Auteur Topic: Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com  (gelezen 12595 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Gepost op: 15-12-2002, 13:37:04 »
Met gepaste trots verwelkomen we de grootste (en nog steeds groeiende) fansite van Angela Groothuizen, 'La Groothuizen'.  

De site van After The Silence en likra76 werd voorheen gehost op Clubs.nl, maar nadat deze geld ging vragen van de bezoekers hebben de webmasters besloten hun eigen site te maken.

De site is te vinden onder www.lagroothuizen.nl en zal binnenkort online komen. Het forum van La Groothuizen is reeds online en is ondergebracht onder het WieIsDeMol.Com Forum.

Absoluut een bezoek waard!







« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 21:37:55 door Malcolm »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2002, 00:18:00 »
Inmiddels begint de site langzamerhand gestalte te krijgen en heeft nu ook een eigen URL!

http://www.lagroothuizen.nl

Ik blijf'm in de gaten houden, want d'r is veel meer interessants over Angela te vertellen dan ik ooit gedacht had :o







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2003, 20:36:25 »
Hoi Compuart!

Nogmaals bedankt voor het "onder dak" brengen van onze La Groothuizen Fansite en het feit dat onze domeinnaam www.lagroothuizen.nl nu officieel is.
De website heeft iedere dag behoorlijk wat bezoekers, en daar zijn wij uiteraard zeer blij mee. Er wordt zelfs vanuit het buitenland ingelogd (Ons buurland België, maar ook USA en Japan!) Het designen van de website kost ongelooflijk veel tijd, energie, bloed, zweet en tranen, maar volgens mij is het dat toch wel zeker de moeite waard. Van de week weer een linkpagina toegevoegd, en ook met de rest zijn we druk bezig.

Tja, Compuart, je zei dat je nooit gedacht had dat er zoveel interessants te vertellen was over Angela. Ik denk dat je niet de enige bent. Dit is o.a. ook 1 van de redenen dat ik een fansite over haar in het leven heb geroepen, omdat die Groothuizen het gewoon meer dan waard is! Iemand met zo'n enorme staat van dienst (waar sommige mensen niet eens enig benul van hebben), verdient het gewoon, toch?

Was het maar vast februari (zucht), dan kunnen we eindelijk weer een nieuwe WIDM-serie kijken.... Er loopt nu ergens vast al wel een groepje mensen rond die nu al denken te weten wie de mol is...hehe...vast wel! (tuuuurlijk!)

Hé, mijn mail nog ontvangen? Ik hoor wel weer van je!
Groeten! After The Silence







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2003, 21:28:17 »
Ik heb de site gezien en ik vind het er erg professioneel uit zien!!

Mijn complimenten!

Ben benieuwd of je spoedig een reactie van Angela zelf krijgt!












Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2003, 23:13:27 »
Hallo Skick,

Goh, ik moet er een beetje van blozen....ahum.
Dank je wel voor je complimenten.
Je zegt dat het er professioneel uitziet. En dat terwijl ik niet eens een prof. designer ben. Eigenlijk ben ik nog niet eens zo heel erg lang bezig met websites bouwen. Dat is eigenlijk geboren uit pure  noodzaak, toen we voor de band waarin ik zit, een website wilden hebben. We kenden verder niemand die dat kon, en webdesigners zijn ongelooflijk duur. Dus toen ben ik zelf maar wat gaan prutsen. Eerst met wat goedkopere programma'tjes, inmiddels met ietwat duurdere dus. Sinds deze week staat er voor mijn band ook weer een nieuwe site online (www.afterthesilence.nl). Ik voel me nog steeds geen "ervaren" webdesigner, en ik leer nog iedere dag dingen erbij, waarvan ik denk: "oh, werkt dat zo?!". Sommige dingen kan ik ook nog steeds niet, maar wie weet in de toekomst? Zeg nooit nooit.... Ik doe in ieder geval mijn best er iets moois van te maken, ook voor de Groothuizen site. En dan is het altijd maar weer afwachten wat mensen ervan vinden. En hij is nog niet eens af... Maar goed, daar wordt druk aan gewerkt. Komt vanzelf goed.
Eigenlijk ben ik idd zeer benieuwd wat Angela er zelf van vindt....misschien vind ik dat oordeel nog wel het allerbelangrijkste, want het is natuurlijk wel haar naam die aan de site verbonden ligt. Wat dat betreft zou ik dat dus wel willen weten. Ik hoop maar dat ik zoveel mogelijk aan evt. verwachtingen e.d. kan voldoen, dat ze zich in de fansite kan vinden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou het idd heel erg leuk vinden als ik dat nog eens van haar zou horen, dus wie weet.....
Hé Skick! Nogmaals bedankt voor je complimenten, en bezoek onze fansite op www.lagroothuizen.nl gerust nog eens!

Vriendelijke groeten,
After the Silence ;)
                                                                   







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2003, 19:26:19 »
Ook gezien! Ziet er net zo gelikt uit!!

Is Idols niks vour jou? Of ben je die fase al voorbij?

Ik ben pas bij Maribelle blijven logeren.

Blijft een aparte wereld die Showbizzzzzz.









Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2003, 21:22:54 »
Hallo die Skick!

Idd, het showbizzwereldje blijft apart, maar als je er eenmaal van geproeft hebt...... Al denk ik dat wanneer je bijv. optreedt voor zwaar bier drinkende motorrijders (zoals ons laatste optreden) "and people who smoke their joints" (ik citeer nu ff de inmiddels vreselijk populaire Ozzy Osbourne, van een live-Randy Roads-tribute-cd, van uit de tijd toen 14/15-jarigen nog niet eens wisten wie Ozzy was....)ik toch iets meer "Rock & Roll" ben, dan echt "showbizz".... Ik ben in al die jaren tenminste nog geen glittertrap tegengekomen, ;)hehe....

En "Idols"? In mijn "blote reet" (als het ware dan) zonder scheurende gitaren etc. voor zo'n jury gaan staan? Hmmm.....ik denk dat ik daar héél erg lang over moet nadenken. (misschien ben ik daar ook wel net te schijterig voor....ahum) Evenals iets als een Soundmix-show trouwens. Met alle respect voor iedereen, maar nee....
Ik ben toch iets meer van de rokerige kroegjes en de altijd net iets te kleine oefenruimtetjes met beroerde akoestiek met gitaristen die ALTIJD te hard spelen....
Ach, alles heeft zo zijn charme.... ;)

We zijn weer wat optredens aan het bespreken, dus mochten we een keertje in jouw buurt optreden, dan ben je altijd van harte welkom! Dank je wel ook trouwens voor je complimenten t.a.v. onze band-site! Helaas staat er nog geen muziek op, maar dat komt (als het goed is) t.z.t. nog wel....

Hé, groeten!!!
After The Silence







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2003, 21:25:13 »
Ziet er idd prachtig uit die site, mijn complimenten  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2003, 21:58:17 »
Ik hou wel van een beetje stevige muziek, maar weet niet of ik me wel op m'n plek voel tussen rokende Headbangers, stagedivers en Harley-rijders.

Ik wacht met spanning tot de muziek op jullie site staat. Dan kan ik gewoon  met mijn bootschoenen aan, een wijntje en sigaar er naar luisteren.
 8)








Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2003, 22:15:09 »
Hoi Skick!

Motorrijders blijven idd altijd een apart publiek (voor mensen die dat niet gewend zijn, altijd ff wennen), en anders dan anders, maar soms zijn die grote stoere kerels met bierbuiken en lang haar ook wel eens lief hoor. Maar in principe treden we overal op waar ze ons maar willen hebben. We hebben afgelopen jaar ook op festivals gestaan, en daar komt "Jan en alleman", en dat vinden we net zo leuk. Overigens weten mensen, die normaal niet echt stevige muziek-georiënteerd zijn, onze muziek toch eigenlijk ook altijd wel te waarderen (we spelen alleen eigen nrs.), dus.....als we weer eens ergens optreden waar divers publiek komt, kom je maar gewoon met je bootschoenen, je wijntje en je sigaar gezellig kijken, o.k.? ;)

Groeten!!
After The Silence







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #10 Gepost op: 31-03-2003, 22:48:33 »
Even een berichtje voor Compuart!
Sinds 3 dagen is het La Groothuizen Forum via www.lagroothuizen.nl namelijk niet meer toegankelijk.
Via widm.com is het forum WEL bereikbaar, maar wanneer je het forum via www.lagroothuizen.nl wilt opzoeken, krijgt de bezoeker een pagina te zien met "File not found".
Weet jij misschien wat er mis is en of het op te lossen is?
Ik hoop graag iets van je te horen!
Alvast bedankt!







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #11 Gepost op: 31-03-2003, 22:54:15 »
ehm, als het goed is zit er al een mailtje in de mailbox hoor...  ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #12 Gepost op: 31-03-2003, 22:56:31 »
ehm, als het goed is heb ik hem idd net ontvangen!
En...ehm....het is inmiddels, dankzij jouw mail, verholpen.
Ehm.....hartelijk dank daarvoor! Ik ben je zeeeeeer dankbaar! Ehm....graag tot de volgende keer! Groetjes!!!!









"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #13 Gepost op: 31-03-2003, 22:59:12 »
Ehm....toch nog een klein vraagje.
Mijn kyrandia emailaccount blijft om een wachtwoord vragen. Heb je dat misschien ook aangepast?
Zo ja, wil je me daar misschien nog ff een mailtje over sturen?
Alvast bedankt!!!!







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2003, 23:15:58 »
verstuurd 8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2003, 00:01:28 »
heb het ontvangen, dank je wel.
Ga er op een rustiger tijdstip wel mee aan de gang. Ben iig blij en opgelucht dat het forum nu weer bereikbaar is voor onze bezoekers.
Dat is het voornaamste.
Nogmaals bedankt!
Groetjes!








"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re: Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #16 Gepost op: 11-05-2004, 23:27:36 »
Hoi Compuart, enkele dagen heb ik je een mailtje m.b.t. het 1 en ander gestuurd.....heb je die ontvangen?
Groeten!
Ingrid
La Groothuizen Fansite
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #17 Gepost op: 11-05-2004, 23:45:48 »
Hoi Compuart, enkele dagen heb ik je een mailtje m.b.t. het 1 en ander gestuurd.....heb je die ontvangen?
Groeten!
Ingrid
La Groothuizen Fansite

 ;)is mailen niet handiger voor dit soort berichten?? ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re: Fansite van Angela Groothuizen bij WieIsDeMol.Com
« Reactie #18 Gepost op: 11-05-2004, 23:51:40 »
normaal gesproken idd wel, maar ik probeer al langer met compuart in contact te komen via de mail....
Daar ik tot nog toe geen respons heb gekregen, probeer ik het langs deze weg, want wie weet zijn de mailtjes wel nooit aangekomen??? (of een andere reden, maar...dat hoor ik dan wel)
Groeten!
Ingrid
La Groothuizen Fansite
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."