Auteur Topic: Acteurs  (gelezen 18738 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Acteurs
« Gepost op: 28-08-2012, 16:03:54 »
Birgit Schuurman, Rick Engelkes, Iliass Ojja en Jetty Mathurin vormen het team Acteurs.

Birgit Schuurman, 35 jaar (Actrice en zangeres; bekend van o.a. Floris, De Jantjes, Lieve Lust, De Eetclub.)
“Ik ben erg fanatiek. Dat zit in mijn genen. Ik zeg altijd, als je ergens voor gaat, ga er dan voor de volle 100% voor.”

Rick Engelkes, 52 jaar (Acteur en producent REP; bekend van o.a. Goede Tijden Slechte Tijden, Blauw Blauw, Volmaakt geluk, Wie is de Mol?, Succes, Kruimeltje, Pietje Bell.)
“Ik ben erg fanatiek met sport dus ik wil graag iets kunnen winnen. Ik kan ook wel goed tegen mijn verlies maar ik doe mee om te winnen.”

Iliass Ojja, 23 jaar (Acteur, bekend van o.a. Shouf Shouf Habibi! Radeloos, PizzaMaffia, Zombibi.)

“Ik heb Ferry Doedens terug gekeken en ik ga echt proberen een poker face op te zetten als ik dat moet doen.”

Jetty Mathurin, 61 jaar (Actrice, presentatrice, columnniste en cabaretière; bekend van o.a. Taante, Vrouwenvleugel, Oppassen!!!, Bradaz, Madame Jeanette, Ochtendzwemmers, You II, Daddy Cool.)
“Ik ben een tropenkind, nou niet echt dus. Ik moet er niet aan denken, opdrachten met beesten. Bah! Maar ik moet angsten overwinnen, dat hoort bij het leven. Maar oh mijn god. We shall see.”


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Acteurs
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2012, 12:17:53 »
Leuk team! Vooral grappig dat het kneuzenteam dan ook nog wint :)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Acteurs
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2012, 19:14:41 »
Inderdaad, leuk team!  ::ok::

 ::joehoe:: Jetty  ::joehoe:: Ben fan van d'r  :P

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Acteurs
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2012, 21:22:05 »
Inderdaad, leuk team!  ::ok::

 ::joehoe:: Jetty  ::joehoe:: Ben fan van d'r  :P

+ 1 :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Acteurs
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2012, 22:45:30 »
Super leuk team. En weer het 'zwakkere' team dat wint. Ik ben fan van Jetty en Ilias.