Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Dancing with the Stars 2006 / Aflevering 9, de hoogtepunten
« Laatste bericht door Sprien Gepost op 20-05-2006, 16:23:40 »
Vanavond is de terugblik van Dancing With The Stars seizoen 2.
Nog één keer terugkijken naar het spannende finalemoment, de enkelblessure van Frits en John de Wolf, die Lieke & Remco 'wegspeelde'.

20:00, RTL 4
2
Dancing with the Stars 2006 / Re: [Nieuws & Media]
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 19-05-2006, 10:50:09 »
Gulden Vedel voor Jim
Dancing with the Stars 2005 heeft voor Jim Bakkum nóg een prijs opgeleverd. Won hij vorig jaar met danspartner Julie Fryer tijdens de bloedstollende finale, dit jaar krijgt hij een Gulden Vedel omdat zijn CD Dance with me het afgelopen jaar het best gedraaid is in de Nederlandse dansscholen. De Gulden Vedel is een prijs van de Nederlandse Vereniging van Dansleraren die jaarlijks wordt uitgereikt aan een Nederlandse artiest.

Bron: MediaWatchers
3
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 19-05-2006, 10:45:17 »
Topkok Herman den Blijker weigerde deelname aan Dancing with the Stars
Het is snel gegaan met de tv-carrière van Herman den Blijker. Via de serie Herrie in de Keuken genoot hij enige bekendheid, met de follow-up Herman zoekt Chef vestigde hij zijn naam definitief. En dat heeft zo zijn gevolgen, vertrouwt hij het Amsterdamse stadsblad Nl20 toe. "Het is wel idioot. Ik word voor van alles gevraagd. Ik ben zelfs uitgenodigd om mee te doen aan Dancing with the Stars", aldus Den Blijker, waarop zijn financiële man David Crouwel - die ook deelneemt aan het gesprek - zich verslikt. "Aan wat!?"

"Ja, echt", antwoordt Den Blijker daarop. David: "Waarom heb je dat niet gedaan, joh?" Herman pakt met twee handen zijn omvangrijke buik beet. "Wat denk je zelluf, mafkees?"

Wel jammer hoor. Den Blijker zegt het gewoon recht voor zijn raap. Zou volgens mij geweldige televisie hebben opgeleverd. Wie weet zwicht hij voor de derde serie van Dancing with the Stars.

Bron: Zappenblog
4
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 18-05-2006, 10:17:47 »
DANCING WITH THE STARS KOMT TERUG
RTL 4 is bezig met een aantal projecten.
* Aperativo zal terugkeren in het najaar, met huidige presentatrice Myrna Goossens.
* Endemol ontwikkelt een nieuwe dramaserie die gezien moet worden als de opvolger van Baantjer. Het gaat daarbij niet om een politieserie, maar om een lichte dramaserie (denk aan Evelien en Koppels). Dat werd tijd, niet?
* Hoe verassend: Dancing With the Stars keert terug in het nieuwe seizoen, althans: Sylvana Simons bevestigde in RTL Boulevard dat men wel bezig is met de voorbereidingen voor een derde seizoen. Zowel zij als Ron Brandsteder zouden weer terugkeren voor de presentatie.
* Diezelfde Sylvana bevestigde in Shownieuws weer dat ze de presentatie van Inpakken en Wegdromen op zich zal nemen.

Bron: RtlWeblog
5
« Laatste bericht door anoniem 10311 Gepost op 17-05-2006, 13:10:29 »
Op http://dwts.allegaartje.tk/story_weekend/ staan nog wat artikellen uit de verschillende roddelbladen.
je kan ze aanklikken, dan kan je ze op groot formaat bekijken.

groetjes Lise
6
Dancing with the Stars 2006 / Re: Barbara de Loor en Marcus van Teijlingen
« Laatste bericht door Fossiel Gepost op 15-05-2006, 18:21:05 »
Gefeliciteerd ::bravo::
7
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 15-05-2006, 13:44:49 »
Barbara en Marcus winnen

Dancing with the Stars 2006 is gewonnen door oud-schaatsster Barbara de Loor en haar danspartner Marcus van Teijlingen. Acteur Winston Post en zijn danspartner Euvgenia Parakhina werden tweede. Het razendpopulaire programma werd wekelijks gevolgd door bijna 2 miljoen Nederlanders. Vorig jaar schreef oud-Idolsster Jim Bakkum de finale op zijn naam.

Bron: MediaWatchers
8
« Laatste bericht door Sprien Gepost op 15-05-2006, 13:31:52 »
Woewww! Barbara en marcus deden het goed!!
Echt terecht gewonnen!
9
« Laatste bericht door Marijtje Gepost op 15-05-2006, 13:19:22 »
misschien is het alleen mij opgevallen, maar toen sylvana marcus feliciteerde gaven ze elkaar ook een kusje op de mond..
misschien is dat normaal in die wereld, maar ik vond het opmerkelijk.

verder zijn barbara en marcus goede winnaars, al had het mij niets uitgemaakt als winston en euvgenia hadden gewonnen.
gr marijke
10
« Laatste bericht door -liesje- Gepost op 15-05-2006, 13:07:05 »
Super!! Winston was ook goed, maar Marcus en Barbara waren al vanaf het begin favoriet bij mij ::trots::
Gefeliciteerd hoor! ::jaja:: ::ok::
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10