Auteur Topic: Geheime aanwijzing?  (gelezen 22705 keer)

Offline Jazzper

  • Forumlid
Geheime aanwijzing?
« Gepost op: 25-05-2012, 11:13:42 »
Ik heb net eindelijk de eerste aflevering van De Schat van de Oranje gekeken en ik weet denk ik nu al waar de schat ligt!

Misschien is dit al eerder gezegd (maar ik wil mezelf niet spoilen, dus kan niet te ver gaan lezen in de andere topics), maar na elke reclameblokje is een filmpje te zien van de kaart waar het loge van DSVDO overheen komt. In dat logo staat een heel onlogische rode stip. Volgens mij geeft die stip aan waar de schat ligt. Links boven in vakje 34 dus.

Zoals ik zei ben ik pas bij aflevering 1, maar ben benieuwd of ik gelijk heb...
« Laatst bewerkt op: 25-05-2012, 13:26:48 door Jazzper »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Geheime aanwijzing?
« Reactie #1 Gepost op: 25-05-2012, 13:52:22 »
dat hexagoon is indedaad nog over maar ik denk niet dat dit een verborgen aanwijzing is want:
1: er achter komen waar de schat ligt laat niet direct de winnaar zien (integenstelling tot widm) dus de kijker heeft er niets aan.
2: de stip hoort in het logo van de schat van de oranje (later kunnen ze ook rode munten als aanwijzing krijgen en die stip staat daarin gegrafeerd)
ik zou trouwens maar snel de rest kijken, misschien kan je dan nog de finale live meemaken die over een paar weken komt.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jazzper

  • Forumlid
Re: Geheime aanwijzing?
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2012, 16:13:22 »
Klopt, maar in het logo staat die rode stip wel op een vreemde plek, dus dat kan expres zo zijn. Het is inderdaad een beetje een WidM aanwijzing, maar wellicht hebben ze hem er voor de lol ingestopt. Wel toevallig dat 34 er nog inzit (dat wist ik natuurlijk nog niet)...

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Geheime aanwijzing?
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2012, 09:51:33 »
Het is hexagoon 33 geworden.
Het rode stipje was dus geen aanwijzing.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Geheime aanwijzing?
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2012, 19:50:52 »
Het is hexagoon 33 geworden.
Het rode stipje was dus geen aanwijzing.
officieel is er nog steeds een stukje van dat hexagoon over dus er is een kans van 0.00001 dat het toch dat hexagon is  ::rofl:: ze hebben nog niet officieel gezcht dat het 33 is. (al is het allang wel duidelijk)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"