Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71711 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #200 Gepost op: 27-11-2012, 18:40:57 »
 ::rofl:: Dat heb ik soms met cliffhangers bij spannende series. Maar hier hou ik het wel even vol denk ik.  ;) Maar had jij gezien wat er nu allemaal voor spannends gebeurt volgende week? Ik zag Tyra boos worden en een van de meiden boos weglopen ofzo?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #201 Gepost op: 27-11-2012, 19:34:09 »
Nee, ik had hem gedownload zonder subs, dus toen ik hem gekeken had, hem ik weer stil gezet. Heb de vooruitblik volgens mij niet meer gezien...

Maar wat ik van Wiki begreep zijn er volgende week problemen met Brittani die vindt dat zij eruit had moeten gaan ipv Monique (ze was er bij de exit ook al zo van ondersteboven) en uiteraard hebben ze weer mot met Alexandria...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #202 Gepost op: 3-12-2012, 15:57:27 »
Joepie, vanavond weer America's Next Topmodel!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #203 Gepost op: 3-12-2012, 21:23:31 »
Ja, daar gaan we zeker weer naar kijken.  :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #204 Gepost op: 12-12-2012, 18:46:08 »
Jammer dat Jaclyn eruit ligt. Ik had liever Mollie zien gaan. Het enige waar ik daarvan gehoord heb afgelopen aflevering was: zeur, zeur, zeur, zeur.  ::)


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #205 Gepost op: 12-12-2012, 20:01:55 »
Jammer dat Jaclyn eruit ligt. Ik had liever Mollie zien gaan. Het enige waar ik daarvan gehoord heb afgelopen aflevering was: zeur, zeur, zeur, zeur.  ::)



Had liever Alexandria eruit zien gaan. Wat een arrogante tuthola zeg.... Schijnt dat ze in cycle 17 ook weer zat. Dat is de all-stars aflevering...

Jaclyn is een schatje :)

Overigens, vanaf volgende week 2 afleveringen he. Eerst 1 om half 9, daarna om half 10 nog eentje.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #206 Gepost op: 14-12-2012, 21:52:42 »
Ja, ik zag het. Super :)