Auteur Topic: Brett en Tobias  (gelezen 36491 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Brett en Tobias
« Gepost op: 6-09-2004, 19:50:33 »


Brett komt uit Australië en daar is 'het Blok' een populair programma. Zijn moeder heeft hem overtuigd om mee te doen omdat het haar lievelingsprogramma is.
Het verbouwen zien Brett en Tobias íets anders dan de rest. Ze willen geen ingewikkelde dingen tijdens de verbouwing en huren liever een aannemer in voor de zware klussen. Verven en plinten plaatsen willen ze dan zelf wel doen.
Ze hopen met de verbouwing dat ze een wereldtijd in Amsterdam tegemoet gaan en dat ze leuke dingen kunnen doen met de andere bewoners.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Brett en Tobias
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2004, 20:08:44 »
In een woord GE-WEL-DIG!!!  ;D

Als Tobias binnen nu en 10 weken geen eigen klus programma heeft weet ik t niet meer hoor!  ::rofl:: ::rofl::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Brett en Tobias
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 20:13:24 »
Hij is jammer genoeg net te laat voor eigen huis en tuin ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Brett en Tobias
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 21:40:02 »
Hoe geweldig ze ook mogen zijn (ik vind eik helemaal niks aan die gasten, maar praat maar even met jullie mee ::)) ze hebben gewoon nog helemaal niks uitgevretenm in de eerste uitzending. :-X Ik zie ze niet winnen hoor.
Geniet nooit met mate...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Brett en Tobias
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 21:47:38 »
Hoe geweldig ze ook mogen zijn (ik vind eik helemaal niks aan die gasten, maar praat maar even met jullie mee ::)) ze hebben gewoon nog helemaal niks uitgevretenm in de eerste uitzending. :-X Ik zie ze niet winnen hoor.
Ja nou en?  ::tandpastasmiley:: Ze zijn wel t meest spraakmakend van allemaal!!!
Wat doet winnen er toe... ik zie die 2 voor een hoop vermaak zorgen  ::rofl:: ::tandpastasmiley::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Brett en Tobias
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2004, 22:22:46 »
Dat wordt volledig lachen met Brett. Haj heejft main heart gestowlen hoar  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Its me

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2004, 22:36:02 »
Oh, oh, wat heb ik vreselijk gelachen om die twee  ::rofl:: Ze zijn gewoon geselecteerd op hun onhandigheid en hun humor! Ik verheug me erg op de komende afleveringen.

Its me!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2004, 23:48:49 »
Ik heb echt dubbelgelegen toen Brett die foto van Beatrix ging ophangen en zoiets zei als 'nu zijn we echt thuis'! Echt meesterlijk!  ::rofl::

En gewoon hun hele onhandigheid en onervarenheid met klussen is gewoon hilarisch. Tobias, die niet weet waar de boren van de boormachine zitten, dat ze op de enige zondag dat 't niet koop-zondag is bij de Ikea voor de gesloten deur komen, dat Tobias af en toe met 'n steen tegen de muur slaat om de anderen te laten denken dat ze ook wat doen.  ;D

Ik heb ook hard moeten lachen toen Brett liet merken dat hij er zich iets heel anders van had voorgesteld: 'ik dacht we gaan gewoon wat verven en gordijnen ophangen en klaar!'  ;D

Ik hoop echt nog lang van dit koppel te mogen genieten, dus ik hoop van harte dat ze die kamer op tijd af gaan krijgen.  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Brett en Tobias
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2004, 10:48:48 »
heerlijk!!  ::ok:: ;D eerst jezelf afvragen waar een compressor voor dient, om vervolgens gewoon een paar dagen lekker roséétjes te gaan drinken en danspasjes te doen op 'my fair lady' ;D how gay can you get??

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #9 Gepost op: 7-09-2004, 14:01:08 »
Volgens mij walgen de meeste mannen van dit stel maar vrouwen smelten voor deze mannen. Ik ben ook helemaal fan, ik vind ze bijzonder vermakelijk!! ::jaja::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Brett en Tobias
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2004, 15:00:59 »
how gay can you get??

Inderdaad... ::)


Volgens mij walgen de meeste mannen van dit stel maar vrouwen smelten voor deze mannen. Ik ben ook helemaal fan, ik vind ze bijzonder vermakelijk!! ::jaja::

Nou walgen vind ik een groot woord, maar ze zijn wel een beetje karikatuur van zichzelf vind ik. Het ligt er allemaal een beetje te dik op vind ik. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #11 Gepost op: 7-09-2004, 15:12:52 »
Walgen was uiteraard overtrokken bedoeld, d8 dat wel duidelijk was... Maar zal het nog even benadrukken...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #12 Gepost op: 7-09-2004, 16:09:43 »
* Brett & Tobias fan meld zich...... ::rofl::  ::bravo::
That's all

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #13 Gepost op: 12-09-2004, 01:02:25 »


Inderdaad... ::)




Nou walgen vind ik een groot woord, maar ze zijn wel een beetje karikatuur van zichzelf vind ik. Het ligt er allemaal een beetje te dik op vind ik. :-\\
Je hebt helemaal gelijk, die twee lijken wel ingehuurd. Maar toch heb ik het meest gelachen met hun.
Ach dit soort programma's moet je gewoon met een korreltje zout nemen en gewoon de humor van inzien. Bij de Aussies blijkt het een groot succes te zijn. Vergelijkbaar als hier met het concept van Big-Brother.

Ik vond die twee mannen wel het meest reaxed...Zo naar de ikea, koopzondag..En hoe Brett op die ondevloer stond te springen hahaah..En op het laatst op hun fietsjes zwaaiend naar de camera.

Ik denk dat hun een beetje de sociale spil in het "blok" gaan worden.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Brett en Tobias
« Reactie #14 Gepost op: 12-09-2004, 23:20:14 »
Ik blijf ze leuk vinden, en met wat hulp hebben ze toch een heel leuk resultaat behaald. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Als dit niet mocht lukken kunnen ze nog solliciteren bij Joop van den Ende om mee te doen aan een musical of zo. The sound of Music zit er iig al goed in  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2004, 11:05:37 »
* Brett & Tobias fan meld zich...... ::rofl::  ::bravo::

Me too
hai ies egt geweldik

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2004, 15:25:45 »
Knabbel en Babbel  ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Brett en Tobias
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2004, 15:35:13 »
Ik vraag me echt af hoeveel ze nou zelf hebben gedaan en hoeveel hun mannetje.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2004, 17:41:57 »
Ik vraag me echt af hoeveel ze nou zelf hebben gedaan en hoeveel hun mannetje.

Zelf: dansje gemaakt op Doremi. Mannetje: de hele kamer.  ;D

Nee ik weet 't niet precies, maar ik denk dat ze zelf vrij weinig hebben gedaan. Tobias is zowiezo 'n paar dagen weggeweest om te werken en Brett heeft alleen wat naar de Ikea zitten rijden. En oh ja, ze vertelden op de laatste dag nog wel dat ze nog gordijnen moesten strijken. En dat zullen ze dan wel zelf gedaan hebben.  ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Brett en Tobias
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2004, 10:32:21 »
ja ze zijn helemaal echt hoor.. ik verkeer de laatste tijd wat meer in die 'kringen' en geloof me, what you see is what you get. mijn broer doet ook dansjes op abba ::)