Auteur Topic: Brett en Tobias  (gelezen 36535 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Brett en Tobias
« Reactie #80 Gepost op: 8-11-2004, 12:49:02 »
Hij zal zijn frientjuh hebben gemist ;D

Natuulijk mag tie wel ff boos zijn en ook tegen de anderen 's avonds zeggen dat hij het een beetje flauw vond maar iedereen (behalve Lieke ::rofl::) een smsje sturen... als je je zo laat kennen pakken ze alleen nog maar meer :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Brett en Tobias
« Reactie #81 Gepost op: 8-11-2004, 13:40:10 »
Brett roept het wel een beetje over zichzelf af dat hij 'het pispaaltje' is van het Blok. Maar het lijkt mij ook moeilijk om als buitenlander tussen de Nederlanders te zitten. Hij spreekt de taal nog niet zo supergoed, dus heeft hij de lachers op zijn hand. En ja, als hij dan alleen is en hij voelt zich kuujt, dan kan je niet zo heel veel hebben, en zeker geen 'flauwe' grapjes. Nouja, het is gebeurd, nu maar hopen dat we volgende week wel weer een vrolijke Brett zien. Want een vrolijke Brett is een vrolijke Limone  ;D :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Flipse

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #82 Gepost op: 11-11-2004, 08:36:52 »
Brett en Tobias plaatsen zich zelf ook wel buiten de groep hoor. Zijn ze uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van Michon, gaan ze ineens de hele avond lopen klussen... Dat hebben ze de hele 10 weken nog niet gedaan. Sorry hoor, maar dan doen ze er zelf ook alles aan om buiten de groep te vallen...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Brett en Tobias
« Reactie #83 Gepost op: 11-11-2004, 11:44:11 »
Brett en Tobias plaatsen zich zelf ook wel buiten de groep hoor. Zijn ze uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van Michon, gaan ze ineens de hele avond lopen klussen... Dat hebben ze de hele 10 weken nog niet gedaan. Sorry hoor, maar dan doen ze er zelf ook alles aan om buiten de groep te vallen...
Dat dacht ik nou ook. Eerst klagen dat ze niet mochten meeeten en nou mógen ze komen en dan komen ze niet. Ik snap het niet hoor ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #84 Gepost op: 11-11-2004, 15:23:34 »
In het begin was ik helemaal weg van Brett en Tobias.
Maar inmiddels begin ik me aardig te irriteren aan ze.
Eigenlijk nog het meest aan Tobias!

Malu

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #85 Gepost op: 11-11-2004, 16:42:19 »
Brett en Tobias plaatsen zich zelf ook wel buiten de groep hoor. Zijn ze uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van Michon, gaan ze ineens de hele avond lopen klussen... Dat hebben ze de hele 10 weken nog niet gedaan. Sorry hoor, maar dan doen ze er zelf ook alles aan om buiten de groep te vallen...
Ik heb de update gemist... Maar dat is dan inderdaad wel stom ::ohno::. Maar ik heb hetzelfde als Malu, ik vind ze minder leuk dan in het begin. Beetje jammer.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #86 Gepost op: 11-11-2004, 20:26:51 »

Dat dacht ik nou ook. Eerst klagen dat ze niet mochten meeeten en nou mógen ze komen en dan komen ze niet. Ik snap het niet hoor ::ohno::
Ik weet niet of ik nog zou gaan in hun situatie.
Misschien werd het echt als een soort verplichting gevraagd: zo van laten we hen ook maar eens vragen.
En als je dan al meerdere keren niet gevraagd bent, zou ik toch ook niet gaan om de ander de kans te geven het straatje schoon te vegen.
Mocht de verjaardag na het autoincident zijn geweest, dan zou ik al helemaal niet op die verjaardag gaan zitten.

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Brett en Tobias
« Reactie #87 Gepost op: 12-11-2004, 16:09:35 »

Ik weet niet of ik nog zou gaan in hun situatie.
Misschien werd het echt als een soort verplichting gevraagd: zo van laten we hen ook maar eens vragen.
En als je dan al meerdere keren niet gevraagd bent, zou ik toch ook niet gaan om de ander de kans te geven het straatje schoon te vegen.
Mocht de verjaardag na het autoincident zijn geweest, dan zou ik al helemaal niet op die verjaardag gaan zitten.

sowieso is de band tussen lieke en brett nu ook wat minder, dus ja.. dan ga je ook minder snel naar een feestje... Ach drama, drama, drama... HEERLIJK!!!!! ::trots::
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #88 Gepost op: 14-11-2004, 18:28:57 »
auwieje, mense, wat word dur een hele ophef gemaakt over dat grapje met de auto van Brett. Kvind ut wel grappig opzich ::rofl:: ::rofl::, maja, Brett roept het eerlijk gezegd ook over zich heen dat hij zo het pispaaltje is, want hij is de hele tijd aan het roddelen, over iedereen, dan zou ik, (als ik blokbewoonder was) op den duur schijt van Brett krije en hem ook zo te graze neme met die geintjes  ::jaja:: ::jaja:: Maare, boeie ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #89 Gepost op: 14-11-2004, 23:29:42 »
auwieje, mense, wat word dur een hele ophef gemaakt over dat grapje met de auto van Brett. Kvind ut wel grappig opzich ::rofl:: ::rofl::, maja, Brett roept het eerlijk gezegd ook over zich heen dat hij zo het pispaaltje is, want hij is de hele tijd aan het roddelen, over iedereen, dan zou ik, (als ik blokbewoonder was) op den duur schijt van Brett krije en hem ook zo te graze neme met die geintjes  ::jaja:: ::jaja:: Maare, boeie ::jaja::


Nou dan let je niet echt goed op..... Vooral de voice over zegt dat Brett roddeld, maar als je het goed volgt is Brett niet de enige die roddelt en zijn de andere juist meer aan het roddelen...Maarja als je je laat intimideren door de voice-over...En zelf niet objectief kijkt.. ::zwaai:: ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Brett en Tobias
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2004, 12:08:42 »
Nou, ik heb hem zelf ook wel eens horen roddelen en Lieke zei het ook.... ::zwaai::  ::zwaai::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Brett en Tobias
« Reactie #91 Gepost op: 16-11-2004, 00:06:44 »
Nou, ik heb hem zelf ook wel eens horen roddelen en Lieke zei het ook.... ::zwaai::  ::zwaai::

Tjaaa Lieke  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #92 Gepost op: 18-11-2004, 11:04:07 »
 ::bravo::Hoe dan ook ik vind de twee heren het leukste van allemaal. Lekker zeuren, mekkeren, jezelf niet al te serieus nemen. Prima toch.
Ze doen het goed met hun Patricia Paay huis. Het is vrij neutraal ingericht, dus je kunt er makkelijk eigen swung aan geven. Wie koopt er nu een gemeubileerde woning? Huren alla, maar kopen? Heb je dan zelf geen idee?
   

Offline usiena

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #93 Gepost op: 21-11-2004, 23:12:53 »
Ik ben harstikke nieuw hier. ::tandpastasmiley::

Leuk dat dit forum er is en ook leuk om de verschillende reacties te lezen. Ik moet ook zeggen dat zij een positieve inbreng in de hele serie brachten. Als ik steeds naar het gemekker en/of geruzie had moeten kijken was bij mij de lol er al snel af geweest ondanks dat ik wel kan begrijpen dat je elkaar na zo'n lange periode naar de keel vliegt. Dat beetje humor van deze twee was hard nodig.

Ze zijn ook slim geweest, waarom zelf bepaalde klussen gaan doen die een ander misschien wel beter kan.

Ik heb er in ieder geval van genoten.

Iedereen een fijne week  ::zwaai::
Usiena

Offline hetblokfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #94 Gepost op: 22-11-2004, 22:12:16 »
Heey allemaal ik ben ook nieuw hier en k vind brett en tobias wel lachuh alleen zijn ze alleen lopen geinen aan get begin en moesten ze alles op het eind doen  ::ohno:: das nie handing voor hun dus ik denk ook niet dat ze winnen maar ja ze zijn nog steeds leuk

xx Elske
Het Blok! Elke zondag avond 21:30 Net 5!

Offline Soepie

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #95 Gepost op: 23-11-2004, 20:43:11 »
 ::tandpastasmiley:: Hehe, ze hebben eindelijk een eigen officiele fansite!! Yes!
Zat er natuurlijk aan te komen:
www.woozy.nl
Wat komt er nog meer? Mega grappig!  ::ok::

Offline usiena

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #96 Gepost op: 23-11-2004, 22:58:47 »
Hmm heb geprobeert de pagina te openen maar na een aantal minuten: sit back and relax te hebben gezien........... dat ging dus niet helemaal lekker. Morgen maar eens weer proberen.

Groetjes,
Usiena ::zwaai::

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #97 Gepost op: 24-11-2004, 10:07:35 »
Leuke site, maar is hetzelfde als wat ze zelf hebben gemaakt.

Offline Soepie

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #98 Gepost op: 27-11-2004, 10:27:09 »
 ;) sorry , maar niet mee eens... vergelijken is ook een kunst  >:D  ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Brett en Tobias
« Reactie #99 Gepost op: 27-11-2004, 12:54:34 »
Tjeezus, ik had het hier eerder weer eens moeten checken, maar ik vind Brett en Tobias erg grappig.

Ik en een vriend van me zijn van mening dat Brett zijn eigen tv show moet krijgen.

En dat spotje is meesterlijk  ;D
No Milk today???