ;)
I'm a real big goblin..