Poll

Wie gaan er winnen?

Nanet en Elmer
3 (17.6%)
Lieke en Michon
8 (47.1%)
Wina en Jochem
2 (11.8%)
Brett en Tobias
4 (23.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Welk stel gaat winnen?  (gelezen 15326 keer)

Offline jennies

  • Forumlid
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2004, 20:13:28 »
Die van Jochem en Wina is ook best mooi: http://www.contour-ids.nl/hetblok/.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2004, 23:38:53 »
Nanet en Elmer     0 (0%)
Lieke en Michon    2 (11.8%)
Wina en Jochem         4 (23.5%)
Brett en Tobias    11 (64.7%)

Ok, we hebben nu alle appartementen af gezien. Wie denken jullie nu wie gaan winnen?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #22 Gepost op: 22-11-2004, 00:05:08 »
Ik hoop zoooo dat Brett & Tobias gaan winnen......Ik ben vooral een emo kijker en gun het die twee gewoon...

Lieke en Michon vind ik twee yuppen die zichzelf graag profileren..

Die twee boertjens von buuten uuut grungen scheldend en geregeld klappun" up di'muil verkoepen"  vervulgulgens niets duhn as wah sschapuh op die muur pleuren in da boerderie...met un boelloetje woel...Was da spreekweurd??

Schaap verkoop de beer niet veur je duh beer schiet??

Duo Muscle keukenpower...Wina & Sjochum...Tjaaa triest duo  Beide hebben de sticker van humor opgeplakt gekregen maaarrree het komt er niet van door privÉ omstandigheden....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #23 Gepost op: 22-11-2004, 08:48:14 »
Ik vind alles goed,maar laat alsjeblieft Lieke en Michon niet winnen!!!!
jee wat werd Lieke klem gel*lt door Theo! ::tandpastasmiley::
en maar zeuren dat niemand aan het 5de kamer werkt,en iedereen zie je er lopen,behalve Lieke zelf...

Ik heb nog steeds een zwak voor Nanet en Elmer.
Je kan zeggen wat je wilt,maar ze hebben er een gezellig knus huisje van gemaakt!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2004, 09:05:55 »
Ik vind die van Wina en Jochem toch ook heel mooi geworden hoor. Dat dakraam of koepel is ook wel heel wijs. Hebben ze goed gedaan. Maar ik denk niet dat ze gaan winnen. Ik denk  dat dat Lieke en Michon worden.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2004, 09:38:32 »
Ik hoop dat Brett en Tobias gaan winnen, maar ik denk zelf Lieke en Michon. Zoals ze gisteren aan het praten waren tegen Eric... ik maakte erop uit dat zij al een potentiele koper hebben en dat ze al een prijs hebben afgesproken voor hun huis. En aangezien zij er van overtuigd zijn dat zij gaan winnen denk ik dat het een flink bedrag is wat zij voor het huis krijgen. Eric vroeg nl. naar de meerwaarde, L&M deden erg geheimzinnig en L. zei gelijk dat Eric maar snel weg moest gaan... Verdacht  ::)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2004, 10:30:20 »
idd,het huisje van Wina en Jochem is erg mooi geworden!
Toch heb ik Bij Lieke en Michon het gevoel dat ze ook veel bluffen.Zonder blikken of blozen zegt Lieke dat ze 350.000 eurootjes voor het appartement willen hebben! ::oink::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #27 Gepost op: 22-11-2004, 10:49:58 »
Eric vroeg nl. naar de meerwaarde, L&M deden erg geheimzinnig en L. zei gelijk dat Eric maar snel weg moest gaan... Verdacht  ::)

Volgens mij was dat toen Michon zei dat hij Lieke samen met het appartement verkocht en Eric vroeg of dat welk extra meerwaarde op zou leveren. Toen zei Lieke dat Eric maar heel snel moest vertrekken.
Geniet nooit met mate...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #28 Gepost op: 22-11-2004, 11:48:31 »


Volgens mij was dat toen Michon zei dat hij Lieke samen met het appartement verkocht en Eric vroeg of dat welk extra meerwaarde op zou leveren. Toen zei Lieke dat Eric maar heel snel moest vertrekken.

Is dat zo?? Hahaha... dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen!  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2004, 12:05:17 »
Ik weet eik niet welk appartement ik 't mooist vind. Dat van Lieke&Michon en dat van Brett&Tobias vindt ik beiden erg wit en steriel, maar daar kun je zelf wel weer met wat gekleurde accessoires wat leuks van maken. Bij de andere 2 appartementen is er heel duidelijk al 'n stijl aanwezig, die je niet zo gemakkelijk kunt aanpassen. Maar sommige elementen daarvan vind ik dan wel weer leuk.  :-\\

Ik kan dus geen keuze maken. Ik vind Brett & Tobias wel nog steeds 't sympathiekste stel. Dus ik gun de overwinning hen 't meeste.  :)

Maar ik denk dat Lieke & Michon gaan winnen, want ik denk dat zij idd de meeste waardevermeerdering hebben aangebracht (door o.a. extra wc en loggia). Ik vond 't wel wat arro van Lieke dat ze er gewoon al vanuit gaat dat zij gaan winnen.  ::niet-ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #30 Gepost op: 22-11-2004, 12:42:22 »
Moeilijk, moeilijk. Op het laatst zag ik bij veel stellen toch nog wel veel mooie dingen. Ik denk wel dat Nanet niks aan die tuin had moeten doen. (vrij naar keuze voor nieuwe bewoners), want nu is het een beetje een zooitje. Ik denk dat het tussen hen gaat en tussen Wina en Jochem die uiteindelijk de ruimte toch heel goed hebben gebruikt en als je niet van hun stijl houdt, is het redelijk makkelijk aan te passen. Lieke en Michon hadden ook wel mooi, maar ik vind ze niet beter dan WiJ en Elmar/Nanet

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2004, 14:31:54 »
Volgens mij is het gewoon een loterij. Het gaat er niet om wie zijn apartement het mooiste gemaakt heeft, maar wie kan een koper vinden die bereid is heel veel te betalen voor jouw appartement.
Geniet nooit met mate...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #32 Gepost op: 22-11-2004, 15:35:01 »
Heeft er toch wel mee te maken hoor. Als je er een ontzettend lelijk huis van hebt gemaakt zal niemand het kopen. Als de meeste mensen hem mooi vinden zal je meer kans hebben dat iemand het appartement gaat kopen.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk stel gaat winnen?
« Reactie #33 Gepost op: 23-11-2004, 16:45:11 »
Oei... Na zondag wist ik het helemaal niet meer, ineens vond ik alle kandidaten leuk en alle appartementen geweldig. (Hoezo, kritisch kijken?)

Ik vond eigenlijk alle appartementen mooi, maar ik denk toch dat Wina & Jochem of Lieke & Michon de meeste meerwaarde gecreëerd hebben.

Het rare is alleen dat ik het de andere stellen meer gun. Ik weet het echt niet meer nu ::rofl::.