Poll

Welke kamer is de mooiste?

Lieke & Michon
1 (8.3%)
Nanet & Elmer
11 (91.7%)
Wina & Jochem
0 (0%)
Bret & Tobias
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?  (gelezen 5743 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Gepost op: 8-11-2004, 16:23:01 »
Waarschijnlijk overbodig, maar heb toch maar voor de volledigheid de kamers van Wina & Jochem en Bret & Tobias erbij gezet. De onderstaande screenshots zijn alleen van de opgeleverde kamers.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #1 Gepost op: 8-11-2004, 16:30:48 »
Ik ga toch voor die van Elmar en Nanet.
Die andere vond ik ook mooi maar idd wat kil. Hoewel je daar natuulijk wel heel makkelijk met assesoires je eigen smaak kan inbrengen. Is dus wel het practische denk ik maar idd... waar is de bank???
Die van hun is wel warm (maar waarom weer zo'n donkere muur?).
Dat Wina en Jochem het niet af hebben gekregen is geheel begrijpelijk en ik hoop dat het allemaal goed komt/goed is gekomen met haar moeder!
Brett en Tobias, flauw dat ze het niet hebben opgeleverd. Volgens mij waren ze al een heel end. En die keuken van Nanet en Elmar was toen toch ook niet helemaal af?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #2 Gepost op: 8-11-2004, 18:30:38 »
Ik ga ook voor Nanet & Elmer. Die van Lieke & Michon is me echt veel te steriel. Ik zou er niet eens doorheen durven lopen, bang dat ik iets smerig maak.  :-\\ Bovendien is daar de gezelligheid echt ver te zoeken.  ::niet-ok::

Die van Nanet & Elmer vind ik daarentegen erg mooi! De donkere muur stoort me hier niet eens zozeer, omdat de rest van 't kleurgebruik 'n stuk zachter is. Ook erg leuk die stoel zo bij 't raam!  ::ok::  En ik zag nu dat de keuken echt middenin de kamer uitkomt en dat de twee ruimtes zodoende prachtig in elkaar overlopen.  :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2004, 21:04:53 »
Ik vind ze beide niet zo bie eik. Nanet en Elmer wederom te donker, en Lieke en Michon wederom te licht en te steriel net als hun slaapkamer. Bovendien geen bank om op te hangen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2004, 21:54:49 »
Mooie fauteuils daarbij Lieke en Michon....knap staaltje IKEA design.  ::jaja::
Voor de rest ben ik niet onder de indruk van beide kamers.
That's all

Offline krintje

  • Forumlid
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #5 Gepost op: 10-11-2004, 17:39:16 »
ik denk dat elmer en nanet gaan winnen. Die kamer van Lieke en michon  ::niet-ok:: is behalve veel te steriel, kaal en koud ook nog eens super onpraktisch. Die tafel zo in het midden, die tv zo midden op de muur en alles weer eens voor de verandering wit. Ik vind de kamer van nanet en elmer   ::bravo:: veel mooier en praktischer, je voelt je daar gelijk thuis en het is tenminste een beetje bewoonbaar!

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laatste kamer: welke van de twee is de mooiste?
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2004, 16:45:08 »
Nanet en Elmer! Ik vind die kamer echt geweldig, zeker met dat hoekje bij het raam :). Die andere kamer was me te wit.
Ik zou eigenlijk best willen zien hoe die kamer van Brett en Tobias nu is... Ik dacht dat ze al een heel eind waren. Beetje jammer.