Auteur Topic: Aflevering 9, Richard legt de waarheid op tafel, zondag 30 januari 2011 20.20 u  (gelezen 5673 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Na de grote verrassing bij Richard vorige week, is het tijd dat de waarheid op tafel komt.

Op de andere boerderijen worstelen de boeren met de keuze tussen gevoel en verstand. De praktische keuze ligt voor de hand; een partner die in de buurt woont en op korte termijn op de boerderij kan komen wonen, is nou eenmaal heel handig. Maar wat nou als het gevoel uitgaat naar degene die niet aan deze criteria voldoet?

bron: www.boerzoektvrouw.kro.nl

 
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb diep respect voor Susan! Ze is behoorlijk schofterig behandeld maar ze neemt het toch positief op. Petje af!

En Frank heeft voorgoed de harten van vrouwelijk tv-kijkend Nederland gestolen. Wat een mooie traantjes... ::rofl:: ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!

En Frank heeft voorgoed de harten van vrouwelijk tv-kijkend Nederland gestolen. Wat een mooie traantjes... ::rofl:: ::jaja::

Ik neem aan dat hier toch wel een ironische ondertoon in zit? ;D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik moet zeggen dat de boeren het aardig verborgen weten te houden voor wie ze uiteindelijk gaan kiezen....

Frank zijn tranen waren mooi en ja wat doe je op zo;n moment? kiezen met je verstand of met je gevoel... :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Was in  ieder geval weer veel shit in deze aflevering ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
 ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Was in  ieder geval weer veel shit in deze aflevering ::)
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human