Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 4239 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 10
« Gepost op: 5-11-2006, 18:25:52 »
Vandaag is het de dag des oordeels. Yvon komt langs en de boer komt er niet onderuit: hij moet kiezen. Wie wordt zijn favoriete vrouw? Met welke vrouw gaat hij een week later een romantisch reisje maken?



Hier kun je alles kwijt over aflevering 10 !!
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2006, 22:45:55 »
Hoe ging het voorgaande jaren eigenlijk? Zijn daar echt relaties uit voort gekomen?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2006, 22:57:43 »
Er is nog maar 1 voorgaand jaar. ::) Vorig jaar was voor het eerst.

Volgens mij hoorde ik laatst dat er nog 3 van de 5 bij elkaar waren.

trouwens vorig jaar gingen ze nog gezellig met z'n tweeen een reis maken. Jammer dat dat dit jaar niet gebeurt. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2006, 23:01:44 »
trouwens vorig jaar gingen ze nog gezellig met z'n tweeen een reis maken. Jammer dat dat dit jaar niet gebeurt. :-\\

Ik dacht dat ik Yvon hoorde zeggen dat dat wel gebeurde.... Na het bezoek aan de schoonouders volgens mij...  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2006, 23:04:17 »
Ohw ok, ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien. Ik dacht dat dit de laatste uitzending zou zijn. Vandaar mijn opmerking. Maar dan heb ik me dus vergist. ::schaam::
Geniet nooit met mate...

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2006, 08:16:54 »
Er komen nog 3 afleveringen  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2006, 15:57:35 »

Vond het een aflevering vol verrassingen.. ::jaja::

zat er dus radicaal naast met mijn keuze..,zie : "wedje welke vrouw gaan onze boeren kiezen"
Verder nog een hartverwarmend afscheid tussen Merel en Dirk-Jan..[als dat geen blijvertje word].. ::ohno:: ;)
Maar even serieus..dat van Martijn was daarintegen heel aandoenlijk om te zien.. ::bravo::

Ben benieuwd naar de volgende aflevering..wanneer  "De Boertjes" [Hee ook weer een idee voor een reality soap]..met hun toekomstige Boerinnetjes op reis gaan.. ::nieuwsgierig::

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.