Auteur Topic: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv  (gelezen 56670 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2011, 20:10:13 »
Ik weet niet hoe lang de afleveringen vroeger hier duurden, maar volgens ook geen 2 of 2,5 uur toch?

Een uurtje is wel mooi. Ik denk dat ík het persoonlijk teveel zou vinden worden als het zo lang is. Dan haak ik af.... Zelfs een speelfilm haal ik amper achter elkaar :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2011, 23:27:19 »
http://avro.nl/fortboyard/

Op deze site kun je morgen al kijken naar de eerste aflevering van Fort Boyard :)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #42 Gepost op: 4-09-2011, 10:32:37 »
http://avro.nl/fortboyard/

Op deze site kun je morgen al kijken naar de eerste aflevering van Fort Boyard :)


Laat het nu uitgerekend dezelfde dag als ER(op 2be)zijn  :-\\ :-\\
Ik kan het wel op 3 verschillende toestellen terzelfdertijd opnemen (plus missch. uitzending gemist kijken?)Maar ik ken mezelf,"ik kijk later wel"...maar intussen zijn er 3-4 weken voorbij en heb ik nog niets gezien....dus ik vrees er voor  :-\\

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #43 Gepost op: 4-09-2011, 16:15:00 »
Laat het nu uitgerekend dezelfde dag als ER(op 2be)zijn  :-\\ :-\\
Ik kan het wel op 3 verschillende toestellen terzelfdertijd opnemen (plus missch. uitzending gemist kijken?)Maar ik ken mezelf,"ik kijk later wel"...maar intussen zijn er 3-4 weken voorbij en heb ik nog niets gezien....dus ik vrees er voor  :-\\

Maar de afleveringen (die waarin de kandidaten worden voorgesteld en alf. 1) staan al op Youtube!

dit is de afspeellijst :

http://www.youtube.com/user/RTLExpeditieRobinson#p/c/3866CB19BB061CF1

en de eerste aflevering van Fort Boyard is vanavond om 20:30. ook al online te bekijken

http://avro.nl/fortboyard/

« Laatst bewerkt op: 4-09-2011, 16:42:04 door Miek37 »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #44 Gepost op: 13-09-2011, 14:43:48 »
Ik vind het erg leuk ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #45 Gepost op: 13-09-2011, 18:23:05 »
ik ben halverwege afl.2 afgehaakt, te hoge verwachtingen of de herinnering aan het programma komt niet overeen met wat ik nu zie...jammer. ik mis vooral het mysterieuze, spannende. nu is het zo'n eigentijds dertien in een dozijn spelprogramma geworden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #46 Gepost op: 14-09-2011, 09:16:19 »
ik ben halverwege afl.2 afgehaakt, te hoge verwachtingen of de herinnering aan het programma komt niet overeen met wat ik nu zie...jammer. ik mis vooral het mysterieuze, spannende. nu is het zo'n eigentijds dertien in een dozijn spelprogramma geworden.


Hier hetzelfde...

Volgende week geef ik het nog een kans als het molteam aan zet is.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #47 Gepost op: 14-09-2011, 09:38:45 »
Volgende week geef ik het nog een kans als het molteam aan zet is.

Als ik het me goed herinner komt het Molteam nog niet aan bod komende week, poule B speelt weer  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #48 Gepost op: 14-10-2011, 21:51:37 »
Goh, zeg, wat leuk al die spoilers, nou weet ik al wie er in de finale staan.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #49 Gepost op: 14-10-2011, 22:32:33 »
Goh, zeg, wat leuk al die spoilers, nou weet ik al wie er in de finale staan.

Klopt Pac-Mol, maar helaas zijn er veel programma's die zich daar schuldig aan maken. En toch vermoed ik dat het de kijkcijfers niet schaadt, anders zouden ze het niet doen toch ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #50 Gepost op: 14-10-2011, 23:01:20 »
Goh, zeg, wat leuk al die spoilers, nou weet ik al wie er in de finale staan.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
daarom ben je zeker ook je kleurtje gaan verwaarlozen ????
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2011, 16:13:56 »
Al met al vind ik het klasse dat veel kijkers het programma, na de aanvankelijke bedenkingen en vergelijking met hoe het ooit was, toch hebben omarmd.


Het geeft een soort ''cult-gevoel''.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2011, 20:17:50 »
Ik was inderdaad één van die kijkers die (naar mijn idee wel constructief) commentaar had op het programma, maar het toch ben blijven kijken. Daarvoor vond ik het concept te leuk en bevatte het toch teveel leuke elementen. Zo heb ik erg kunnen lachen met het WIDM- en film-team (vooral door Edo Brunner en Jack Wouterse). Verder hadden ze natuurlijk prachtige televisie met Ferry Doedens. Vooral met de slangen-opdracht heeft dat prachtige beelden opgeleverd.

Toch zie ik nog steeds ruimte voor verbetering. Mocht er volgend jaar een nieuwe editie komen, dan zou het leuk zijn als er wat meer op het spel stond dan een lelijke beker. Verder mag het fort wel wat meer in beeld: in de Engelse editie heb ik gezien dat ze soms prachtige shots kunnen maken van hoe teams van de ene naar de andere locatie gaan. Vooral met de wachttoren is dat altijd erg tof, maar die was nu helaas niet in gebruik. Daarnaast mistte ik soms een beetje de spanningsopbouw. Ik zeg volgend jaar: Fort Boyard by night! (...maar dat zal wel te duur zijn....)

Voor mijn gevoel werd het programma naarmate het vorderde ook beter qua montage, voice-overs en 'biechten' tussendoor. Ik weet alleen niet of ze echt zaken hebben veranderd of dat het gewoon gewenning van mij is geweest.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2011, 20:36:12 »
Misschien dat de makers/presentatoren stiekem meegelezen hebben hier, en toch een aantal kritiekpuntjes hebben meegenomen in de montage van de laatste afleveringen. Het viel mij ook op dat de voice-overs anders waren, naarmate de serie vorderde.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2011, 20:55:27 »
En veel minder flashbacks. Begin bijna na elke opdracht en de laatste paar afleveringen alleen nog maar aan het einde. Was echt beter :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Fort Boyard: vanaf september weer terug op tv
« Reactie #55 Gepost op: 1-11-2011, 21:17:47 »
Voor mijn gevoel werd het programma naarmate het vorderde ook beter qua montage, voice-overs en 'biechten' tussendoor. Ik weet alleen niet of ze echt zaken hebben veranderd of dat het gewoon gewenning van mij is geweest.
Volgens mij hebben de makers meegekeken. Art twitterde ook een keer (volgens mij een dag voor het Televizierringgala) dat hij nog de laatste twee afleveringen heeft ge-voice-overd. Wellicht dus dat hij (een deel van) onze kritiekpunten daarin heeft meegenomen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!