Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 3249 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 11
« Gepost op: 2-11-2009, 17:46:04 »
Het is een spannende week voor de deelnemers. Het consejo maakt zich namelijk eindelijk bekend. Uko, Lieve, Luc en Esther moeten een presentatie houden om aan het consejo te bewijzen dat zij het beste in Arcos passen. Daarna beslist het consejo wie van hen direct doorgaat naar de finale en wie moet strijden tegen Marco en Susanne om hun plek in de b&b. Uko & Lieve zijn niet het perfecte koppel denk ik bij het consejo maar betekent dat Luc & Esther doorstromen naar de Finale en dat het een bikkel harde strijd word tussen Marco & Susanne en Uko & Lieve, we zullen het te weten komen Woensdagavond op net 5 om 20:30uur Kijken Dus. ::cheerleader:: ::dans:: ::cheerleader::


Foto : Luc & Esther tijdens de presentatie. :D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2009, 12:05:47 »
Ik verwacht niet Dat Luc en Esther gaan schitteren bij t consejo.
Ze kennen nog steeds de taal niet en t zal een aardig gestuntel worden.
Waarom zouden Uko en Lieve niet t perfecte koppel zijn denk je?
Ik zou hun meteen door laten gaan naar de finale.Dan een strijd tussen suus en esther die esther dan wint waarna Uko en Lieve als winnaars uit de bus komen. Dat zou mijn finale zijn maar ja je weet maar nooit hoe t gaat lopen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2009, 14:27:37 »
Liever geen Lieve in de finale wat mij betreft........... wat kan zij ontzettend slecht tegen haar verlies. Bovendien denk ik niet dat zij een B&B kan runnen als zij haar "kindjes" bij zich heeft. Lieve kan beter gewoon lekker terug naar huis, en haar eigen huishouden runnen....
Uko was toch al niet van plan om in de B&B te gaan werken, die wilde een baan gaan zoeken in Arcos.
Esther en Luc profileren zich steeds beter! Ze hebben nog wel wat spaanse les nodig, maar als gastheer/gastvrouw doen ze het lang niet slecht ::joehoe::

Nu maar hopen dat ze in de gaten krijgen dat er geld in het laatje moet komen, en dat ze een beetje commercieel gaan denken.
Nog veel werk aan de winkel dacht ik zo, voor alle 6. De strijd is nog niet gestreden.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2009, 15:51:59 »
Het eerlijkst zou zijn Uko & Lieve tegen Marco & Susanne, en dan mogen Marco & Susanne hem winnen maar, ik denk zeker te weten dat het niet gebeurt, hopelijk komen Luc & Esther in de gevaren zone te staan tegen Marco & Susanne, en in de Finale mogen Uko & Lieve keihard verliezen.! ::zwaai::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2009, 17:22:30 »
Bovendien denk ik niet dat zij een B&B kan runnen als zij haar "kindjes" bij zich heeft.

Dat kan best, je hoeft de gasten alleen maaar een schoon bed en schone ruimtes te geven. S'Morgens een ontbijt en verder moet je je helemaal niet met de mensen bemoeien zoals we in de laatse aflevering zagen.
Het zou mij benauwen als ik daar gast was geweest en zou meteen de volgende dag pleite zijn gegaan.
Wel leuk dat we niet allemaal dezelfde mening hebben.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2009, 21:05:21 »
Lieve zou een "goede" kleuterjuf zijn, nu wil ze zelfs engelse les aan de kinderen van Arcos geven..........

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2009, 22:05:22 »
Lieve zou een "goede" kleuterjuf zijn, nu wil ze zelfs engelse les aan de kinderen van Arcos geven..........


Ik dacht aan alle leeftijden maar kan me vergissen. Ze heeft nu wel één voordeel. Ze lispelt iets of wat en dat komt haar in de spaanse taal ten goede.
Ik ben tevreden met deze uitzending, precies mijn scenario

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 8-11-2009, 11:12:30 »
Poffertjes kraam :o, in hun naïviteit nog wel grappig en goed bedacht ook.

Susanne gaat lekker shoppen en een winkel openen. Had ze ook bedacht waar ?

En die lieve ::heks:: die gaat engelse les geven. Arme kindertjes. Ow gelukkig die zijn nog op school ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.