Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 4683 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 12
« Gepost op: 9-11-2009, 09:53:46 »
Esther voelt zich niet goed en twijfelt of ze wel kan strijden voor hun finaleplaats. Na een bezoek aan de dokter wordt duidelijk wat er met haar aan de hand is en dat heeft grote consequenties voor Luc en Esther, voor de Bed and Breakfast en voor Arcos. Wie van de twee koppels sneuvelt nog even voor de Finale?
We zullen het Woensdagavond te weten komen op Net 5 om 20:30 uur....


Foto : Uko die hard aan de slag gaat met zijn geheime recept. ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2009, 10:28:53 »
Na een bezoek aan de dokter wordt duidelijk wat er met haar aan de hand is en dat heeft grote consequenties voor Luc en Esther, voor de Bed and Breakfast en voor Arcos.

Ik dacht het al ::hyper:: ze is zwanger ::baby::


Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 12
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2009, 20:13:02 »
::ohno::

het is gewoon het zwakke geslacht, tweede vrouw die afhaakt
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 12
« Reactie #3 Gepost op: 10-11-2009, 23:50:21 »
Ik dacht het al ::hyper:: ze is zwanger ::baby::




in Spanje hebben ze sinds enkele jaren ook ziekenhuizen  :o

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #4 Gepost op: 11-11-2009, 11:38:09 »
of ze heeft iets besmettelijks omdat het ook heel Arcos raakt, maar bestond de Mexicaanse Griep toen al ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #5 Gepost op: 11-11-2009, 19:43:50 »
Nog even en we kunnen weer genieten. Heb vanmiddag mijn hazenslaapje al gehad en de mexicaanse griepspuit ook.
Esther ziek? ow jee hopelijk niks ernstigs. Zwanger? Zou zo maar kunnen, Luc was wel vaak moe de laatste weken  ::rofl::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 12
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2009, 20:03:15 »
Nog even en we kunnen weer genieten. Heb vanmiddag mijn hazenslaapje al gehad en de mexicaanse griepspuit ook.
Esther ziek? ow jee hopelijk niks ernstigs. Zwanger? Zou zo maar kunnen, Luc was wel vaak moe de laatste weken  ::rofl::
::rofl:: ::rofl::
(behoor jij ook al tot 1 van de risicogroepen ??? )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #7 Gepost op: 11-11-2009, 20:14:21 »
::rofl:: ::rofl::
(behoor jij ook al tot 1 van de risicogroepen ??? )
Ja dit jaar voor t eerst en dat alleen maar omdat ik vorig jaar een Seretide inhalator heb voorgeschreven gekregen die ik nooit gebruik. De gewone griepspuit heb ik niet eens gehaald. Maar dat krijg je als je op leeftijd komt denk ik. Mijn zoon heeft ook zo'n ding maar krijgt de spuit niet.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #8 Gepost op: 11-11-2009, 22:03:55 »
Zwanger dus!
Gefeliciteerd Luc en Esther.
Ik begrijp de beslissing niet. Luc gaat ervan uit dat hij vanaf dag 1 volgeboekt is.
Bij te veel werk had je altijd iemand kunnen inhuren voor een paar uur in de ochtend.Ik heb zelf 3 kids en altijd gewerkt. Hoe kun je al opgeven als je nog niet eens weet wat je te wachten staat.
Ik begrijp ook niet waatom Lieve uit Niet tactisch oogpunt beweert dat ze achter deze beslissing staat terwijl ze zelf met 3 kleine kids t zelfde wil gaan doen. ::oink::Plus nog gaan lesgeven en Uko nog iets ernaast. Ik geloofde haar niet. En geloof me opstarten met een baby is vele malen makkelijker als met 3 kleine peuters die constant aan je rokken hangen.
Wat doe je dan als je wint en na een paar weken of maanden blijk je zwanger te zijn? Gooi je dan de deuren dicht?
Uiteindelijk blijkt nu de spaanse droom toch niet echt een droom te zijn geweest.
Ik kan op de site van net5 niet vinden wie er van de 2 stellen zou hebben gewonnen.

Offline Sash

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #9 Gepost op: 11-11-2009, 23:36:48 »
Luc & Esther, gewoon van harte gefeliciteerd. Ik gun jullie dit van harte, zonder enig verder commentaar dan wel opmerking!

Groetjes,
Sash

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12
« Reactie #10 Gepost op: 12-11-2009, 00:16:44 »
Ik ga morgen de herhaling kijken op Internet. :D

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 12
« Reactie #11 Gepost op: 12-11-2009, 10:45:08 »
Ik begrijp de beslissing niet. Luc gaat ervan uit dat hij vanaf dag 1 volgeboekt is.

Compleet met de reactie van Marlie eens. Een Bed And Breakfast kun je gemakkelijk in je eentje runnen, met twee drukke pieken op de dag, de ontvangst en het ontbijt. De rest van de dag kan je de vijf kamers schoonmaken, boodschappen doen, de boekingen doornemen en lekker op het dakterras relaxen.
Zoals de B&B nu tijdens het televisieprogramma gerunt word, is geen maatstaf. Compleet met diner en vermaak (en lastige kritische gasten!).

Ik had gewoon de jury-uitlsag afgewacht, en hopelijk doorgestreden tot aan de finale. Want ik verwacht dat Luc en Esther ontzettend veel spijt krijgen van deze gemiste kans.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12
« Reactie #12 Gepost op: 12-11-2009, 14:57:15 »
Ik vind het een goede keuze dat Luc & Esther genomen hebt, ze moeten voor het kind kiezen. ::jaja:: ::bravo::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 12
« Reactie #13 Gepost op: 12-11-2009, 15:34:13 »
Natuurlijk moeten ze voor de gezondheid van moeder en kind kiezen. Altijd.
Maar waarom moeten zij daar voor terug naar Nederland ? Spanje is qua medische faciliteiten zeker niet slechter als Nederland.

Het had nog hoogstens één weekje hard werken geweest (voor Luc) tot aan de uitslag van de finale. Winnen ze, dan hebben ze een B&B, verliezen ze, dan hadden ze ook naar Nederland terug gemoeten.

Ik kan de keuze ZELF dus helemaal niet begrijpen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12
« Reactie #14 Gepost op: 12-11-2009, 16:56:38 »
Maar waarom moeten zij daar voor terug naar Nederland ? Spanje is qua medische faciliteiten zeker niet slechter als Nederland.

Met dat punt betreft ben ik het wel mee eens. ::jaja::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 12
« Reactie #15 Gepost op: 13-11-2009, 13:22:59 »
Zwanger dus!
Gefeliciteerd Luc en Esther.
Ik begrijp de beslissing niet. Luc gaat ervan uit dat hij vanaf dag 1 volgeboekt is.
Bij te veel werk had je altijd iemand kunnen inhuren voor een paar uur in de ochtend.Ik heb zelf 3 kids en altijd gewerkt. Hoe kun je al opgeven als je nog niet eens weet wat je te wachten staat.
Ik begrijp ook niet waatom Lieve uit Niet tactisch oogpunt beweert dat ze achter deze beslissing staat terwijl ze zelf met 3 kleine kids t zelfde wil gaan doen. ::oink::Plus nog gaan lesgeven en Uko nog iets ernaast. Ik geloofde haar niet. En geloof me opstarten met een baby is vele malen makkelijker als met 3 kleine peuters die constant aan je rokken hangen.
Wat doe je dan als je wint en na een paar weken of maanden blijk je zwanger te zijn? Gooi je dan de deuren dicht?
Uiteindelijk blijkt nu de spaanse droom toch niet echt een droom te zijn geweest.
Ik kan op de site van net5 niet vinden wie er van de 2 stellen zou hebben gewonnen.

Helemaal mee eens Marlie. Toch denk ik dat het beter is dat ze terug zijn gegaan naar Nederland. Als Esther nu al zoveel haar bed opzoekt, worden het een paar zware maanden voor Luc!

Zoals de ene spaanse dame al zei, zwangerschap is geen ziekte!!! Even bij het gezelschap gaan zitten gaat echt wel.
Maar goed, toch respect voor de keus om terug te gaan. Beter nu, dan er achter komen dat je naar huis wil als je de winst hebt binnengehaald, en de tent alsnog moet sluiten.

(Ik ben wel een beetje nieuwsgierig of er al een baby is geboren, en hoe het gaat met dit stel  ::nieuwsgierig:: )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.