Poll

Hoe moet het gaan heten?

dagboekkamer
5 (20.8%)
het klooster
4 (16.7%)
broedplek
4 (16.7%)
komkommeroord
11 (45.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Komkommeroord  (gelezen 12451 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Komkommeroord
« Gepost op: 17-07-2004, 17:18:08 »
Ja, het overkomt de meeste echt verslaafde en nachtbrakende forummers van RN wel eens. En zeker nu, nu iedereen op vakantie gaat, is het hier soms vreselijk stil.
Toch moet ik dan soms mn verhaal of eitje kwijt dus daarvoor dit topic.
Bij deze wil ik men uitnodigen om mij te helpen met het verzinnen van een naam, want deze naam is echt té fout. Maar ik bezit weer inspiratie nul komma nul. Dus help even met het bedenken van een naam.

In dit topic is iig stelregel dat er vertrouwelijk omgegaan moet worden met de informatie die er gegeven word. Het is niet toegestaan om misbruik te maken van wat hier geschreven/gezegd wordt. Het dient als een soort toevluchtsoord op de eenzame momenten en zou dus gezien kunnen worden als een soort dagboek.
Het is ten strengste verboden om de gegeven informatie tegen iemand te gebruiken.




« Laatst bewerkt op: 30-07-2004, 01:58:00 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #1 Gepost op: 17-07-2004, 17:57:39 »
- De dagboekkamer (hoe origineel);
- Het klooster(kamertje)
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #2 Gepost op: 17-07-2004, 19:27:48 »
Broedplek (want: 'Ik moet soms mijn eitje kwijt)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #3 Gepost op: 17-07-2004, 19:29:49 »
komkommeroord  ::tandpastasmiley::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #4 Gepost op: 17-07-2004, 19:31:14 »
oh leuke reacties mensen!! cool, ga nog ff door en dan zal ik morgen ff polltje openen!


 ::ok:: ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #5 Gepost op: 17-07-2004, 20:20:23 »
En dit... is dan zo'n moment. Zo'n moment dat je je zo alleen voelt. 3 mensen online, waarvan 1 de grote baas, die altijd druk, druk, druk is en 1 die 'verborgen'is. Dat laatste houdt in dat iemand niet gezien wil worden, onopvallend wil zijn dus of zo. Het moeilijk voor mij is alleen dat hij mij altijd op mn zwakste plek pakt. Juist omdat ik zo'n negatief zelfbeeldje heb, heb ik zelf bedacht dat ik dan maar me ga voordoen als een prinsesje.
Weet je, je wil gewoon iets zijn, iemand zijn, waarde hebben in deze maatschappij. Dus creeer je een fanatsie, een droom, iets wat maakt dat je je beter voelt. Je trekt jezelf door de diepe depressie heen en verzint dat je een prinses bent. Je bent mooi, je bent lief, je bent kwetsbaar en teer. Al deze ingredienten bezit ik natuurlijk helemaal niet. Maar ik doe alsof, ik verzin het ter plekke. Soms pleur ik uit mn rol en moet ik alles weer rechtzetten, moet ik me een aantal dagen weer rustig en koest houden om de illusie weer op te wekken.
Het is een pijnlijk proces, dat kan ik je vertellen, het doet zeer en is soms bijna vernederend om te zien hoe mensen je op je ziel kunne trappen. Nu heb ik wel eelt hoor, op mn ziel, dat groeit naarmate de mensen maar hard genoeg trappen. Maar net nu ik dacht dat het beter ging word er weer gestampt. De ene wenst je nog ergere dingen toe dan de andere. Ik word beschuldigd van valsheid en van verraad en alsof dat niet genoeg is word me ook nog toegewenst dat ik aan een bedje gehangen word.
Het is soms als in een diepe lege put vallen en dan net met je vingertjes aan de rand komt en bezig bent de lucht op te snuiven en je omhoog te trekken en dan komt er iemand die op je vingers trapt. En niet zomaar trappen he, nee, echt hak erop en draaien maar.
Heel pijnlijk allemaal.
Maar ik heb besloten het roer om te gooien. Ik van mijn eiegen illusie nu echte werkelijkheid maken. Ik heb een boekje in mijn bezit, een boekje waarin staat hoe je een echte prinses kunt worden. Dit ga ik bestuderen en leren. En binnekort, heel snel, zal ik een echte prinses zijn en zal ik iedereen laten zien hoe lief, schattig,  prachtig en mooi ik ben. Eindelijk zal ik lief gevonden worden, eindelijk gaat het dan gebeuren. Misschien sluit ik hier ddan eens echte vriendschappen met mensen, gaan mensen echt van me houden. Er was wel iemand die van me hield hier, iemand die mij waardeerde om wat ik was... Maar hij dumpte me, hij beschuldige mij van verraad en dat was zo intens gemeen want hetgeen wat hij bedoelde was geen verraad. Hij kwetste mij zo met zijn wantrouwen dat ik hem heb vermoord, ik kon niet anders dan hem onder de zoden leggen.
Tot zover genoeg over mijn diepste zorgen, gedachtes en geheimen. Het is prettig om een plek te hebben waar ik alles kwijt kan en waar ik eerlijk kan zijn zonder dat anderen dat zullen weten.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #6 Gepost op: 17-07-2004, 20:37:17 »
Oega Boega, lekker verandert!
 :\'(  :\'(  :\'(  :\'(  :\'(
« Laatst bewerkt op: 17-07-2004, 20:50:08 door De Baron »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #7 Gepost op: 17-07-2004, 20:38:52 »

En dit... is dan zo'n moment. Zo'n moment dat je je zo alleen voelt. 3 mensen online, ikzelf, Heerschap Verdi en Dorine. Hoe ik me dan toch alleen kan voelen, dat komt door de ingewikkelde driehoeksverhouding die ik heb met deze 2.

>:( >:( >:( >:( >:( ::supermad:: en wat ben ik?? gebakken paashaas??  >:( ::niet-ok:: ::spuug::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #8 Gepost op: 17-07-2004, 20:39:41 »
Ja, euh dat paste niet in het verhaal he  ::)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #9 Gepost op: 17-07-2004, 20:41:05 »
Ja, euh dat paste niet in het verhaal he  ::)
goed bezig jij  ::ok::  ::pinokkio::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #10 Gepost op: 17-07-2004, 20:43:00 »
Maar dit is een soort biechtstoel hoor! Hoe durf je mijn biechten af te luisteren  >:(

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #11 Gepost op: 17-07-2004, 20:43:13 »
Ik wil nog toebvoegen aan het trietse verhaal van mij van daarnet dat het lullige is dat mijn grote liefde chriz na zijn tragische maar onvermijdelijke dood een erfgenaam op ons heeft losgelaten. Ene Baron die zich hier profileert tot een monster en soms lijkt te vergeten dat ie iemand anders is en niet chriz. NIemand kan zo zijn als Chriz was alles wat een man maar kan zijn. Ik zag grote toekomst met Chriz en combinatie met Verdi. Het zuo zo goed geweest zijn. Het is zo pijnlijk allemaal. Realitynet heeft geschiedenis maar zelden merkt iemand iets van de pijn en emotie die er speelt, alles gaat langs ons heen, we doen druk en blij en er gebeurd een hoop maar de pijn is er soms. Onvermijdelijke pijn van verdriet. Ik hield van Chriz maar wilde een perfect realitynet en verdi zou daaraan bijdragen maar helaas zag chriz dit niet in, hij wilde niet zien dat ik goede bedoelingen had.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #12 Gepost op: 17-07-2004, 20:45:06 »
Maar dit is een soort biechtstoel hoor! Hoe durf je mijn biechten af te luisteren  >:(
als je wil biechten ga je maar naar catherine keijl ofzo  :P

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #13 Gepost op: 17-07-2004, 20:51:45 »
En ik maar denken dat jij Catherine Keijl was  ::ohno:: maar ik heb het gelijk ff weggehaald, als iedereen zo maar mijn biechts gaat lezen, komt het niet goed natuurlijk. Wanneer ga jij nu eindelijk opbiechten dat je een man bent? Oeps! Sorry! Dat mocht ik niet zeggen he?  :-\\  :P  :-*

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #14 Gepost op: 17-07-2004, 20:56:33 »
En ik maar denken dat jij Catherine Keijl was  ::ohno:: maar ik heb het gelijk ff weggehaald, als iedereen zo maar mijn biechts gaat lezen, komt het niet goed natuurlijk. Wanneer ga jij nu eindelijk opbiechten dat je een man bent? Oeps! Sorry! Dat mocht ik niet zeggen he?  :-\\  :P  :-*
als jij eindelijk gaat opbiechten dat je over bent naar groep 5... trouwens nog gefeli he  ::ok:: ::ok::
* cora is trots op je
[/sub]

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #15 Gepost op: 17-07-2004, 20:58:29 »
Wat maken wij toch goede grappen he  ::rofl::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #16 Gepost op: 17-07-2004, 21:16:56 »
En daar zit ik dan. Ooit zei iemand... 'tussen had ik toen maar, en zal ik later, ligt de kloof van het spijt!' Zeer ware woorden. Het is namelijk zo dat ik een tijdje geleden bijna Realitynet in handen had. Hoe dat zo kwam? Ik ontdekte bij toeval het complot tussen Chriz en Dorine toen ik in een keer in de chat kwam. Dorine heeft mij altijd al aardig gevonden en ik dacht... laat ik er een keer in meegaan. Vervolgens (waarschijnlijk niet gewend aan zoveel aandacht) liep ze helemaal leeg en vertelde zij mij over het samenwerkingsverband met Chriz. Ik zorgde dat ze helemaal verliefd op mij werd en kon zo de conclusies uit het onderzoeksrapport frustreren. Realitynet zou mij als een rijpe appel zo in de schoot vallen. Helaas ging Chriz vervolgens stuiteren (hij heeft eigenlijk nooit goed zijn zenuwen in bedwang gehad, hij was nog jong en onervaren in het kwaad)en verknoeide de zaak door zich 'verraden' en 'gekwetst' te voelen. Hij had ook niet door dat Dorine niet echt om hem gaf, maar hem gebruikte. Wat dat betreft is ze een echte prinses en had hij maar niet bij de duivel te biecht moeten gaan!

(Het wrange is dat ze in werkelijkheid ook een prinsesje is, maar dit niet weet. Ze denkt dat ze denkt dat ze een prinsesje is om haar negatieve zelfbeeldje te compenseren, maar eigenlijk is ze de dochter van de stamhouder van een roemrucht Italiaans vorstenhuis met wien Uw Verdi bevriend is en aan wie hij beloofd heeft een oogje in het zeil te houden. Ze is als kind naar BergenopZoomse ouders gebracht, omdat de koning wil dat zij leert hoe het is om arm en gewoon te zijn).

Gelukkig lukte het mij, om na de mislukte coup, de schuld bij Chriz en Dorine te houden, hoewel ik mij naar Dorine soms wel schuldig voelde. Nu is het wachten op nieuwe kansen. Een kwestie van geduld hebben en bovenal... de juiste mensen weten te gebruiken. Voorlopig zal ik Dorine bevestigen in haar prinsessenfiep (iets waarvoor ik niet hoef te liegen dus, maar alleen de waarheid een beetje moet ombuigen). Zij eet uit mijn hand. De Baron, een plotselinge nieuwkomer in dit spel, is van nature argwanender en een hardere noot om te kraken. Ben benieuwd wat Chriz hem over mij verteld heeft. Maar tot het zover is werk ik 'zogenaamd' hard mee in allerlei sitecrewtjes en doe mijn grappige kunstje. Een paar forumawards zouden ook wel welkom zijn. Uiteindelijk wordt deze strijd beslist door de users, die moeten besluiten wie ze gaan volgen...


« Laatst bewerkt op: 17-07-2004, 21:19:04 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #17 Gepost op: 18-07-2004, 11:31:36 »
Het is hier stil... dus een mooi plekje om even bij te komen. Eigenlijk verlangde ik al langer naar zo'n plek. Ik zit namelijk echt dagelijks op het forum en hou er dus ook een bepaalde routine op na inmiddels (controlfreak als ik ben). Iedere morgen zet ik eerst de PC aan, en kijk of er op realitynet schokkende dingen zijn gebeurd waarmee ik mijn voordeel kan doen. Dan lees ik altijd op mijn gemak mijn nieuwe PM's door en beantwoord ze ook allemaal.
 8)


Vervolgens lees ik dan een paar fora door. Niet allemaal want er zijn er wel een paar boring zeg... En als laatste de fleshoek, het brandende middelpunt van deze site in de komkommertijd. Het is ook de plaats waar mijn stalkster en de Baron zich het meest ophouden. Die Baron heeft het gvd wel goed voor elkaar. Is hier net een maandje is vanaf de start al moderator.. Ik haat erfrecht.
 :-\\


Maar goed, ga maar eens aan de slag in de fleshoek..
A man's got to do, what a man's got to do!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #18 Gepost op: 18-07-2004, 15:57:54 »
en wederom... doe ik toevlucht naar het dagboekkamertje.
Ik moet dus weer even mijn verhaal kwijt. Wederom ben ik er vandaag achtergekomen dat ik echt meer mijn best doen om een echte prinses te worden. Ik ging namelijk de stad in om wat spulletjes te kopen voor mijn reisje van aanstaande woensdag. Ik wil mijn wagentje parkeren in de parkeergarage en ik kijk niet achteruit en klap dus op iemand achter me. Zijn bumper in 2 stukken en mijn auto had niks. Heel vervelend allemaal en op zulke momenten besef ik me, ik ben geen prinses, een echte prinses rijd niet in een parkeergarage. Een echte prinses wórdt gereden. Pijnlijke momenten zijn het gewoon. maar ik ga hard aan de slag met mijn boek. Daarin zijn verschillende hoofdstukken. een daarvan is een opsomming van hoe een prinses eruit moet zien. Dus ik weet precies wat ik moet veranderen, wat ik moet verbeteren en waarmee ik al een aardig eind op weg ben.
een ding is een feit, ik heb wel degelijk contacten binnen de koninklijke kringen, niemand zu mij geloven alsik dat zeg. Maar het is echt zo. Ik heb regelmatig contact met mensen van het kooningshuis.
het heeft geen zin om dit te vertellen aan de anderen, zij zullen me nooit geloven maar ik vind het fijn om hier de waarheid te vertellen en te laten zien.
Mijn msnlijst is het levende bewijs hiervan.
 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #19 Gepost op: 18-07-2004, 17:58:46 »
[ff-tussendoormodus]wat heb jij voor versie van msn?? een seksspelletje spelen, die heb ik niet??  :o [/ff-tussendoormodus]