Auteur Topic: Afleveringen-pagina  (gelezen 3729 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Afleveringen-pagina
« Gepost op: 27-04-2002, 14:26:08 »
Wat vond je van de aflevering-pagina's?







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Afleveringen-pagina
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2002, 02:22:18 »

Wat vond je van de aflevering-pagina's?


leuke opdracht uitwerkingen van malc , my compliments

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen-pagina
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2002, 15:45:51 »
Misschien ben ik dom (ik ben toch al een Belg dus...) maar is er eigenlijk ergens een samenvatting van aflevering 11? Als ik op afleveringen klik kan ik uit 10 mogelijkheden kiezen. En de samenvatting van aflevering 10 eindigt met 'wordt vervolgd'. Tenminste toch de laatste keer dat ik gecheckt heb. Dus mensen die WIDM niet kennen (shame on them) en niet op het forum komen kijken, weten dan nog niet wie de M is. Hadden ze maar moeten kijken, maar ja.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Afleveringen-pagina
« Reactie #3 Gepost op: 8-05-2002, 16:30:40 »
dat is een situatie die wel niet zo heel vaak voor komt, want dan gaan ze wel op zoek naar wat anders. het is wel jammer dat er geen samenvatting is van afl. 11 met bijv. alle uitspraken en toelichtingen van george (staat ook op .nl maar zou hier ook kunnen staan). ik vond het wel heel handig die afleveringen pagina's, al is er na een tijdje volgens mij gestopt met verdachtmakingen (als dat niet zo is, sorry).
ik vind dit gewoon een hele goede site, lekker overzichtelijk, goede informatie (objectief en betrouwbaar, ja dan verwacht je ook wat, maar jullie hebben het waar gemaakt!) en gewoon leuke mensen.









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!