Auteur Topic: Gabbers + gasten  (gelezen 2793 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Gabbers + gasten
« Gepost op: 25-11-2004, 23:55:01 »
Heeft iemand gekeken vanavond?? Yorin 20.30 uur??

Het gaat over jongeren uit achterstandswijken/probleemjongeren Die een beetje op het verkeerde pad zijn geraakt.

Tien jongeren die vier weken samen in een huis gaan wonen en worden opgeleid om een hotel te runnen.
Het hotel is van het rode kruis, en er logeren voornamelijk gehandicapten en of bejaarden.


De Gabbers en begeleiders.

Achterste rij: Ted, Doony, Michel, Angelique (vrijwilligster NRK), Arjan en Linda. Op het bankje: Anita, Carlos, Sjoerd Bouwmeester (directeur De Valkenberg), Damanja en Sherlon.
 

©2004 RTL Nederland

« Laatst bewerkt op: 25-11-2004, 23:58:41 door Anzjie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gabbers + gasten
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2004, 08:41:44 »
Leuk programma!! ::ok::
Ik vind het knap dat ze het in iedergeval proberen om het projekt te laten slagen!tis niet niks he,van de hele dag lamballen,naar ziekenverzorger!

ik moet wel zeggen dat ik het nog geen uur uit zou houden met Damanja...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Gabbers + gasten
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2004, 23:15:23 »
Ja, die Damanja was inderdaad erg!!! Irritant druk en aandachtvragend meisje...Maarja misschien komt ze er wel heel anders uit na vier weken  :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gabbers + gasten
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2004, 12:50:17 »
ik heb het eergister ofzo gezien :P de helft kwam niet opdagen. Ze moesten elkaar gaan schoonmaken en ze gingen legeroefeningendoen. Linda die bleef maar tegenstrijdig doen dat was wel irritant. En volgende keer gaat er iemand naar huis... Ik denk dat dat Thomas wordt...