Auteur Topic: Luc en Esther  (gelezen 10143 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Luc en Esther
« Reactie #40 Gepost op: 5-11-2009, 13:13:00 »
Ja klopt ben ik met je eens. Zoveel tekst was t niet. T engels en duits moet toch vloeiend gaan? Ik zou er zeker ook frans bij gegooid hebben.
Ik geef hun een goeie tweede plaats met als prijs een make-over voor Esther. :-X

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Luc en Esther
« Reactie #41 Gepost op: 12-11-2009, 00:08:15 »
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, heel veel succes en geluk gewenst, mochten jullie dit ooit lezen. ::hug:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Luc en Esther
« Reactie #42 Gepost op: 12-11-2009, 15:09:31 »
Luc & Esther geven Spaanse Droom op.

De halve finale van De Spaanse Droom. De aflevering waarin duidelijk moet worden wie er volgende week naast Uko & Lieve staan in de Net 5-serie. Maar de halve finale werd de uitzending van de ongeboren vrucht van Luc & Esther. De twee hebben aan het begin van het Spanje-avontuur de bloemetjes buiten gezet en merken daar nu de gevolgen van: Esther elke dag kotsmisselijk maar samen zijn ze o zo gelukkig met de zwangerschap. Zo gelukkig zelfs, dat ze uit de wedstrijd stappen.

Marco en Susanne
Dus zijn het de Amsterdamse Marco en Susanne die in de finale staan. Ze hoeven hun leven als sommelier in Nederland nog niet op te pakken. De gasten bij de laatste opdracht, die het ticket naar de finale betekent, roemen de twee om hun professionele aanpak, maar missen daarbij de persoonlijk touch. Vooral bij ‘guapo’ Marco, die telkens als te afstandelijk en misschien ook wel ongeïnteresseerd overkomt. Daar kunnen de charmes van Susanne niet genoeg tegen op.

Luc en Esther
Luc heeft in de acht weken Andalusië ondertussen heel aardig Spaans leren spreken. Waar hij in het begin geen idee had wat uit te brengen, komt hij nu met basis-Spaans en handen en voeten een heel eind. Maar hij mist Esther aan zijn zijde, die boven de wc hangt of op bed ligt. “Nu hadden we zes gasten. Maar je mag er van uit gaan dat we, zeker in de begintijd, tien gasten op een avond hebben. Misschien wel zeven dagen achter elkaar. Misschien moeten we Marco en Susanne door laten gaan als we deze opdracht winnen.”

Al voor de uitslag hebben ze hun besluit genomen. “We willen niet twee nieuwe dingen tegelijk beginnen.” Luc: “Een andere droom is uitgekomen. Die vonk voor Spanje gaat echt niet uit, maar we gaan eerst even goed voor het kindje zorgen.”

Het is de tweede keer dat een stel vrijwillig opstapt. In de derde aflevering zijn Anita en Bibeche al richting Holland gegaan wegens ziekte.

Finale
Volgende week dus de grote finale, waarin duidelijk wordt wie Casa Sueño mag gaan runnen: Uko & Lieve of Marco & Susanne? Als het aan mij ligt het laatste koppel. Maar de dorpsbewoners van Arcos de la Frontera hebben het laatste woord.

Bron : Zappenblog.nl