Auteur Topic: Comedians  (gelezen 6335 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Comedians
« Gepost op: 28-08-2012, 15:48:29 »
Leo Alkemade, Murth Mossel, Mimoun Ouled Radi en Kristel Zweers vormen het team Comedians.

Leo Alkemade, 32 jaar (Cabaretier, acteur; bekend van o.a. Alkemade & Bloemen, Spijkers met Koppen, Shouf Shouf Habibi!, Floris, Mag ik u Kussen?.)

“Kristel ken ik niet, maar de rest wel. Goed team. Zwemmen tegen Pieter van den Hoogeband liever  niet, maar ik laat niet van me winnen.”

Murth Mossel, 42 jaar (Acteur, rapper, stand-up comedian; bekend van o.a. Flinke Namen, Comedytrain, Caribbean Combo.)
“Of ik er zin in heb? Ja, anders zou ik niet mee doen hé..”

Mimoun Ouled Radi, 35 jaar (Comedian, acteur; bekend van o.a. Shouf Shouf Habibi, Gangsterboys, Zombibi)
"Ik denk dat ik alles durf. Als iemand anders niet durft raak ik juist gemotiveerder om het wel te doen."

Kristel Zweers, 35 jaar (Cabaretière; bekend van o.a. Comedy Café, De Lama's.)

“Ik ben bloedfanatiek. En heb tegen Leo gezegd dat zij dat ook moeten zijn. Ik kan nog wel eens gevaarlijk worden want wil echt winnen.”


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Comedians
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2012, 20:05:04 »
Leuk team!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Comedians
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2012, 20:46:19 »
Die Kristel die moest tegen een lekker ding op een plankie.
Ze kreeg haar er nog af ook :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Comedians
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2012, 21:49:46 »
Ik vind Mimoun echt geweldig. Eerst dat hij dat andere team ging afleiden. En toen Evgenia dat daarna bij hem deed: "Ja, ik weet wel dat ik onweerstaanbaar ben voor de vrouwen."  ::rofl::