Auteur Topic: Help mij vandaag nog!!  (gelezen 1973 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Help mij vandaag nog!!
« Gepost op: 21-08-2004, 18:20:22 »
Mijn vriendje vroeg me wat ik voor mn verjaardag zou willen hebben. Dus ik maakte een grapje, zon afgezaagd grapje natuurlijk. ' Nou, een laptop zou leuk zijn!'
Waarop meneer doodleuk reageert: 'Daar heb ik wel aan zitten denken, weet je dat'
Maar dat dus op zo'n toon van, het was een gedachte maar gaat dus niet gebeuren.
dussssss lieve mensen

draag ff ideeen aan hoe ik hem tussen nu en morgenmiddag een uur of 16.00 zover krijg om mijn laatste wens voor dit jaar in vervulling te laten gaan.

help mij!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #1 Gepost op: 21-08-2004, 18:27:05 »
www.dell.nl gewoon bestellen door, als je er 1 wil.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #2 Gepost op: 21-08-2004, 18:28:55 »
whahahah ja nou ik geloof niet dat me dat dan in dank af word genomen en normaal ben ik echt koningin der manipulaties alsik iets wil maar na mn katten, mn 'nieuwe' auto, het huis, mn eigen kledingkamer inrichten, mn vakantie zonder hem naar turkije ben ik een beetje leeg.

maar ik zal wel ff kijken op dell
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #3 Gepost op: 21-08-2004, 18:48:51 »
Ik denk dat je de goede strategie al kent...

hehe
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #4 Gepost op: 21-08-2004, 18:58:16 »
when it comes to maipulations and blackmailing your boyfriend, a girl's gotta do what a girls got to do

hehe its a done deal 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #5 Gepost op: 21-08-2004, 19:03:48 »
Je krijgt een labtop?

M.a.w., je gaat nu zelfs vanaf de plee forummen..
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #6 Gepost op: 21-08-2004, 19:06:28 »
www.norrod.nl

(met dank aan Compuart :D) .. ik heb er de laatste tijd aardig wat vergeleken met elkaar en zij waren echt erg scherp geprijsd.. enige nadeel is dat je het zou moeten bestellen (75 euri in dat geval erbovenop). Maar als je iemand zo gek kan krijgen om hem te halen cq brengen,  vond ik ze wel erg voordelig (heb met een heel aantal vergeleken ook dell trouwens)
Je kan zo samenstellen wat je wilt :D

Dus als je het een beetje leuk in weet te pakken (zoals, kijk dan val ik jou tenminste nooit meer lastig tijdens je voetbal.. of, we kopen er een tv kaart op en er zit een dvd speler in dus dan kan je de hele boel ook meenemen - oa die prachtige dvd' s van al die ek' s en wk' s enzo (die jij dan natuurlijk als het puntje bij paaltje komt heel toevallig en per ongeluk thuislaat... :P)

En uiteraard kan hij dan de 'gewone' computer vaker gebruiken..

Je weet vast wel een paar mooie argumenten te verzinnen meissie ::ok:: ::ok::  Dat kunnen prinsessen als geen ander ;)
je kan natuurlijk ook 'dreigen' met een tijd geen sex maar ja, daar heb je ook jezelf wel mee dan he :-X ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #7 Gepost op: 21-08-2004, 19:34:24 »
hmm ik geloof met die code taal van je daaronder dat ik daar tot nu toe het meeste heb bereikt en zoals ik dus net al postte... it's a done deal, ik heb erg mijn best gedaan ::rofl:: rofl:: :-X :-X whahahah dus  als ik het goed heb gedaan als het goed is, gaan we morgen naar de stad om een laptop te halen
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #8 Gepost op: 22-08-2004, 15:14:44 »
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help mij vandaag nog!!
« Reactie #9 Gepost op: 22-08-2004, 16:25:57 »
Woow!! Shiny ;D