Auteur Topic: Paméla schittert in Bavaria reclame  (gelezen 24099 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Paméla schittert in Bavaria reclame
« Gepost op: 10-11-2002, 22:02:01 »
Let de komende tijd op de reclameblokken. Want Paméla, de kandidaat van het afgelopen AVRO-seizoen van 'Wie is de Mol?' zit in de Bavariareclame!

'Het studiobier is niet te drinken', aldus Paméla die de opnames voor de reclame al enkele maanden achter de rug heeft.

Het zal ongetwijfeld niet de laatste keer zijn, dat Paméla voor de camera zal verschijnen. To be continued...
« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 18:59:49 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2002, 00:15:27 »
'Het studiobier is niet te drinken', aldus Paméla die de opnames voor de reclame al enkele maanden achter de rug heeft.

Het studiobierBavaria is niet te drinken bedoelt ze waarschijnlijk. Ik vond haar polsbeweging toen ze uit haar glas dronk nog niet echt soepel, maar dat vergt dan ook jaren van hard oefenen. Zelfs voor acteurs.
Zoals ze even later "Ja" zei, was perfect!  ;D

Gr. B.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2002, 22:49:14 »
Ik heb pamela nog niet kunnen bewonderen!!!  :'(

Natuurlijk omdat ik altijd wegvlucht om wat anders te gaan doen (bv forummen) als de reclame begint. Dus voortaan moet ik blijven zitten waar ik zit als de reclame begint.

Zul je zien, blijf ik braaf ieder reclameblok op de bank zitten, komt de reclame maar steeds niet langs.  :-[ Is 't filmpje nog niet ergens op 't net te bewonderen?  








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2002, 08:47:00 »
Missien is het een aanwizing dat ze naar Duitsland gaan en daar zelf hun bier moeten brouwen ofzo...(de paranoia begint alweer de kop op te steken  ;D)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2002, 20:26:58 »
ik zag 'm vandaag weer toen ik aan het zappen was, maar ik kwam er middenin vallen. dat is dat stuk dat d'r zo'n vent aan een brug hangt in de pyreneeën. het kan dus best zijn dat jullie zo'n reclame door zappen ofzo, maar als je zo'n reclame langs ziet komen dan moet je em ff laten staan want daar zit paméla dus in...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #5 Gepost op: 12-11-2002, 20:32:06 »
Ja, en denk je er dan wel om dat er in hetzelfde reclameblok altijd een vervolgreclame komt! 8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #6 Gepost op: 13-11-2002, 10:37:05 »
ik zag 'm vandaag weer toen ik aan het zappen was, maar ik kwam er middenin vallen. dat is dat stuk dat d'r zo'n vent aan een brug hangt in de pyreneeën. het kan dus best zijn dat jullie zo'n reclame door zappen ofzo, maar als je zo'n reclame langs ziet komen dan moet je em ff laten staan want daar zit paméla dus in...
Die in z'n 1tje gaan bungy-jumpen? Dan heb ik idd die reclame al eens gezien, maar toen wist ik nog niet dat ze erin zat. Ik zal de volgende keer wat beter kijken.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #7 Gepost op: 13-11-2002, 11:52:02 »
dat weet ik niet precies, maar hij hangt iig in z'n eentje aan een brug te roepen... en d'r zit dus idd in hetzelfde reclameblok een vervolg, dus niet meteen wegzappen :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2002, 13:48:37 »
en op welke zenders zenden ze die reclame zoal uit?
hier in belgie heb ik enkel maar Ned 1,2 en 3







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #9 Gepost op: 13-11-2002, 16:58:35 »
menn, ik heb tijden niet meer zoveel tv gekeken als de laatste dagen, alleen maar om die reclame een keer te zien, maar neehoor >:(








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #10 Gepost op: 13-11-2002, 18:31:29 »
k heb vandaag ook weer zitten zappen naar reclames :-X
en weer nix gesien hoor  >:(







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #11 Gepost op: 13-11-2002, 18:58:25 »
Ik heb 'm ook nog steeds niet mogen bewonderen.  :-[

Misschien dat iemand die wel zo gelukkig was om 'm 'n keer langs te zien komen, hier vertellen wat er gebeurt in de reclame. Dan weet ik tenminste waar ik op moet letten.....








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #12 Gepost op: 13-11-2002, 19:53:12 »
Geen ervaren bierdrinkster, kan niet anders zeggen  ;D Maar de manier waarop ze '' ja '' zei, vertederend hoor :) ze blijft sweet  :D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #13 Gepost op: 14-11-2002, 02:19:18 »
Op welke zenders hebben jullie pamela gezien?







't werd een beetje koud buiten...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #14 Gepost op: 14-11-2002, 14:10:11 »
Volgens mij is ie alleen op de commercieele zenders. (De kijker daarvan kunnen alleen zo gek zijn Bavaria te drinken?  ???  ;D).

Maar iig ik heb verongeluk de de hele reclame opgenomen op video. Voor een vriendenprijsje van 50 euro wil ik dit stukje televisiegeschiedenis, dit monument van Nedelandse TV, dit collecters-item (met pijn in het hart natuurlijk) van de hand doen.  ;D

Gr. B.








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
LET OP: VERHUISD
« Reactie #15 Gepost op: 14-11-2002, 15:46:51 »
nou ik heb em ook nog steeds niet gezien  :'(
en ik heb gister de hele avond naar net5 gekeken dus daar kan t ook niet aan ligge.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #16 Gepost op: 15-11-2002, 19:24:31 »
en wat dacht je van het idee: bertha zet het op internet?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
VERPLAATST: test
« Reactie #17 Gepost op: 15-11-2002, 22:49:17 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk heb dan ook ik DE reclame gezien.
pam deed t geweldig hoor :D







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 16-11-2002, 02:47:04 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk heb dan ook ik DE reclame gezien.
pam deed t geweldig hoor :D

 >:(
*bertha ziet de marktwaarde van z'n video drastisch dalen...

Gr. B.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2002, 22:47:55 »
nou ik heb iets van een kwartier lang (toch zeker) alleen maar reclames gekeken, zappend van net naar net tot ik weer bij reclames kwam, maar neehoor, niet gezien. Wél heb ik de allermooiste reclame ever (vind ik, ik heb de Pamélareclame nog niet gezien he), die van Wereld Natuur Fonds met al die jonge dieren, weer gezien!! Die was er een tijd geleden heel vaak, maar hij is dus terug!! (Dus het heeft sowieso de moeite geloond om de Bavariareclame te zoeken, maar kvind reclames eigenlijk toch al vaak wel leuk.) Ok en nu allemaal tegelijk: AHHHHHHHHHHHHH wat lief...! ;)