Auteur Topic: Doe mee,...Word Actief Lid  (gelezen 49745 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Doe mee,...Word Actief Lid
« Gepost op: 12-01-2005, 13:39:01 »
Realitynet wordt steeds groter. Steeds meer mensen vinden hun weg naar sites die programma's als Wie Is De Mol?, Expeditie Robinson en Peking Express ondersteunen. Het laat zich raden dat dit een hele hoop werk met zich mee brengt en we steeds meer mensen kunnen gebruiken om onze sites zo informatief mogelijk te laten zijn, maar er ook voor kunnen zorgen dat de sites er aantrekkelijk uitzien en er meer te beleven valt.
Wil je meer weten over het actieve lidmaatschap dan kun je er hier alles over vinden :) ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2005, 13:40:45 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2005, 23:11:33 »
Ik heb me opgegeven hiervoor
Maar ik hoop dat ik niet de enige blijf,want Mensen kunnen we gebruiken om alles nog groter te maken
We kunnen dus nog goede en vooral serieuse Mensen gebruiken

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2005, 07:08:01 »
kep me ook opgegeven. kwil vooral mod worden en computertechnisch bezig zijn (dit past goed bij mijn opleiding informatica)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2005, 11:43:49 »
Ook Ik heb me opgegeven! Ze mogen me inzetten waarvoor nodig! ik kan overal wel aardig mee overweg!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2005, 19:51:43 »
Link werkt hier niet. :( (net zoals www.wiesidemol.com :( )

Wou het eens lezen uit nieuwsgierigheid, weet nog niet of ik me zal aanmelden (al zo veel te doen).

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #5 Gepost op: 13-01-2005, 19:56:21 »
ik heb me opgegeven!  ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #6 Gepost op: 13-01-2005, 20:52:16 »
Link werkt hier niet. :( (net zoals www.wiesidemol.com :( )
Bij mij deed de link het wel... maar als ook de hoofdsite niet werkt zou het nog kunnen komen door de recente verhuizing van de site...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2005, 20:53:22 »
jah dat klopt FireFoot!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #8 Gepost op: 14-01-2005, 16:54:45 »
ik heb me opgegeven!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2005, 19:02:37 »
Link werkt hier niet. :( (net zoals www.wiesidemol.com :( )

Wou het eens lezen uit nieuwsgierigheid, weet nog niet of ik me zal aanmelden (al zo veel te doen).
Het helpt ook als je niet "SI de mol" maar "IS de mol" typt... :P ;D
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2005, 19:23:45 »
lol, ja ok maar ook dan niet ;)

Ik moet steeds via die getalletjes link in mijn geschiedenis hier geraken...  :-\\

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2005, 19:48:46 »
Ik moet steeds via die getalletjes link in mijn geschiedenis hier geraken...  :-\\
O, ik heb er maar één dag last van gehad (gelukkig)...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2005, 23:43:07 »
Heb het eindelijk kunnen zien. Ga me niet inschrijven, ookal heb ik allerlei artikelen en nieuwtjes hier al gepost. Maar dat blijf ik dan zo wel doen, hoef er neit speciaal een status of een tekstje voor onder mijn naam te hebben.  ;)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2005, 23:48:13 »
Actief Lid is natuurlijk wel iets meer dan gewoon wat lettertjes onder je naam ;D
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2005, 23:50:39 »
Het klinkt natuurlijk wel heel aantrekkelijk, het lijkt me heel leuk om een groot spel op te zetten of zoiets.
Computertechnisch ben ik niet zo heel geweldig en ik weet niet of het een probleem is dat ik op school zit en dus niet altijd online ben.
Toch bedankt!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2005, 23:59:47 »
Actief Lid is natuurlijk wel iets meer dan gewoon wat lettertjes onder je naam ;D
Ja oke, maar ik heb al vaker ervaren dat velen er op kicken om "speciaal" te zijn. Door lettertjes onder hun naam te hebben en zo op te kunnen vallen (ik heb het dan niet enkel over dit forum, maar over vele fora waar ik kom)

Zoals ik al zei blijf ik zo wel nieuwtjes posten (zoals toen ik gevonden had dat Art Rooijakkers EP ging vervangen in PE) en hoef ik daar geen speciale status voor te hebben. Want die paar lettertjes zijn precies wat ze zijn: gewoon een paar nietszeggende lettertjes :)

(ik wil hiermee niemand aanvallen ofzo, maar krijg gewoon vaak de idnruk dat het enkel om de lettertjes te doen valt)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2005, 00:03:11 »
Actief lid is inderdaad niet zomaar een titeltje. Je moet daar toch wel wat voor doen. Het is ook niet zo dat het allemaal heel vrijblijvend is, je wordt dus ook niet zomaar Actief Lid. We moeten dan ook ::jaja:: gezien hebben dat je zowiezo al vaak actief voor de site bezig bent. Dus Robbie, we selecteren wel degelijk. Immers uit het actieve ledencorps komen ook weer de sitecrew mensen en jij weet ook wel dat die job errug veel werk met zich mee brengt. je moet dus een behoorlijke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Lijktv me best wel wat voor jouw overigens  :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2005, 00:03:56 »
Actief Lid is geen baan  ;D
Lees de uitleg maar eens door. De taken die je als Actief Lid kunt invullen zijn nogal divers. Je kunt daar je eigen weg in zoeken, de manier waarop je daar invulling aangeeft is voor iedereen verschillend. Net zoals de tijd die je er in steekt.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2005, 00:07:19 »
Actief lid is inderdaad niet zomaar een titeltje. Je moet daar toch wel wat voor doen. Het is ook niet zo dat het allemaal heel vrijblijvend is, je wordt dus ook niet zomaar Actief Lid. We moeten dan ook ::jaja:: gezien hebben dat je zowiezo al vaak actief voor de site bezig bent. Dus Robbie, we selecteren wel degelijk. Immers uit het actieve ledencorps komen ook weer de sitecrew mensen en jij weet ook wel dat die job errug veel werk met zich mee brengt. je moet dus een behoorlijke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Lijktv me best wel wat voor jouw overigens  :P

Hoe moet ik dat zien!! Actief zijn voor de site? kan je namelijk op twee manieren zien...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Doe mee,...Word Actief Lid
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2005, 00:30:05 »
Ik beweer ook niet dat je als Actief Lid niks moet doen hoor!! ;)
Enkel dat velen zich zomaar zouden aanmelden om belangrijk gevonden te worden omdat ze dan een titel onder hun naam hebben.