Auteur Topic: Boer Gijs  (gelezen 5264 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Gijs
« Gepost op: 26-05-2006, 12:57:50 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Gijs en kun je alles over hem kwijt.

Provincie:
Noord-Holland

Leeftijd:
42 jaar

Sterrenbeeld:
stier

Soort bedrijf:
tulpen en akkerbouw- bedrijf

Mooiste plek op bedrijf:  eigenlijk is het overal even mooi. Ik werk graag op het land en in de winter in de kas en na het werk op een mooie zomeravond op mijn terras lekker met de benen in de lucht.

Hobby's: fietsen op de toerfiets en racefiets en motorrijden (maar nu even zonder motor).

Lievelingsdier: koe, lekker nieuwsgierig en levendig. Ik heb tot +/- 1994 met plezier melkkoeien en daarna tot 2002 een paar hobbykoeien gehouden. En ik lust er ook graag een biefstukje van.

Lievelingsmuziek: popmuziek, met name rock en de stevige rock. Maar ik laat ook graag mijn oren strelen met jazz en bluesmuziek.

Mooiste boek: Oom Oswald van Roald Dahl.

Mooiste film: Indiana Jones; The Temple of Doom.

Lieverlings tv-programma: programma's zoals Zembla, Tegenlicht en Dokwerk.

Favoriete actrice: Michelle Pfeiffer.

Ideale bruid:  als ik mijn ogen sluit dan zie ik een mooie volslanke vrouw met zwart halflang haar, of een bos mooi donkerrood haar, dat vind ik ook heel mooi, gehuld in een chique jurk dus niet zozeer in een trouwjapon.

Lievelingseten: ik lust en eet bijna alles. Ik eet graag buitenlands, maar na drie dagen eet ik graag weer Hollandse kost.

Bier/wijn, of...: bij het eten wijn en om de dorst te lessen bier. Maar op zijn tijd gaat een goede whisky of brandy er ook wel in.

Lente, zomer, herfst of winter: de zomer vanwege het buitenleven, het buitenwerk. Iedereen is blijer en natuurlijk de dameskleding in deze periode. 

Vakantie: Ik hoef niet per se op vakantie, maar als ik ga dan liever een korte vakantie, bijvoorbeeld wintersport of in de zomer ergens in Nederland. Uit mijn vakantie-historie vond ik trekken door Spanje (geen strandvakantie dus!) heel mooi. Ik ben er nog niet geweest, maar landen als Denemarken en Zweden trekken mij ook wel aan.

Stel je wint 14 miljoen euro: ik zou het uitgeven aan boerderijen.

Mooiste jeugdherinnering: leren fietsen. Ik kon nog niet afstappen dus ik bleef maar doorfietsen.

Levensmotto: alles heeft zijn reden.

Toekomstdroom: dat ik nog heel lang lekker bezig kan zijn. Dat ik ook na bijvoorbeeld mijn 65-ste nog wat kan betekenen voor de boeren van die generatie op het gebied van advies.

Bron: kro



« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:43:55 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Boer Gijs
« Reactie #1 Gepost op: 31-05-2006, 22:00:18 »
Gijs mijn oude baas! ;D

Toffe vent, allemaal schrijven dames jullie krijgen er geen spijt van ;)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"