Auteur Topic: Column: Komkommertijd  (gelezen 2069 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Column: Komkommertijd
« Gepost op: 8-07-2004, 12:56:35 »
Komkommertijd

De dagen zijn lang en de nachten zijn kort, maar iets leuks op tv? Ho maar! Het is weer eens komkommertijd. Dé tijd om tv te kijken, want sporten hoeven we niet meer en werken ook even niet meer, maar wat doen de heren tv-makers? Alle leuke programma's van de buis en de hele dag belspelletjes (O, o, o, wat zou het toch zijn?).
Waar we het over moeten hebben in de komkommertijd? Het meest logisch zou zijn: over komkommers. Maar dat is ook weer zo afgezaagt. Maar op het moment dat ze zelfs op het journaal vijf minuten vullen met een hondje wat tien puppies heeft gekregen, wat misschien best knap is maar mij niet boeit, dan weet je hoe laat het is. Dus moet je weer naar de videotheek om een film te huren.
Vanavond hier op tv: Shrek 3D. Hopelijk dan, want ik moet nog naar de videotheek. Zullen ze m'n naam daar al kennen? Laatst op tv: Falty Towers serie 1 en 2. Geen leuker vermaak dan leedvermaak, zeggen ze wel eens. In het geval van Basil Falty klopt dat zeker. Eerst krijgt hij een eland op z'n hoofd, dan staat z'n keuken in brand, het blijft leuk!
Ook hier op realitynet is te merken dat het komkommertijd is. Alle realityshows zijn afgelopen en in die topics wordt niet veel meer gepost. Iedereen in het midden van het land is op vakantie, de mensen in het zuiden moeten nog twee weken naar school of, in mijn geval, nog vijf weken werken. Niets is er te doen, geen cursussen in het sportcentrum, de bibliotheek is nog maar halve dagen open, niets!
Laatst was ik voor de afwisseling naar Discovery Channel aan het kijken, naar een documentaire over een moordenaar waarvan bleek dat hij heel veel mensen had vermoord. Het kwam me heel bekend voor, ik dacht dat ik er eens over had gelezen. Blijkt aan het eind, dat ik heel die docu gewoon al een keer gezien heb! Dus het heeft niet eens nut om al te vaak naar dat net te kijken. Wel jammer, want er komen leuke dingen voorbij.
Het is te hopen dat het snel weer september is, de vakantie is dan achter de rug en de televisie zendt tenminste interessante dingen uit. Want een hele dag Discovery Channel kijken, is ook niet alles.