Auteur Topic: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)  (gelezen 25599 keer)

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #100 Gepost op: 8-08-2004, 16:25:06 »
Nieuwe vraag (nog meer dierenmishandeling): welke forummer -die heel diervriendelijk leek- doodt wespen en plet slakken, en is er nog trots op ook?! :P

Oooooooooooooooooooooooooooooooohw die weet ik!!!!
Das Bertha ::trots:: ::jaja::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #101 Gepost op: 8-08-2004, 16:37:32 »
Niet waar, het is bertha531  :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #102 Gepost op: 8-08-2004, 16:42:59 »
Niet waar, het is bertha531  :P

ja voor jou waarschijnlijk wel maar Linda mag waarschijnlijk bertha zeggen  ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #103 Gepost op: 8-08-2004, 16:47:04 »
maar Linda zei Bertha, en das wat anders dan bertha531  :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #104 Gepost op: 8-08-2004, 16:49:55 »
maar Linda zei Bertha, en das wat anders dan bertha531  :P
wat jij wil, tis jouw dag vandaag  ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #105 Gepost op: 8-08-2004, 16:52:16 »

* Lindĺ Zwijgt....
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #106 Gepost op: 8-08-2004, 21:42:57 »
ik geef Linda toch het aapje, want die was het eerst en vrijwel iedereen zegt Bertha, dus als hij het zelf goed vindt mag Linda het aapje...

Dorine, jouw vraag is wel erg moeilijk... Ofwel houdt ie van alledrie evenmin, of als het geen strikvraag is, dan ga ik toch voor a... Hoewel, hij hield juist zoveel van het beertje dat ie m ontzettend graag wilde bevrijden... hmm :-\\ Nee, kwetetnie, Baron moet zelf maar antwoord geven.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #107 Gepost op: 8-08-2004, 22:13:58 »
ik geef Linda toch het aapje, want die was het eerst en vrijwel iedereen zegt Bertha, dus als hij het zelf goed vindt mag Linda het aapje...

Dorine, jouw vraag is wel erg moeilijk... Ofwel houdt ie van alledrie evenmin, of als het geen strikvraag is, dan ga ik toch voor a... Hoewel, hij hield juist zoveel van het beertje dat ie m ontzettend graag wilde bevrijden... hmm :-\\ Nee, kwetetnie, Baron moet zelf maar antwoord geven.
Ja tis een lastige, ik weet het antwoord dus zelf ook niet en hoop dat de baron het antwoord kan geven  :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #108 Gepost op: 9-08-2004, 11:15:51 »
van welk diersoort houdt de baron het meeste?

a. zeemeerminnen
b. tijgers
c. dansende beertjes


Zeemeerminnetjes niet, als ik rotte vis wil, dan koop ik bij de visboer wel wat en laat het een paar weken buiten liggen. Dansende beertjes ook niet. Ze worden tegen hun wil gedwongen om de dansen (vaak op hete kolen) en worden slecht behandelt. De eigenaren zijn altijd heel erg gemeen en onbetrouwbaar. Gelukkig worden sommige van deze beestjes gered en ondergebracht in het 'Berenbos'. Niemand weet dat stiekum ene Tijgertje een stille aanbidder van mij is en dat is dan ook wel weer lief, dus antwoord b was goed.


De Roodbruine Grizzlykameel staat bekend om zijn vreemde uitwerpselen, welke vorm hebben de uitwerpselen van de Grizzlykameel in het algemeen?


Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #109 Gepost op: 9-08-2004, 11:26:06 »
Maar goed dat we weten dat de Baron niet snel persoonlijk wordt...
 ::pinokkio:: ::pinokkio::
anders zou je van deze vraag nog wel wat kunnen denken.

Iets zegt mij dat de Baron antwoord A. in gedachten heeft, dus daar gaan we maar voor.

Dat boter, kaas en eieren schijten lijkt me veel te moeilijk voor de roodbruine grizzlykameel, die hoop is veel te gewoon, en die kiezels zijn te klein voor zo'n monster!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #110 Gepost op: 9-08-2004, 11:40:39 »
Nieuwe vraag (nog meer dierenmishandeling): welke forummer -die heel diervriendelijk leek- doodt wespen en plet slakken, en is er nog trots op ook?! :P
Oooooooooooooooooooooooooooooooohw die weet ik!!!!
Das Bertha ::trots:: ::jaja::

-Dat kan ík anders nooit geweest zijn, want dat slakpletten ging echt perongeluk (anders had ik toch wel schoenen aangedaan) en ik moet zeggen dat ik me er nog steeds rot over voel. Ook omdat ik dagen later nog op de bewuste plek nog een stukje geharde slakkepannekoek lag (het deel wat niet aan mn voet bleef kleven); als stille getuige van het drama wat zich die nacht in het donker afspeelde.
In de dagen daarna heb ik mss wat rare dingen gezegd, maar dat was geheel en al te wijten aan de gemoedstoestand waarin ik verkeerde die dagen. Inmiddels is de pannekoek ineens al weg (moet wel een lekkernij zijn voor een vogel lijkt me), dus nu kan ik er beter over praten.

Ik heb een paar dagen later zelfs een broer of zus van die slak gered door iedereen ervoor te waarschuwen! Maar waarom doen ze toch zo gevaarlijk door midden in de nacht tuintegels te gaan oversteken! En dan met dit warme weer, mij valt echt niets te verwijten...  :\'(

-En dan de wespen, hoe pijnlijk is het ook vind om erover te praten, maar je laat me geen keus: oke ik geef toe dat ik best wel wespen had willen doden, maar in die val die onder een nest stond, vond ik uiteindelijk maar 3 mieren en 2 nepwespen (zweefvliegen) terug, waarna in woede ontstak en die fles met 3 mieren en 2 nepwespen en al gewoon heel rustig leeggoot en de fles weggooide met de bedoeling om alles maar snel te vergeten...

Dus trots?  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Neen!
Dus:

ik geef Linda toch het aapje, want die was het eerst en vrijwel iedereen zegt Bertha, dus als hij het zelf goed vindt mag Linda het aapje...
Nee, ik vind het niet goed en ik hou zelf het aapje, omdat ík alle aapjes wil. ík ík ík! ik vind dat ik dat wel verdiend heb na deze absurde aanteigingen.
  ::trots:: ::trots:: ::trots::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #111 Gepost op: 9-08-2004, 19:34:04 »
Zeemeerminnetjes niet, als ik rotte vis wil, dan koop ik bij de visboer wel wat en laat het een paar weken buiten liggen. Dansende beertjes ook niet. Ze worden tegen hun wil gedwongen om de dansen (vaak op hete kolen) en worden slecht behandelt. De eigenaren zijn altijd heel erg gemeen en onbetrouwbaar. Gelukkig worden sommige van deze beestjes gered en ondergebracht in het 'Berenbos'. Niemand weet dat stiekum ene Tijgertje een stille aanbidder van mij is en dat is dan ook wel weer lief, dus antwoord b was goed.

Maar waarom heb je dan zo'n schilderij met een meermin en je klaagt nu over berenmishandeling maar je hebt zelf een beertje in een piepklein kooitje gepropt en dat staat op je bureau. Dát is pas mishandeling  >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #112 Gepost op: 9-08-2004, 19:43:54 »
bewerkte foto/manipulatie

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #113 Gepost op: 9-08-2004, 20:10:55 »
Nee, ik vind het niet goed en ik hou zelf het aapje, omdat ík alle aapjes wil. ík ík ík! ik vind dat ik dat wel verdiend heb na deze absurde aanteigingen.
  ::trots:: ::trots:: ::trots::
Ja hallo.. ik laat me mijn aapje niet zomaar afpakken.. net nou ik dit spel snap
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #114 Gepost op: 10-08-2004, 09:56:11 »
Nieuwe vraag:


Wat is er met Bono Gebeurd??

A: Hij mist de Baron...
B: Bono wil eigenlijk bij t Russisch staatscircus maar is afgekeurd op zijn danstalent en oefent nu dagelijks
C: Hij heeft Epo gebruikt
D: Hij mag een uur per dag uit zijn kooitje
« Laatst bewerkt op: 10-08-2004, 10:06:26 door Lindĺ »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #115 Gepost op: 10-08-2004, 11:29:39 »
A: Nee, onze band is daarvoor te vaag
B: Ook al is het een verbetering ten opzichte van zijn huidige werkgever, wil Bono vast ook niet in het Staatscircus als slaaf worden gebruikt dus nee.
C: Mogelijk, zijn baas is vast zo vals dat er op hem geexperimenteert wordt.
D: Alsof zijn baasje hem een heel uur vrij zou laten.  :-\\

Ik ga voor verborgen antwoord E: Bono is geflipt door de combinatie hele dag opgesloten zitten & gemene baas.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #116 Gepost op: 10-08-2004, 14:30:28 »
Het is overduidelijk antwoord B. ::trots::
2024: wie is de Mol?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #117 Gepost op: 11-08-2004, 19:09:56 »
Dansende beertjes ook niet. Ze worden tegen hun wil gedwongen om de dansen (vaak op hete kolen) en worden slecht behandelt. (...) Gelukkig worden sommige van deze beestjes gered
En daarom houd je niet van ze? ??? Je vindt het 'gelukkig' dat ze gered worden maar je houdt niet van ze? :-\\ Dat moet je mij toch nog eens uitleggen hoor.. neemt niet weg dat je niet meer van tijgers kunt houden, maar ik snapput gewoon niet hoor..

En wat was het goede antwoord op de grizzlykameelvraag?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #118 Gepost op: 11-08-2004, 19:15:42 »

En daarom houd je niet van ze? ??? Je vindt het 'gelukkig' dat ze gered worden maar je houdt niet van ze? :-\\ Dat moet je mij toch nog eens uitleggen hoor.. neemt niet weg dat je niet meer van tijgers kunt houden, maar ik snapput gewoon niet hoor..

En wat was het goede antwoord op de grizzlykameelvraag?

De Baron is een onvervalste borderliner Annemieke!!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Compuart Wakku Wakku Competitie (CWWC)
« Reactie #119 Gepost op: 11-08-2004, 21:19:28 »
Ik houd er niet van dat ze verplicht moeten dansen.  >:(